Bild: Szoboszlai takker ja til Zidane

5 år 7 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge tyske...

Ifølge tyske Bild har RB Salzburgs ungarske midtbanetalent, Dominik Szoboszlai, takket ja til at skifte til Real Madrid i januar måned.

Ifølge den tyske avis har Zinedine Zidanes personlige opringning til den 20-årige spiller været den altafgørende årsag til, at Real Madrid angiveligt sikrer sig den ombejlede spiller og det bliver til en overkommelig pris.

Szoboszlai har nemlig en frikøbsklausul på blot 25 millioner € og han er i denne sæson noteret for 18 kampe, hvor han har scoret 8 mål og lavet 9 assists.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #2 af Thomaskjensen

Me like :) men han er også en venstre midtbanespiller, dem har vi altså et par stykker af efterhånden. Hvem skal han vippe af pinden?
Men OK ind på midten og lad ham spille med Fede, så får vi da en midtbane der løber :)

Til €25 mille er det dog en no-brainer, ham kan vi næsten ikke tabe penge på.

5 år 7 måneder siden #3 af nono

Courtois
Carvajal Varane Ramos Mendy
Pogba Casemiro
Kubo Hazard Szoboszlai
Benzema

Kunne godt være et moderat bud på en revitalisering af Real Madrids mandskab i december. Hvis man sender enten Vinicius eller Rodrygo på lån hænger det sammen ift., EU-pladserne. Et salg af Isco bør finansiere Szoboszlai, mens indtægterne fra i sommers burde dække en fin aftale ift., Pogba. Når man tager de mange muskelskader og at Hazard er fodboldinvalid til indtægt skal der nok være spilletid til både Modric, Kroos og Valverde. Herudover ville jeg hente Reguillon tilbage til sommer når Marcelo skal videre ligesom man må forvente et "tak for alt" til Modric.

5 år 7 måneder siden #4 af Bismo
Valverde > Pogba.

Kender ikke meget til Szobolai, men jeg tror ikke at endnu et "ungt talent" er, hvad vi har brug for pt. I hvert fald ikke så længe Zidane er vores træner. Vi har brug én der kan garanterer mål uge efter uge. Altså en etableret stjerne.

Men sådan som økonomien ser ud nu, er det desværre ikke en mulighed. Zidane får aldrig vendt skuden uden en målscorer, og hans dage er nok talte i Madrid. Så kan vi måske endeligt få en træner, der kan indføre et system, der passer til det mandskab, som vi rent faktisk har. Og så kan den nuværende strategi med at satse på unge talenter virkeligt give pote. Det giver bare ikke rigtigt mening under Zidane, især midt i en decideret målkrise.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

5 år 7 måneder siden #5 af Kayed99
Ingen Real Madrid træner vil udelukkende have unge spillere. INGEN. Og det skal vi heller ikke konstant trækkes med. Florentino Perez er ved forvandle os til Ajax.. Szobozlai virker spændende, men vi burde have større ambitioner. Henter vi ham ind, så skal det ikke kun være Isco, som lader livet.. Asensio, Rodrygo eller Vinicius skal det samme.

Og ift. Pogba, så er han og Fede to vidt forskellige spillere, som rent faktisk kan komplimentere hinanden meget godt. Dog kommer den transfer aldrig til at ske.

5 år 7 måneder siden #6 af DeLaRed
Jeg kan stadig ikke se hvorfor vi skal bruge endnu en midtbane spiller, og så endda til vores Venstre side, hvor vi har nok af spillere der står i kø til at spille. Og så oveni købet en spiller der aldrig har været afprøvet i en stor liga, men derimod kommer fra et niveau der vel sagtens kan sammenlignes med Superligaen (eller tager jeg fejl af Østrig her?)
Om han så er en af ligaens bedste spillere, kan det vel kun sammenlignes med at være nok til en start plads i Osasuna, og er det virkelig ambitions niveauet vi har pt, og hvis det var kunne man så ikke få Osasunas bedste Venstre midt for 10-15mill istedet (ikke at jeg lige ved hvem det er)

Som jeg ser det kan vi sagtens overleve uden at skulle erstatte Isco, man kan sige hvad man vil om vores midtbane, men det er sku ikke vores største problem i denne season. Vi ligger som vi gør pga dårlig defensiv organisation og en vaklende bagkæde med spillere som Marcelo og Vasquez som hoved personer, og så har vi et angreb der ikke kan score mål. Men med spillere som Fede og Ødegaard, som vi må håbe begge ikke bliver ved med løbe ind i skades problemer, så har vi vel nok ungdom til den offensive midt.

Og inden folk saver Modric og Kroos ned, kan jeg fortælle at de ligger hhv nummer 4 og nummer 10 på listen over fleste chance skabende aflevering i Champions League i denne season, så helt dårlig er den gamle garde ikke. Der bliver skabt nok chancer til at Real burde score flere mål, så lad os da for fanden starte med at kigge på angrebet.

Isco spiller ingen rolle mere, og hans spilletid kan sagtens blive fordelt på resten af de 4 offensive/centrale midtbane spillere vi har, og går det helt galt kan Asensio også godt spille centralt. Og vores Venstre side er da det sidste sted vi skal fylde på med spillere, havde mere kunne forstå det, hvis han var højre kant!

Beklager, men kan slet ikke blive opstemt af en fyr med et svært efternavn der afdribler et par serie 3 spillere på YouTube, og som vel aldrig har spillet i Spanien og ikke taler sproget, hvilken forskel er det lige vi går og tror han kommer til at gøre???

Donde está la biblioteca?

5 år 7 måneder siden #7 af BBB

DeLaRed skrev: Om han så er en af ligaens bedste spillere, kan det vel kun sammenlignes med at være nok til en start plads i Osasuna, og er det virkelig ambitions niveauet vi har pt, og hvis det var kunne man så ikke få Osasunas bedste Venstre midt for 10-15mill istedet (ikke at jeg lige ved hvem det er)

Helt enig. Det gjorde også Haaland noget godt, at han lige tog en smuttur til Osasuna, før han skiftede til Dortmund. Nogle gange skal man bare tage den korrekte vej :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

5 år 7 måneder siden #8 af Thomaskjensen
He he DeLaRed, så fik du savet ham også, jeg er helt enig men tror samtidig det er en sikker invistering. 25 mille er stadig billigt, men han skal ikke spille de nærmeste 3 år i Real Madrid.

@Kayed99, jeg er også her enig, og jeg ser nok mere Pogba som en konkurrent til både Cassemiro og Modric, en midt med Pogba, Kroos og Fede ser jeg som meget dynamisk og lige hvad vi mangler.
Det jeg ser som den store fordel ved en midtbane med Pogba, Fede og Kroos er at Pogba kan tage Cassimiros plads også, så når vi forsvare er det Kroos og Fede der laver det første press og Pogba der rydder op.
Når vi vinder bolden kommer Fede hurtigt frem og ind i boksen som den 2 bølge vi ikke har med Modric/Kroos.
Når vi så bygger op angrebet ser jeg Pogba tage den offensive rolle og lade Kroos lede og fordele slaget og når der så kommer indlæg har vi både Fede og Pogba omkring feltet med styrke og fart. Noget vi ikke har i dag.

Så jeg ser Pogba som måske den vigtigste nye spiller der skal til, efterfulgt at Mbappe og en rigtig angriber.

Der skal nok blive masser af chanser til Ødegaard.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kayed99, DeLaRed

5 år 7 måneder siden #9 af Kayed99
Jeg ved ikke helt med Pogba på Casemiro's position. Jeg ser ham ikke helt have disciplin nok til at udfylde så krævende en position. Kommer han ind, så ser jeg ham gerne tage Kroos' plads og så ville jeg gerne se Camavinga i den bagerste rolle. Alternativt Kroos som den bagerste og så med Pogba og Fede på 8'erne

5 år 7 måneder siden #10 af Ramos4
Hvis vi går ud i januar og køber endnu et ungt talent, så vil det da være stik imod alt hvad Perez har sagt om ansvarlighed i disse svære tider rent økonomisk. Og endnu en lottokupon er virkelig ikke hvad vi har brug for. Vi har brug for kvalitet NU.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, DeLaRed

5 år 7 måneder siden #11 af El_Juan
Køb. Til. Januar. Uden. Videre. Diskussion.

Skulle i øvrigt have scoret i går mod Atléti på den chance han selv sætter op og ender med at afslutte på. Fantastisk spiller. Den absolutte profil hos RB Salzburg og det ungarske landshold. Og med bedre spillere omkring sig vil han virkelig kunne folde sig endnu mere ud. Han er sindsyg dygtig og veludviklet allerede trods sine unge alder, har rigtig mange kvaliteter og til den pris skal man tage en chance NU. Ser ham komme ind som et friskt pust.

Og så vækker hans frisparksteknik minder om en vis CR7!

5 år 7 måneder siden #12 af DeLaRed

El_Juan skrev: Køb. Til. Januar. Uden. Videre. Diskussion.

Skulle i øvrigt have scoret i går mod Atléti på den chance han selv sætter op og ender med at afslutte på. Fantastisk spiller. Den absolutte profil hos RB Salzburg og det ungarske landshold. Og med bedre spillere omkring sig vil han virkelig kunne folde sig endnu mere ud. Han er sindsyg dygtig og veludviklet allerede trods sine unge alder, har rigtig mange kvaliteter og til den pris skal man tage en chance NU. Ser ham komme ind som et friskt pust.

Og så vækker hans frisparksteknik minder om en vis CR7!

Eller man kunne købe for 25mill KinderÆg og håbe på at den nye Cristiano var i én af dem. Chancen er vel ca lige så stor som at købe en profil fra en Liga der er på niveau med Segunda ;-)

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum