Officielt: Jovic udlejet til Frankfurt

1 måned 1 uge siden #13 af Cristiano7

Steen skrev: Jovic med en klasse afslutning til 2-1 blot 10 minutter efter at han er blevet skiftet ind.

Skidegodt, Jovic.

Gad vide om vi ville have fået meget mere ud af Jovic, Ødegaard, Rodrygo, Vini og Valverde med en anden træner end Zidane....
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Cristiano7.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #14 af Cristiano7
Dobbelt op, Jovic.

Godt at han får selvtillid fyldt op igen!

1 måned 1 uge siden #15 af Steen

Cristiano7 skrev: Dobbelt op, Jovic.

Det virker ikke til at han havde brug for selvtillid, han manglede blot at spille for et hold der er i stand til at spille fodbold. 2 mål på 30 minutter i sin første kamp efter at have været lukket ude i 1,5 sæsoner, er sgu godt gået.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

1 måned 1 uge siden #16 af Kiwes
Det er simpelthen for sindssygt at han går ind og laver 2 kasser!

1 måned 1 uge siden #17 af DeLaRed

Steen skrev:

Det virker ikke til at han havde brug for selvtillid, han manglede blot at spille for et hold der er i stand til at spille fodbold. 2 mål på 30 minutter i sin første kamp efter at have været lukket ude i 1,5 sæsoner, er sgu godt gået.

Men gense lige målene, det er 2 kontra mål mod et komplet håbløst forsvar, der ikke løber med retur og slet ikke markere Jovic. Det er det dårligste hold i Bundesligaen, som kun har vundet en enkelt kamp. Det er jo sammenligneligt med et Segunda midter hold. Det ville svare til at vi fejre et hattrick fra Vinicius mod et miniput hold.

Det er fint for ham at han får selvtillid, men denne kamp kan vi ikke bruge som nogen som helst reference ifht Madrid, intet spansk hold giver så meget plads i forsvaret (på nær måske Barca). OG Frankfurt spiller en helt anden type fodbold end Madrid.

Jovic er præcis hvor han hører til, lad os håbe dette kan drive prisen op på ham og skaber interesse til Sommer!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Chamartin, Estadio Santiago Bernabéu

1 måned 1 uge siden #18 af Steen

DeLaRed skrev:

Steen skrev:

Men gense lige målene, det er 2 kontra mål mod et komplet håbløst forsvar, der ikke løber med retur og slet ikke markere Jovic. Det er det dårligste hold i Bundesligaen, som kun har vundet en enkelt kamp. Det er jo sammenligneligt med et Segunda midter hold. Det ville svare til at vi fejre et hattrick fra Vinicius mod et miniput hold.

Det er fint for ham at han får selvtillid, men denne kamp kan vi ikke bruge som nogen som helst reference ifht Madrid, intet spansk hold giver så meget plads i forsvaret (på nær måske Barca). OG Frankfurt spiller en helt anden type fodbold end Madrid.

Jovic er præcis hvor han hører til, lad os håbe dette kan drive prisen op på ham og skaber interesse til Sommer!

Lyder til at du skal gense især det første mål. Plads eller ej, Jovic viser, hvor vild han er til at afslutte. Han lavede den helt samme scoring mod Osasuna, hvor han tæskede den ind med sin venstre fod. Sjovt nok valgte Zidane ikke at spille ham flere kampe i træk efter den scoring.

OG Frankfurt spiller en helt anden type fodbold end Madrid.

Ja, de skaber chancer til deres angriber, så det har du helt ret i!

Hvad synes du egentligt om Haaland? Synes du man bør købe ham? Er lidt nysgerrig, når jeg hører hvordan du omtaler Bundesligaen (ikke at jeg er uenig i nogle af kritikpunkterne af den liga).
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

1 måned 1 uge siden #19 af 9eren

Cristiano7 skrev:

Steen skrev: Jovic med en klasse afslutning til 2-1 blot 10 minutter efter at han er blevet skiftet ind.

Skidegodt, Jovic.

Gad vide om vi ville have fået meget mere ud af Jovic, Ødegaard, Rodrygo, Vini og Valverde med en anden træner end Zidane....

Zidane er et poblem.

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, Cristiano7

1 måned 1 uge siden #20 af Cristiano7

DeLaRed skrev:

Steen skrev:

Du skulle måske prøve at pudse dine øjne, og se om Zidane måske er problemet? Vi simpelthen spiller det værste offensiv fodbold i lang tid under Zidane nu og han giver ingen chancer til Jovic, Ødegaard osv....mens BFF Benzema har en lang snor.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

1 måned 1 uge siden #21 af DeLaRed

Steen skrev:

DeLaRed skrev:

Steen skrev:

Lyder til at du skal gense især det første mål. Plads eller ej, Jovic viser, hvor vild han er til at afslutte. Han lavede den helt samme scoring mod Osasuna, hvor han tæskede den ind med sin venstre fod. Sjovt nok valgte Zidane ikke at spille ham flere kampe i træk efter den scoring.

OG Frankfurt spiller en helt anden type fodbold end Madrid.

Ja, de skaber chancer til deres angriber, så det har du helt ret i!

