Bild: Szoboszlai takker ja til Zidane

3 år 3 måneder siden #13 af El_Juan

DeLaRed skrev:

El_Juan skrev: Køb. Til. Januar. Uden. Videre. Diskussion.

Skulle i øvrigt have scoret i går mod Atléti på den chance han selv sætter op og ender med at afslutte på. Fantastisk spiller. Den absolutte profil hos RB Salzburg og det ungarske landshold. Og med bedre spillere omkring sig vil han virkelig kunne folde sig endnu mere ud. Han er sindsyg dygtig og veludviklet allerede trods sine unge alder, har rigtig mange kvaliteter og til den pris skal man tage en chance NU. Ser ham komme ind som et friskt pust.

Og så vækker hans frisparksteknik minder om en vis CR7!


Eller man kunne købe for 25mill KinderÆg og håbe på at den nye Cristiano var i én af dem. Chancen er vel ca lige så stor som at købe en profil fra en Liga der er på niveau med Segunda ;-)


Mærkelig sammenligning. Og selvfølgelig er chancen ikke den samme. Det er ok hvis du ikke har kendskab til eller set Szoboszlai spille, men så sig det i mindste i stedet for at tro at man lige så godt kan hente en spiller med Segunda-niveau.

Der er en grund til, Szoboszlai spiller på det niveau han gør og jagtes af de klubber der nu engang har øje på ham. Det er ikke fordi han blot er en spiller på Segunda-niveau.

Og jøsses nok.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #14 af BBB


ScoutNation plejer at være ret nice, fordi det ikke kun er klip fra en random agent/far/bedste ven. Han er ikke Cristiano, men jeg kan sagtens se, hvorfor El_Juan sammenligner deres frispark.
Jeg kan dog ikke se ham få samme rolle, som Cristiano, når modstanderens forsvar er på plads. Hvis vi er heldige, så vil han give samme pust som Bruno Fernandes har givet United, men det vil stadig være ekstremt heldigt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #15 af Macon
Nogen bruger må ha tabt sutter, at man mener at man skal bruge penge på pogba.

Nu må i stoppe.
Manden kan ikke engang spille sig til en fast startplads i man u.
Matic og McTominay er foran ham.
stop nu med det pogba.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #16 af DeLaRed

El_Juan skrev:

DeLaRed skrev:

El_Juan skrev: Køb. Til. Januar. Uden. Videre. Diskussion.

Skulle i øvrigt have scoret i går mod Atléti på den chance han selv sætter op og ender med at afslutte på. Fantastisk spiller. Den absolutte profil hos RB Salzburg og det ungarske landshold. Og med bedre spillere omkring sig vil han virkelig kunne folde sig endnu mere ud. Han er sindsyg dygtig og veludviklet allerede trods sine unge alder, har rigtig mange kvaliteter og til den pris skal man tage en chance NU. Ser ham komme ind som et friskt pust.

Og så vækker hans frisparksteknik minder om en vis CR7!


Eller man kunne købe for 25mill KinderÆg og håbe på at den nye Cristiano var i én af dem. Chancen er vel ca lige så stor som at købe en profil fra en Liga der er på niveau med Segunda ;-)


Mærkelig sammenligning. Og selvfølgelig er chancen ikke den samme. Det er ok hvis du ikke har kendskab til eller set Szoboszlai spille, men så sig det i mindste i stedet for at tro at man lige så godt kan hente en spiller med Segunda-niveau.

Der er en grund til, Szoboszlai spiller på det niveau han gør og jagtes af de klubber der nu engang har øje på ham. Det er ikke fordi han blot er en spiller på Segunda-niveau.

Og jøsses nok.


Nu var det jo lidt en joke;-)

Men stadigvæk! Du kan jo gå lidt længere op i tråden og se hvad jeg har skrevet tidligere.

For jo du har ret, ud over eb enkelt kamp og et par YT videoer så kender jeg ikke meget til Sobo, jeg er dog ret skråsikker på at realiteten meget hurtigt kan ramme ham lige i ansigtet når han pludselig står overfor de forsvars og midtbanen spillere der til dagligt skovler millioner ind i La Liga. Og det er så min første pointe, for det kan godt være han er god, men han er bare meget uprøvet mod bedre modstandere når han uge ud og uge ind spiller imod spillere der er på super liga niveau, og hvor nogen måske endda ville have svært ved at spille sig på Castilla holdet, man skal passe på man ikke gør ham bedre end han er, for faktum er han gracile bevist noget som helst set over 20 kampe mod kvalitets modstandere!

Men han er da helt sikkert et talent, som så mange andre spillere i Europa. Og her kommer så min anden pointe, 1/3 af vores hold består pt af talenter under 23 år, hvoraf vi nok kan blive enige om at Fede er den eneste der indtil videre er slået helt igennem (de andre kan sig stadig alle nå det) og vi har også unge spillere på lån som måske har en fremtid i Madrid. Så er det virkelig endnu et talent vi har brug for, her mener jeg man skal gemme de 25mill til at købe spillere der allerede har bevist deres værd på den helt store scene, det er det vi har brug for, for talenter til fremtiden har vi pt nok af.

Ud over det kan jeg ikke se hvorfor vi lige nu skal bruge en offensiv midtbane spiller, vi har Fede, Ødegaard, Kroos og måske tager Modric en season mere, og så kan Asensio spille pladsen, samt Brahim Diaz hvis han bliver hentet hjem. Så mener vi har nok at bud på pladsen de næste 2-3 seasoner, så måske lidt tidligt at fylde endnu mere på der. Det samme gær sig gældens på Venstre kanten, Eden, Vini, Rodrygo og Asensio ville alle helst spille på den plads, og igen, Brahim kan også spille der.
Og det er fint nok der måske er visse af de spillere du ikke kan lide, men skulle hi sp ikke komme af med dem først, før vi bare fylder på med nye spillere?

Jeg har som sådanne ikke noget imod st man henter Sobo, jeg mener bare det er en fejl prioritering, da jeg mener der i første omgang er andre pladser på banen der har mere brug for hjælp og så mener jeg også vi har nok af talenter til de næste par seasoner, og i Corona tider er 25mill bare ikke små-penge, vi har derimod brug for spillere af en højere klasse der ikke skal udvikles over de næste 2-3 år, men som direkte kan løfte holdet (godt og vel fra dag 1)

Og så lige ifht frispark, det er fedt han er god til det, men hor mange frispark uden for feltet er det lige vi får for tiden? (Jeg tvivler på vi har fået mere end 3 i de første 16 kampe i denne season, så måske bare lidt et ubrugelig værktøj på nuværende tidspunkt)


Og nej Pogba er heller ikke den rigtige imo!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #17 af Thomaskjensen
Om positionen havde været HM med det potentiale han har så var det med andre ord en anden historie trods mange nok vil give pladsen til Lucas :)

Alba, Pogba, Mbappe og Haaland. Hvem har nummeret til Perez?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #18 af Madrid1998
Videoen viste ikke nogle highlights fra Bayern kampen, så prøvede at kigge selv. Må sige han imponerede mig. Han faldt ikke sammen, og prøvede ikke at gemme sig. Han tør udfordre, og ved også hvornår han skal slippe den. Han har derudover en god fysik, og et rigtig godt hug. Synes han ser rigtig spændende ud. Har ikke noget imod, at sælge isco og måske asensio, hvor han så tager deres minutter.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #19 af Madrid1998
Han har altså også et rigtig godt blik for spillet, og kommer med en masse kreativitet og flair. Synes virkelig man skulle købe ham. 25 M er ingenting i forhold til den potentiale han udviser. Det kan blive rigtig godt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce