Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, LaLiga, 13. spillerunde

5 år 7 måneder siden #37 af Kiwes
Hvis Valverde er med i truppen og klar - hvorfor så ikke smide ham ind på midten samt Asensio for Vini.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #38 af JesperThomsen
Skift nu ud!
Der er allerede kamp igen på tirsdag

5 år 7 måneder siden #39 af Petroleum
Jeg tror simpelthen at det ville gavne alle på holdet, inklusiv Vini, hvis man lejede ham ud snart (vinter eller sommer).

Han skal bruge noget mere spilletid i en dårligere klub. Resten af holdet skal bruge noget tid væk fra Vini. Deres attitude overfor ham er virkelig ikke god.
Gider ikke aflevere til ham, slår ud med armene når han taber bolden og ingen appellerer på hans vegne for frispark når han tackles hårdt.

Lej. Ham. Ud. Eller sælg ham. Jeg kan ikke se et større potentiale i ham , desværre. Jeg elsker ellers de brassere som kan drible
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, JesperThomsen, Cristiano7, longwind

5 år 7 måneder siden #40 af Ramos4
Casemiro er så langsom på bolden - det er helt vildt. Lige ved at blive vist ud fordi han står og sover.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Petroleum

5 år 7 måneder siden #41 af Fondo_Sur

Ramos4 skrev: Casemiro er så langsom på bolden - det er helt vildt. Lige ved at blive vist ud fordi han står og sover.

Der går vel lidt lal i den, når man er sikker på en sejr.

5 år 7 måneder siden #42 af Lars1991
Uha, at Asensio ikke prøver at aflevere den bold til Benzema synes jeg stråler af at han ingen selvtillid har. Men det vel ikke så overraskende efter den sæson han har haft indtil videre. Skuffende når han ellers kom ind og sluttede godt af i sidste.

5 år 7 måneder siden #43 af longwind

Petroleum skrev: Jeg tror simpelthen at det ville gavne alle på holdet, inklusiv Vini, hvis man lejede ham ud snart (vinter eller sommer).

Han skal bruge noget mere spilletid i en dårligere klub. Resten af holdet skal bruge noget tid væk fra Vini. Deres attitude overfor ham er virkelig ikke god.
Gider ikke aflevere til ham, slår ud med armene når han taber bolden og ingen appellerer på hans vegne for frispark når han tackles hårdt.

Lej. Ham. Ud. Eller sælg ham. Jeg kan ikke se et større potentiale i ham , desværre. Jeg elsker ellers de brassere som kan drible

Alle der har spillet fodbold kender vel den der holdkammerat, der bare altid skal prøve at drible gennem 4 spillere. Man bliver sgu lidt træt af det. Har sympati for Vinicius, for han prøver sgu, men hold da op hvor har han brug for nogen der kan lære ham hvad han skal gøre og hvornår han skal gøre det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Petroleum, mohbar, Cristiano7

5 år 7 måneder siden #44 af Petroleum
Det er sjovt som vi for få sæsoner siden under Solari spillede ud os af alting på blot 1 uge. I denne omgang har vi lige pludselig spillet os tilbage i alle vigtige konkurrencer på 1 uge.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

5 år 7 måneder siden #45 af henrikcomn

longwind skrev:

Petroleum skrev: Jeg tror simpelthen at det ville gavne alle på holdet, inklusiv Vini, hvis man lejede ham ud snart (vinter eller sommer).

Alle der har spillet fodbold kender vel den der holdkammerat, der bare altid skal prøve at drible gennem 4 spillere. Man bliver sgu lidt træt af det. Har sympati for Vinicius, for han prøver sgu, men hold da op hvor har han brug for nogen der kan lære ham hvad han skal gøre og hvornår han skal gøre det.

Syntes han har lagt det meget på hylden. Nu spiller han den næsten bagud hele tiden. Han tør ikke rigtig slå indlæg længere. Men han skal selvfølgelig ikke lejes ud nu, det vil være tosset. Med mindre man kan hente én anden ind.

Men hvad kunne det hold dog ikke blive til hvis man havde 3 klassespillere i front

5 år 7 måneder siden #46 af Real HWL
Fantastisk holdpræstation, det er vel kun Vinicius der falder igennem. Men ellers en magtdemonstration.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JesperThomsen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 7 måneder siden #47 af 9eren
Hell yeah.
Virkelig 3 lækrer points og så skal vi gå til den !

5 år 7 måneder siden #48 af Fondo_Sur
Nå, skal vi til det?

Det har i de sidste to måneder simpelthen været noget jammer af hovedløs tænkning herinde. Bevares, man bruger vel også dette forum til at give afløb på nogle frustrationer, men efter de sidste to kampe må man simpelthen indse at tage den med ro. Det er ikke tilfældigt at dette hold har skabt så mange resultater i de sidste fire år. Det er heller ikke tilfældigt at Zidane har stået bag historiske resultater i Real Madrid. Han har noget i mellem ørene. Hvis man ikke kan forstå det, så må man se noget håndbold eller læse en bog om totalfodbold.

Sæsonen er først lige begyndt.

Og lidt til underholdningen:

Elto92 skrev: Jo jo vi spiller smukt idag [mod Gladbach]. Enkelte har spillet over forventning, men lad jer nu ikke forblænde guys. Vi sidder på en kæmpe lort og aftenens kamp kommer vi til at glemme, måske allerede i weekenden...

Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Chamartin

Leveret af Kunena Forum