Optakt: Real Madrid – Celta, LaLiga, 17. spillerunde

5 år 6 måneder siden #49 af longwind
Valverde og Ødegaard er begge meget talentfulde spillere, der sagtens kunne gå hen at blive rygraden på midtbanen den næste årrække, hvis bare de fik en snert af spilletid.

Modric og Kroos er måske bedre nu, men det er ekstremt kortsigtet at hæmme de unge midtbanespilleres udvikling. De er nok vores to mest lovende talenter.

6 minutter mod Celta er bare ikke nok. Og ja, jeg forstår godt, at Zidane ville få lige så meget kritik hvis han spillede med de unge og tabte. Men balancen skal simpelthen være bedre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #50 af Kiwes
Lad os håbe at spillere som Hazard, Ødegaard og Valverde får en masse spilletid i Supercuppen, som jeg personligt ikke giver 2 potter pis for.

5 år 6 måneder siden #51 af Ramos4

Kiwes skrev: Lad os håbe at spillere som Hazard, Ødegaard og Valverde får en masse spilletid i Supercuppen, som jeg personligt ikke giver 2 potter pis for.

Det bliver nok først i Copa del Rey, som Zidane altid skider på.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 6 måneder siden #52 af 9eren
Utroligt at vi ligger 2er med det her spil

5 år 6 måneder siden #53 af Fondo_Sur

longwind skrev: Valverde og Ødegaard er begge meget talentfulde spillere, der sagtens kunne gå hen at blive rygraden på midtbanen den næste årrække, hvis bare de fik en snert af spilletid.

Modric og Kroos er måske bedre nu, men det er ekstremt kortsigtet at hæmme de unge midtbanespilleres udvikling. De er nok vores to mest lovende talenter.

6 minutter mod Celta er bare ikke nok. Og ja, jeg forstår godt, at Zidane ville få lige så meget kritik hvis han spillede med de unge og tabte. Men balancen skal simpelthen være bedre.

Helt enig. Men man skal bare ikke regne med at Zidane tænker så langt. Han har i hvert fald udtalt, at han ikke kommer til at blive nogen Alex Ferguson i Real Madrid. Den udtalelse må man så selv fortolke. Han stoppede tidligt som spiller og uventet i sin første trænerperiode i klubben, så jeg har desværre ikke den store tiltro til at Zidane tænker så meget på disse spilleres udvikling. Kroos får aaalt for meget spilletid, men det har retfærdigvis givet kontinuitet og resultater på det seneste.
Sidste redigering: 5 år 6 måneder siden ved Fondo_Sur.

5 år 6 måneder siden #54 af Fondo_Sur

9eren skrev: Utroligt at vi ligger 2er med det her spil

5 år 6 måneder siden #55 af Matamoro
Hold da kæft hvor er folk negative. Vi har vundet og spillede generelt en god kamp. Den blev spillet på kontra og hvad så. Vi havde fuldstændig styr på kampen. Midtbanen viste klassen med Modric i spidsen. Asensio og Vazquez spillede også godt. Det her hold kan sagtens vinde noget i år. Alligevel sidder og folk og brokker sig konstant. Det er sgu lidt patetisk.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, ElMadrid, DeLaRed

5 år 6 måneder siden #56 af Ramos4

Matamoro skrev: Hold da kæft hvor er folk negative. Vi har vundet og spillede generelt en god kamp. Den blev spillet på kontra og hvad så. Vi havde fuldstændig styr på kampen. Midtbanen viste klassen med Modric i spidsen. Asensio og Vazquez spillede også godt. Det her hold kan sagtens vinde noget i år. Alligevel sidder og folk og brokker sig konstant. Det er sgu lidt patetisk.

Det er dig der vil sælge halvdelen af holdet når vi taber.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, DeLaRed

5 år 6 måneder siden #57 af Matamoro

Ramos4 skrev:

Matamoro skrev: Hold da kæft hvor er folk negative. Vi har vundet og spillede generelt en god kamp. Den blev spillet på kontra og hvad så. Vi havde fuldstændig styr på kampen. Midtbanen viste klassen med Modric i spidsen. Asensio og Vazquez spillede også godt. Det her hold kan sagtens vinde noget i år. Alligevel sidder og folk og brokker sig konstant. Det er sgu lidt patetisk.

Zidane skal have kredit for at han har modbevist sine kritikere. (mig inklusiv) Det hold der sejlede fuldstændigt har han fået sat skik på. Det er et hold i balance. Der ser solidt ud. Spillet kunne være mere prangende men Modric og Kroos og til tider Benz og Asensio viser noget flot spil. Det kan sagtens blive bedre og det tror jeg også det gør. Men jeg forstår ikke hvorfor folk fortsat er så kritiske når forbedringerne er så tydelige.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

5 år 6 måneder siden #58 af Real HWL

Matamoro skrev:

Ramos4 skrev:

Zidane skal have kredit for at han har modbevist sine kritikere. (mig inklusiv) Det hold der sejlede fuldstændigt har han fået sat skik på. Det er et hold i balance. Der ser solidt ud. Spillet kunne være mere prangende men Modric og Kroos og til tider Benz og Asensio viser noget flot spil. Det kan sagtens blive bedre og det tror jeg også det gør. Men jeg forstår ikke hvorfor folk fortsat er så kritiske når forbedringerne er så tydelige.

Mennesker der har let til depression skal ikke læse med her inde ;) Jeg har aldrig været på et forum hvor der var så mange negative brugere.
Sidste redigering: 5 år 6 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kayed99

5 år 6 måneder siden #59 af Estadio Santiago Bernabéu

DeLaRed skrev: Asensio blir varmere og varmere. Klasse Kontra!

Altid fedt når man kan skrive sådan noget her inden spilleren scorer :) Stærkt DeLaRed!
Lad os håbe at han fortsætter udviklingen!

5 år 6 måneder siden #60 af Kiwes

Kiwes skrev: Haha det dårligste forsøg på at trække en karantæne!

Nu skriver Marca at Carvajal muligvis står over for en 2 dags karantæne. Dumt, men det er vi desværre verdensmester i.
Sidste redigering: 5 år 6 måneder siden ved Kiwes.

Leveret af Kunena Forum