Optakt: Real Madrid – Celta, LaLiga, 17. spillerunde

5 år 6 måneder siden #13 af Ramos4
Asensio bliver ikke andet end reserve desværre. Det samme som Lucas. Gode indlæg, men det er også about it.

Vi har brug for et par verdensklasse fløje.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 5 år 6 måneder siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #14 af DeLaRed

Estadio Santiago Bernabéu skrev:

DeLaRed skrev: Asensio blir varmere og varmere. Klasse Kontra!

Jeg er ikke overbevist endnu. Men hvis han fortsætter sin udvikling, som vi har set de seneste fire kampe, så lover det godt en dag.

Nej det er klart, han har lang vej igen, men faktum er han har været direkte/indirekte involveret i 5 af Reals sidste 9 mål, hvilket må siges at været en pæn forbedring fra hvordan han startede seasonen!

Donde está la biblioteca?

5 år 6 måneder siden #15 af madrid2000
Hvor er det røvsygt.
Vasuquez are været ordinær pånær målet.

Hvor er det frusterende, at vi har så svært ved at score mål.

Vasquez, Asensio, Varane, Nacho og Mendy burde spille hos Sevilla eller Arsenal og ikke Real Madrid.

5 år 6 måneder siden #16 af henrikcomn
Anden kamp i træk hvor Benzema er absolut ubrugelig. Men gør Zidane mon noget ved det ?
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

5 år 6 måneder siden #17 af Ramos4
Det er lidt træls vi kun kan spille godt indtil vi scorer. Resten af kampen er en ørkenvandring.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

5 år 6 måneder siden #18 af madrid2000

henrikcomn skrev: Anden kamp i træk hvor Benzema er absolut ubrugelig. Men gør Zidane mon noget ved det ?

Han massere måske Benzemas nosser i pausen, men ellers tror jeg ikke, at han gør noget.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

5 år 6 måneder siden #19 af longwind
Hold kæft det er kedeligt at se på.

Jeg forudsiger at vi indkasserer et dumt mål i det 72. minut hvorefter vi ikke formår at lægge et pres og kampen ender 1-1
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Zyconith, Ramos4

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 6 måneder siden #20 af 9eren

madrid2000 skrev:

henrikcomn skrev: Anden kamp i træk hvor Benzema er absolut ubrugelig. Men gør Zidane mon noget ved det ?

Han massere måske Benzemas nosser i pausen, men ellers tror jeg ikke, at han gør noget.

Mon at Zidane regner med hele holdet som han siger til pressemødet

5 år 6 måneder siden #21 af DeLaRed
Hatten af til Celta, det er noget af det flotteste fodbold jeg har set imod Real i denne season, de burde nemt kunne spille lige op med hold som Villareal og Sevilla med dette niveau!

Donde está la biblioteca?

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 6 måneder siden #22 af 9eren
Hvor er det dejligt at se Mendy som den nye Roberto Carlos. Han kan afslutte ligeså godt hvis ikke bedre

5 år 6 måneder siden #23 af Zyconith
Sygt kedeligt og uinspirerende fodbold. Det er fanme ikke Real Madrid værdigt. Men ja, vi skulle åbenbart af med Ronaldo til fordel for Hazard... Lucas Vazquez har været kampens (måske sæsonens) bedste spiller indtil videre, forlæng nu bare den kontrakt. Det er en skændsel at være vidne til hvordan ledelsen behandler de der giver alt.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

5 år 6 måneder siden #24 af Ramos4

madrid2000 skrev:

Det er Zidanes pre-match team talk inden hver kamp: "Kan I tage Tom Cruise på nosserne?! Godt, gå ud og kør den lidt rundt og slå nogle indlæg. Ses."

Leveret af Kunena Forum