Hvad synes du egentligt om Haaland? Synes du man bør købe ham? Er lidt nysgerrig, når jeg hører hvordan du omtaler Bundesligaen (ikke at jeg er uenig i nogle af kritikpunkterne af den liga).

Helt sikkert er maalet godt banket ind, men hvis du kigger paa de foregaaende 7-10 sekunder, saa er det jo som at se en traenings kamp, og i skud oejeblikket er der ikke en eneste forsvarspiller i naerheden til at presse ham (det ser man bare meget sjaeldent i La Liga, og isaer mod meget defensive hold). Og saa sparker han den ind fra 4-5 meters afstand, det er ikke den svaereste afslutning i verden, men fint holdt nede og lige efter bogen, praecis som man ser en masse Madrid spillere score maal i deres traenings video-klip paa sociale medier.

Maalet imod Osasuna var efter min mening langt bedre sat ind....meeen igen kommer det efter en kontra siuation, hvor han kunne have drukket en flaske tubord inden den naermeste forsvarsspiller var naaet over til ham. Igen min pointe, med mindre man overlader spillet til modstanderne (som i perioder under Mourinho) saa faar man ikke mange at saadanne situationer mod de fleste La Liga hold.

Ifht Haaland er jeg i tvivl, jeg er usikker paa om han er svaret, og det er der flere grunde til, for det foerste hans alder, han har haft en komet karriere, men har ikke holdt et hoejt niveau i lang tid nok til at man kan forvente at det vil fortsaette de naeste 10-15 aar. Ud over det saa er Dortmund ogsaa et helt andet hold, der ogsaa scorer mange maal paa omstillinger, igen i en Liga jeg haaber du er enig i ikke er helt paa niveau med La Liga, isaer naar man kigger paa ligaen's defensiver, det er bare noget helt andet end i Spanien. (Og det jeg mener her er meget enkelt, hvis man tog og lagde Bundesligaen og La Liga sammen for en enkelt season, med 40 hold, saa ville der vaere betydeligt flere tyske hold paa pladser 21-40 naar seasonen var slut, og det betyder nu immervaek noegt naar man skal sammenligne spillere fra hver Liga, og hvordan de ville goere det i den modsatte liga). Tilbage til Haaland, jeg ser ham dog vaere mere egnet til at spille i en 433 end Jovic, og saa ser jeg hans stoerste baade ifht til fysik og hoejde kunne blive en stoerre fordel for ham i Madrid vs Jovic, da man med ham i boksen burde faa mere ud af de mange indlaeg, og saa kan han med sin fysik ogsaa skabe mere plads til spillerne omkring ham en Jovic.
(Der var et billede efter kampen af Jovic ved siden af et par schalke spillere, og imod de smaa taendstik maend lignede han et steroide broed, men i Spanien forsvinder han helt imod andre store og fysisk staerke forsvars-spillere og udgoere en meget lille trudsel mod hold der har 4-6 mand inde i boksen naar Madrid angriber)

Saa min holding er at Haaland nok egner sig en smule mere end Jovic til Madrid, men der er for mange uvisse parametre til at Madrid skal smide alt efter ham. Naar det saa er sagt, saa har jeg ikke paa nuvaerende tidspunkt et alternativ, men nu spurgte du til Haaland, og haaber jeg har svaret fyldestgoerende. Meget kort, jeg er ikke sikker paa Haaland er den rigtige til Madrid, men hvis jeg kunne bytte Jovic for Nordmanden, saa var der intet at taenke over, det var sket paa et split-sekund!

EDIT: @Steen, jeg glemte at spoerge hvad du synes om Haaland, og om du mener at Jovic er et bedre valg end ham, hvis nu Madrid kunne vaelge frit?

Donde está la biblioteca?
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved DeLaRed.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

1 måned 1 uge siden #22 af Brylle
Føj hvor er han god når han spiller for et hold er har en plan og som forsøger at skabe chancer. Det er helt vildt så godt han placerer sig.

1 måned 1 uge siden #23 af mohbar
Har ikke haft den største fidus til Jovic men det må sandelig være noget af en øjenåbner og et stort vink med en vognstang til ledelsen.

Talenterne/de unge får ingen chancer udvikles ikke og mistrives under Zidane. Når de spiller i andre klubber performer de.

Jeg ved godt at der er stor forskel på Real Madrid og Inter, AC Milan, Real Sociedaf ig Frankfurt, men at spillerne absolut ingen chancer får/ eller performer så elendigt i Real Madrid er jeg absolut sikker på at Zidane bærer et stort ansvar for.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7, longwind

1 måned 1 uge siden #24 af Thomaskjensen
Seriøst hvor skal man begynde?
Ødegaard kommer hjem efter masser af gode udlejninger, og er marginalspiller.
Fede var en magtfaktor sidste år og er nu langt fra fast spilletid.
Vini var en stor offensiv kraft efter corona, men er nu latterlig.
Kroos er en joke.
Lucas er vores bedste højre back.
Marcelo som stadig er "ung" er en skygge af sig selv.

Jeg peger 100% på ZZ-top

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.