Optakt: Éibar - Real Madrid, LaLiga, 15. spillerunde

5 år 7 måneder siden #25 af Lars1991
Vi har helt klart nogle problemer med at komme længere op på banen, men når vi først er der har vi skabt chancer igennem hele kampen. Hvis vi havde været heldige kunne vi have været på 5 mål.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #26 af mohbar
Rodrygo gør det rigtig fint i denne kamp. Men folk der begynder at kritisere Vini på denne kamps baggrund synes jeg lige må trække vejret lidt.

Hvis Vini havde spillet så godt i denne kamp havde de sikkert sagt jamen det er jo også Eibar som er et let hold, jamen det var en heldig assist...jamen det var et heldigt mål ..whatever
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, ElMadrid

5 år 7 måneder siden #27 af Bismo
Casemiro må gerne komme igang snart.

5 år 7 måneder siden #28 af Real HWL
På mange måder en rigtig flot halvleg. Eneste minus er at vi ikke har formået at lukke kampen. Håber vi kan gå et tidligt mål i 2. så man kan slappe lidt af.
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved Real HWL.

5 år 7 måneder siden #29 af Ramos4

mohbar skrev: Rodrygo gør det rigtig fint i denne kamp. Men folk der begynder at kritisere Vini på denne kamps baggrund synes jeg lige må trække vejret lidt.

Hvis Vini havde spillet så godt i denne kamp havde de sikkert sagt jamen det er jo også Eibar som er et let hold, jamen det var en heldig assist...jamen det var et heldigt mål ..whatever

Det er også mærkeligt at rose Vini fordi Rodrygo spiller en god kamp. Rodrygo har haft flere gode kampe - endda på højrekanten.

Vini har vist fået rigeligt chancer på sin favoritplads i venstre.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Cristiano7

5 år 7 måneder siden #30 af Real HWL
Det er jo engenligt lidt vanvittigt. Der vil altid være en negativ aura omkring Vinicius her på dette forum. Også selvom han ikke spiller. Han er på mange måder blevet den nye Ronaldo, en som folk elsker at hade.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

5 år 7 måneder siden #31 af Ramos4

Real HWL skrev: Det er jo engenligt lidt vanvittigt. Der vil altid være en negativ aura omkring Vinicius her på dette forum. Også selvom han ikke spiller. Han er på mange måder blevet den nye Ronaldo, en som folk elsker at hade.

Han kostede en kvart milliard og har det mest elendige slutprodukt nogensinde set hos en Madrid-spiller. Ja det er i grunden underligt, at folk ikke gider se på ham.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, Raul7-2880, Bismo, Madrid1998, Cristiano7, longwind

5 år 7 måneder siden #32 af Steen
Det er jo to spillere, der er i direkte konkurrence om en startplads. Det har aldrig tidligere været et problem, at sådan en diskussion har fundet sted i en fodboldklub? Hvorfor er det lige pludseligt blevet følsomt emne for folk?
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Cristiano7

5 år 7 måneder siden #33 af Bismo
Jeg har forsvaret Vini i snart 3 sæsoner men må indrømme, at jeg er ved at have fået nok af dette evige "talent". Da han først blev købt, var jeg nervøs for at han ville ende som Robinho: en spiller med et kæmpe uforløst talent. Nu fremstår det klart, at han aldrig kommer op på det niveau.

Han har brug for at blive lejet ud i et par sæsoner til en klub, der er kendt for at udvikle unge talenter. Jeg tænker Ajax, Dortmund osv.. Så kan det være, at han videreudvikler sit talent.
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

5 år 7 måneder siden #34 af Cristiano7

Bismo skrev: Jeg har forsvaret Vini i snart 3 sæsoner men må indrømme, at jeg er ved at have fået nok af dette evige "talent". Da han først blev købt, var jeg nervøs for at han ville ende som Robinho: en spiller med et kæmpe uforløst talent. Nu fremstår det klart, at han aldrig kommer op på det niveau.

Han har brug for at blive lejet ud i et par sæsoner til en klub, der er kendt for at udvikle unge talenter. Jeg tænker Ajax, Dortmund osv.. Så kan det være, at han videreudvikler sit talent.

Jeg kan bedre lide Rodrygo end Vinicius, men jeg vil meget gerne se dem begge to udlejet for at videreudvikle deres spil. Rodrygo har brug for flere minutter på venstrekanten, og det kan han kun få via en udlejning.

Rodrygo og Vini er to helt forskellige spilletyper. Den ene har bedre teknik og den anden er en hurtigløber.

5 år 7 måneder siden #35 af Lars1991
Vores opspil mangler virkelig kvalitet, er bange for det kommer til at koste :/
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

5 år 7 måneder siden #36 af mohbar
Den her kamp kan hurtigt tabes på gulvet...

Leveret af Kunena Forum