Optakt: Éibar - Real Madrid, LaLiga, 15. spillerunde

5 år 7 måneder siden #49 af Real HWL

Steen skrev:

Real HWL skrev:

Ramos4 skrev:

Real HWL skrev: Det er jo engenligt lidt vanvittigt. Der vil altid være en negativ aura omkring Vinicius her på dette forum. Også selvom han ikke spiller. Han er på mange måder blevet den nye Ronaldo, en som folk elsker at hade.

Han kostede en kvart milliard og har det mest elendige slutprodukt nogensinde set hos en Madrid-spiller. Ja det er i grunden underligt, at folk ikke gider se på ham.

Prisen er da pisse ligegyldigt, du kan få mindst en halv milliard for ham imorgen. En 20 årig der allerede har fået debut på det brasilianske landshold. Han er som en aktie, han er kun steget i værdi.

Haha, det her er uden tvivl det sjoveste indlæg, dette forum nogensinde har set. Tak!

Haha ja, næsten lige så sjovt som da du skrev i din analyse af vinicius at han var langsom med bolden...
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #50 af Steen

Real HWL skrev:

Steen skrev:

Real HWL skrev:

Ramos4 skrev:

Real HWL skrev: Det er jo engenligt lidt vanvittigt. Der vil altid være en negativ aura omkring Vinicius her på dette forum. Også selvom han ikke spiller. Han er på mange måder blevet den nye Ronaldo, en som folk elsker at hade.

Han kostede en kvart milliard og har det mest elendige slutprodukt nogensinde set hos en Madrid-spiller. Ja det er i grunden underligt, at folk ikke gider se på ham.

Prisen er da pisse ligegyldigt, du kan få mindst en halv milliard for ham imorgen. En 20 årig der allerede har fået debut på det brasilianske landshold. Han er som en aktie, han er kun steget i værdi.

Haha, det her er uden tvivl det sjoveste indlæg, dette forum nogensinde har set. Tak!

Haha ja, næsten lige så sjovt som da du skrev i din analyse af vinicius at han var langsom med bolden...

Har du da beviser for, at han ikke var det, for 3 år siden? Jeg tog jo udgangspunkt i hans daværende præstationer, ikke hvordan han ville være 3 år senere. Jeg skrev også at han var en af de værste afsluttere, jeg nogensinde havde set, og at hans indlæg og beslutningstagen var overdrevet dårlig.
3 ud af 4 korrekte er mere end godkendt ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

5 år 7 måneder siden #51 af Real HWL

Ramos4 skrev:

Real HWL skrev:

Ramos4 skrev:

Prisen er da pisse ligegyldigt, du kan få mindst en halv milliard for ham imorgen. En 20 årig der allerede har fået debut på det brasilianske landshold. Han er som en aktie, han er kun steget i værdi. Folk har bare ingen tålmodighed. Vi vil se flot fodbold, vi har ikke noget spilkoncept bla bla bla. Får man så endelig en træner med et klart koncept, så er det heller ikke godt nok. Det tager for lang tid at implementere vi har ikke vundet noget i år, hoooold nu kæft.

Nej prisen er da ikke ligemeget. Når vi har brugt 1 milliard på Rodrygo, Vini, Militao og Jovic, så er det jo penge vi ikke kunne bruge andetsteds. En spiller af egen avl ville få en del længere snor. Når klubben har scouted en spiller og taget et aktivt valg om at hente ham til for en stor sum, så er der selvfølgelig et stort pres på.

Med dén logik kunne vi hente 10 talenter til 100 mio. hver - og produktet på banen ville være ligegyldigt, for vi kunne sælge dem videre igen. Det ville sikkert være fint i Ajax kunne jeg forestille mig. Men spillerne skal jo også gerne levere noget for Real Madrid inden vi sælger dem igen. Det skal jo ikke bare være en nulsums-handel. Der skal vindes titler, scores mål og præsteres.

At Vini kun stiger i pris afhænger jo af hans spil på banen. Jeg har for nylig skrevet, at det også er eneste lyspunkt ved Vinicius pt. - at vi kan sælge ham igen. Men det er stadig et dårligt slutresultat vi har fået på banen. Jeg vil påstå at Robinho var bedre i samme alder - og det siger en del.

Men jeg ønsker Vinicius al held og lykke fremover - hvor end han måtte ende.

Edit: Det er i øvrigt Real Madrid du er fan af. Så ja, der skal være en form for slutprodukt på banen. Vi er ikke en udviklingsklub.

At Lopetegui ikke fik nogen indkøb af Perez, var helt hen i vejret. Men det er lidt en anden sag. Derfor kunne det stadig være rart, hvis Zidane fik os til at spille godt mere end bare tre uger om året.

I mine øjne er prisen ligegyldig når vi kan få mere for ham end vi købte ham for. En spiller med Vinicius kvaliteter er der klubber der vil betale rigtig mange penge for. Om man vil det eller ej så er Vinicius pris i Real Madrid steget fordi han er en spektakulær spiller, og det har han vist på banen. At han så ikke har noget slutprodukt på nuværende tidspunkt er da også møg irriterende. Men det kan stadigvæk nå at komme. Da Asensio var i den alder havde han et vanvittigt slutprodukt. Hvor er det nu? 4 år efter. Man ved aldrig hvad der sker i fodbold. Jeg tror personligt Vinicius ville have rigtig godt af at komme væk fra Real i et par år. Væk fra presset. Man kan tydeligt se forskellen i hans spil fra da Lopetegui gav ham chancen i en svær periode i real hvor der ikke var nogen forventninger til ham, og hvor han nærmest var eneste lyspunkt, til nu hvor der virkelig er pres på. Glemmer aldrig da han faldt ned på sine grædende knæ efter et mål han scorede på Bernabeu. Det vidner bare om et pres der er i Real. Hans start i Real var simpelthen for god. Og nu ligner det han ikke har udviklet sig. Men det kan godt være min viden om fodbold og talentudvikling ikke er så stor som andre brugere her inde, siden man allerede kan dømme Vinicius ude.

Jeg syntes også vi spiller af lort til i store dele af en sæson, og jeg kan lige som mange andre bande det hele lang væk. Men hvis jeg må citere dig selv, du er fan af Real Madrid og der skal være et slutprodukt. Det har Zidane!!
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

5 år 7 måneder siden #52 af Real HWL

Steen skrev:

Real HWL skrev:

Steen skrev:

Real HWL skrev:

Ramos4 skrev:

Har du da beviser for, at han ikke var det, for 3 år siden? Jeg tog jo udgangspunkt i hans daværende præstationer, ikke hvordan han ville være 3 år senere. Jeg skrev også at han var en af de værste afsluttere, jeg nogensinde havde set, og at hans indlæg og beslutningstagen var overdrevet dårlig.
3 ud af 4 korrekte er mere end godkendt ;-)

Ja det har jeg beviser for, for er der noget Vinicius aldrig har været, så er det langsom med bolden. Hans største problem er nærmest at han er for hurtig i forhold til sin hjerne ;)
At du ikke er talentspejder i Real er mig en kæmpe gåde :D

Lad os tage den om 4 år igen. Hvis han stadigvæk ikke har noget slutprodukt, så har du haft ret omkring Vinicius. I min verden er det bare for nemt at svine en ikke færdigudviklet spiller til.

Hvem skulle f.eks have troet at Asensio som 24 årig skulle stå uden slutprodukt. Han var jo sindssyg som 20 årig. Idag kan han ikke sætte en mand. Og hvem er løbet med hans Venstre ben?
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved Real HWL.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 7 måneder siden #53 af 9eren
Det er så skuffende at Asensio ikke leverer mere end det han gør nu.

5 år 7 måneder siden #54 af DeLaRed
Lige et hurtigt og kort forsvar af Asensio, så var han med i opspillet til de sidste 2 mål Real scorede mod Bilbao.

Enig i han ikke har vist noget slut produkt endnu i seasonen, men Bilbao kampen var trods alt fremskridt!

Donde está la biblioteca?

5 år 7 måneder siden #55 af DeLaRed

DeLaRed skrev: Kan desværre ikke se kampen live idag, men kommer lige med en forudsigelse:

Vi vinder hvis Jovic ikke kommer på banen :-)

Go kamp!

Jeg fik ret!

Jovic på skades listen eller bænken, det er vores talisman der sikre sejren ;-)

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum