Bedømmelse af truppen mod Elche

3 år 2 måneder siden #1 af Administrationen
...

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (29 brugere)

3.1 Courtois
1.7 Carvajal
1.6 Marcelo
2.7 Ramos
3.1 Varane
2.6 Casemiro
2.1 Federico Valverde
3.3 Modrić
2.6 Toni Kroos
2.5 Asensio
1.4 Benzema
1.5 Eden Hazard
2.4 Lucas Vázquez
1.9 Vinícius Junior
1.5 Zinedine Zidane
Hele holdet 2.2
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 2 måneder siden #2 af 9eren
Hvorfor skal det tage Zizou et halvt marathon at opfatte der skal skiftes ud.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #3 af Salix7
Hold nu op, hvor bliver man træt i masken af vores hold! Vi sælger to lovende backs, beholder en venstre back, som bør sætte støvlerne på hylden, og to højre backs, som er langt fra tidligere tiders form. Dertil har vi en træner, som fortsat nægter at lave op på tingene i tide, og som nægter at bruge alle sine udskiftninger. Selvom man kan argumentere for, at han havde for få udskiftninger til rådighed med den indsats spillerne leverer i dag! Suk
Værst af alt lader det til at ligegyldigt, hvor ringe vores spillere leverer, har det ingen konsekvens - det er mig fortsat en gåde!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #4 af Salix7

9eren skrev: Hvorfor skal det tage Zizou et halvt marathon at opfatte der skal skiftes ud.


Fordi Zidane er en fuldstændig håbløs træner på en række områder - du nævner selv et af den..

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #5 af henrikcomn
Man er jo komplet idiot hvis man ikke giver Benzema andet en 1 i dag.

Han laver ikke en eneste god aktion, men pisser bolden væk over sidelinjen flere gange, og misbruger de mest oplagte chancer.
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved henrikcomn.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #6 af Lars1991
Hvem er det han skal skifte ind? Synes alle indskiftninger han lavede gjorde holdet ringere. Man må jo bare sige at det er de 11 bedste der spiller udover Marcelo selvfølgelig. Men det havde jo ikke hjulpet at skifte Mendy ind når vi jagter et mål. Måske Valverde kunne komme ind i stedet for Casemiro nu hvor vi skulle satse. En fejl at tage Kroos ud.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #7 af Kiwes

Lars1991 skrev: Hvem er det han skal skifte ind? Synes alle indskiftninger han lavede gjorde holdet ringere. Man må jo bare sige at det er de 11 bedste der spiller udover Marcelo selvfølgelig. Men det havde jo ikke hjulpet at skifte Mendy ind når vi jagter et mål. Måske Valverde kunne komme ind i stedet for Casemiro nu hvor vi skulle satse. En fejl at tage Kroos ud.


Marcelo ud, Hazard eller Vini ind for ham. Så tager man Kroos ud og sætter Jovic ind. Bum. Valverde skulle aldrig have været inde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #8 af Lars1991

Kiwes skrev:

Lars1991 skrev: Hvem er det han skal skifte ind? Synes alle indskiftninger han lavede gjorde holdet ringere. Man må jo bare sige at det er de 11 bedste der spiller udover Marcelo selvfølgelig. Men det havde jo ikke hjulpet at skifte Mendy ind når vi jagter et mål. Måske Valverde kunne komme ind i stedet for Casemiro nu hvor vi skulle satse. En fejl at tage Kroos ud.


Marcelo ud, Hazard eller Vini ind for ham. Så tager man Kroos ud og sætter Jovic ind. Bum. Valverde skulle aldrig have været inde.


Jeg kan faktisk huske at Zidane tidligere lavede FM-udskiftninger som dem du nævner der. Det endte som regel med vores hold smuldrede fra hinanden. Så det jeg nu glad nok for at han er gået væk fra.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #9 af Salix7
Siv1309* Jeg bliver simpelthen nødt til at få dine argumenter for, hvordan Marcelo kan få et 4-tal af dig i dag?

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #10 af Kiwes

Lars1991 skrev:

Kiwes skrev:

Lars1991 skrev: Hvem er det han skal skifte ind? Synes alle indskiftninger han lavede gjorde holdet ringere. Man må jo bare sige at det er de 11 bedste der spiller udover Marcelo selvfølgelig. Men det havde jo ikke hjulpet at skifte Mendy ind når vi jagter et mål. Måske Valverde kunne komme ind i stedet for Casemiro nu hvor vi skulle satse. En fejl at tage Kroos ud.


Marcelo ud, Hazard eller Vini ind for ham. Så tager man Kroos ud og sætter Jovic ind. Bum. Valverde skulle aldrig have været inde.


Jeg kan faktisk huske at Zidane tidligere lavede FM-udskiftninger som dem du nævner der. Det endte som regel med vores hold smuldrede fra hinanden. Så det jeg nu glad nok for at han er gået væk fra.


Der er intet FM over det. Marcelo spiller på ingen måde forsvar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 2 måneder siden #11 af 9eren

Lars1991 skrev: Hvem er det han skal skifte ind? Synes alle indskiftninger han lavede gjorde holdet ringere. Man må jo bare sige at det er de 11 bedste der spiller udover Marcelo selvfølgelig. Men det havde jo ikke hjulpet at skifte Mendy ind når vi jagter et mål. Måske Valverde kunne komme ind i stedet for Casemiro nu hvor vi skulle satse. En fejl at tage Kroos ud.


Egentligtaget er det ligemeget hvem, det handler om tidspunkterne i opgøret. Hazard fik aldrig rigtig noget i gang. Prøv du at spil 17 minutter af et opgør og sig du har fået drt fulde udbytte af din indskiftning når du rører bolden 5-6 gange. Indskiftningerne var ligegyldige fordi de sker i et tidspunkt af kampen hvor det mentale overtag lå hos Elche

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #12 af Salix7

Lars1991 skrev:

Kiwes skrev:

Lars1991 skrev: Hvem er det han skal skifte ind? Synes alle indskiftninger han lavede gjorde holdet ringere. Man må jo bare sige at det er de 11 bedste der spiller udover Marcelo selvfølgelig. Men det havde jo ikke hjulpet at skifte Mendy ind når vi jagter et mål. Måske Valverde kunne komme ind i stedet for Casemiro nu hvor vi skulle satse. En fejl at tage Kroos ud.


Marcelo ud, Hazard eller Vini ind for ham. Så tager man Kroos ud og sætter Jovic ind. Bum. Valverde skulle aldrig have været inde.


Jeg kan faktisk huske at Zidane tidligere lavede FM-udskiftninger som dem du nævner der. Det endte som regel med vores hold smuldrede fra hinanden. Så det jeg nu glad nok for at han er gået væk fra.


Han kunne nemt have taget Marcelo ud og ladet os spille med 3 i forsvaret de sidste 30min i dag - Marcelo er en skandale på holder, og skulle være smuttet, mens tid var. Ødegaard kunne være kommet ind på det tidspunkt.
Derudover kunne Zidane vel vise lidt nosser, og skifte Benzema ud i 2. halvleg og give en anden angriber chancen, når Benzema nu engang er helt ved siden af sig selv i dag!

Det havde været to meget meget nemme tiltag i dag, som kunne have gjort en forskel - tør han ikke spille med tre i den bagerste kæde, så smid Marcelo på bænken fra starten af 2. halvleg og sæt Mendy ind i stedet.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce