Bedømmelse af truppen mod Elche

3 år 2 måneder siden #13 af Lars1991
Tre i bagkæden gør os vel mere defensive? Det forstår jeg intet af. Vi har allerede to offensive backs, en Ramos der går med op i feltet, og så Varane og Casemiro der holder skansen bag til.
At tage vores absolutte topscorer ud, der tilmeld også har flest assist på holdet, for at give endnu en chance til en angriber der absolut intet har vist i 1½ år, må jeg også se mig uenig i. Ødegaard kunne have kommet ind, men i stedet for hvem? Synes allerede det var en fejl at tage Kroos ud, og Modric skulle også blive på banen efter min mening. Ødegaard kan vente, skaderne har ødelagt den første halve sæson for ham, nu må han være tålmodig, han skal nok få chancen igen. Ja, igen.

Efter min mening, er det eneste Zidane kunne have gjort bedre var at tage Casemiro ud, lægge Kroos længere ned, og så ind med Valverde/Ødegaard. Valverde er i bedre form, så det giver god mening at det blev ham. Det ville give mangler bagud, men vi havde brug for at satse.
Og så lade vær med at spille med Marcelo mere. Ja, man kan se han giver lidt mere til offensiven, men når man kigger på hans defensive indsats er det slet ikke det værd. Det gav dog fin mening at holde ham inde i det sidste stadie af kampen.

Jeg synes generelt det helt vildt som folk går amok herinde. Vi har lige vundet 6 kampe i træk og burde også have vundet den her. Vi skaber nok store chancer og de scorer på et straffespark begået på en dødbold. Men jeg kan godt mærke jeg er lidt alene med mine meninger, det hele er åbenbart af helvedes til, så jeg lister ligeså stille ud :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #14 af Ramos4

Salix7 skrev: Siv1309* Jeg bliver simpelthen nødt til at få dine argumenter for, hvordan Marcelo kan få et 4-tal af dig i dag?


Marcelo OG Ramos.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #15 af Kiwes
Når vi nu får straffespark imod os i ca. hver anden kamp, så kunne det også være fedt hvis Courtois på et tidspunkt bare gad at rede ét enkelt.
Vi har begået 8 straffe og alle er gået ind. Til sammenligning har Barca begået 7 og 4 er gået ind, ATM 4 og 2 er gået ind.
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: SeQueda, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 2 måneder siden #16 af 9eren
Man kan godt ønske at Courtois er lidt bedre på straffe, synes nu at han går til den rigtige side flere gange men lige mangler nogle mm. Han redder os også mange gange så synes ikke kritikken skal lægges på ham. Carvajal burde i stedet sige undskyld til Courtois.

Men er der noget som virkelig kan irriterer mig, så er det at man ikke formår at have en stærk offensiv både i spillestil men også kvaliteten omkring spillerne. Vi har stadig det mest tandløse angreb nogensinde!

Hazard er efterhånden bare sådan en man ønsker skal smutte, og så kan man se måbende efter de spillere man havde håbet på, fordi Zizou langsomt kvæler dem med mundbinds pladserne på tribunerne.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #17 af Siv1309
Han er en af de få spillere som rent faktisk spiller en helt god kamp og holder niveauet i 2. halvleg. Målfarlig, (millimeter fra at score), sender flere farlige indlæg afsted som Benz burde have scoret på, deltager i pasningsspillet hog formår også at sætte sin modstander er par gange. Det syntes jeg er imponerende, når resten af holdet spiller elendigt, med undtagelse af Modric og Asensio som spiller godkendt i 1. halvleg).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #18 af Ramos4

Siv1309 skrev: Han er en af de få spillere som rent faktisk spiller en helt god kamp og holder niveauet i 2. halvleg. Målfarlig, (millimeter fra at score), sender flere farlige indlæg afsted som Benz burde have scoret på, deltager i pasningsspillet hog formår også at sætte sin modstander er par gange. Det syntes jeg er imponerende, når resten af holdet spiller elendigt, med undtagelse af Modric og Asensio som spiller godkendt i 1. halvleg).


Holder niveauet? Marcelo lavede SÅ mange sløsede afleveringer i 2. halvleg.

Hvorfor skulle Ramos have 4? Han var ved at koste mange gange.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #19 af Siv1309
Ikke enig. Ramos var, som altid, en indpisker uden lige og han og Marcelo forsøgte i det mindste selvom alt måske ikke lykkedes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #20 af Ramos4

Siv1309 skrev: Ikke enig. Ramos var, som altid, en indpisker uden lige og han og Marcelo forsøgte i det mindste selvom alt måske ikke lykkedes.


Du kan ikke være uenig i, at Ramos var ved at koste mål flere gange - for det var han. Han går helt op på midten og forsøger at bryde bolden. Det efterlader kæmpe rum, der var tæt på at blive udnyttet. Det er ikke en holdning, det er sådan det er. Ofte.

At han er en indpisker kan vi ikke diskutere. Men som truppens anfører og mest erfarne spiller, er det også hvad man kan forvente.

Han spillede ikke en god kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 2 måneder siden #21 af 9eren

Ramos4 skrev:

Siv1309 skrev: Ikke enig. Ramos var, som altid, en indpisker uden lige og han og Marcelo forsøgte i det mindste selvom alt måske ikke lykkedes.


Du kan ikke være uenig i, at Ramos var ved at koste mål flere gange - for det var han. Han går helt op på midten og forsøger at bryde bolden. Det efterlader kæmpe rum, der var tæt på at blive udnyttet. Det er ikke en holdning, det er sådan det er. Ofte.

At han er en indpisker kan vi ikke diskutere. Men som truppens anfører og mest erfarne spiller, er det også hvad man kan forvente.

Han spillede ikke en god kamp.


Havde alle hans forsøg nu lykkedes, havde han så spillet en god kamp ?

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #22 af Siv1309
Det er jo et spørgsmål om hvem der skal dække af for ham, når han går frem i banen. Det har han altid gjort og det gør ham ikke til en dårlig spiller i mine øjne. Så jo jeg er meget uenig i at Ramos var ved at koste mål.
Så kan vi diskutere spillestil og måden holdet forsvarer sig på, men at sige at Ramos spillede en dårlig kamp fordi han går frem i banen er jeg uenig i. Casemiro og Kroos var fraværende i hele kampen og mon ikke at de også havde et ansvar?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce