Officielt: Jovic udlejet til Frankfurt

2 måneder 2 uger siden #37 af DeLaRed
BREAKING NEWS! Jovic udtaler angiveligt i et interview at han efter 18 måneder i Spanien stadig ikke taler spansk og derfor ikke kunne kommunikere med Zidane, og ydermere at han er stoppet med sine spansk lektioner efter at være kommet til Tyskland!

#detheleerzidanesskyld

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 2 uger siden #38 af Thomaskjensen

DeLaRed skrev: BREAKING NEWS! Jovic udtaler angiveligt i et interview at han efter 18 måneder i Spanien stadig ikke taler spansk og derfor ikke kunne kommunikere med Zidane, og ydermere at han er stoppet med sine spansk lektioner efter at være kommet til Tyskland!

#detheleerzidanesskyld

Allivl, WOW, ja så skal han sælges. Længere er den vel ikke. Eller skal vi ansætte en træner der kan Tysk, jah bitte :)
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

2 måneder 2 uger siden #39 af Taxii89

DeLaRed skrev: BREAKING NEWS! Jovic udtaler angiveligt i et interview at han efter 18 måneder i Spanien stadig ikke taler spansk og derfor ikke kunne kommunikere med Zidane, og ydermere at han er stoppet med sine spansk lektioner efter at være kommet til Tyskland!

#detheleerzidanesskyld

Hvor står det henne :)?

2 måneder 2 uger siden #40 af DeLaRed

Taxii89 skrev:

#detheleerzidanesskyld

Jeg laeste nyheden paa flere af Fan profilerne paa twitter, men fandt nedenstaaende artikel som har noget af oversaettelsen fra interviewet. Det kommer aabenbart fra Marca, men husk jeg skriver "angiveligt" da jeg ikke ved hvor paalidelig historien er endnu:

www.yardbarker.com/soccer/articles/luka_...me/s1_15980_33928217

Edit: her er interviewed i AS:
as.com/futbol/2021/01/26/primera/1611670...6290.html?autoplay=1

Donde está la biblioteca?
Sidste redigering: 2 måneder 2 uger siden ved DeLaRed.
Følgende bruger(e) sagde tak: Taxii89

2 måneder 2 uger siden #41 af Taxii89

DeLaRed skrev:

Taxii89 skrev:

#detheleerzidanesskyld

Jeg laeste nyheden paa flere af Fan profilerne paa twitter, men fandt nedenstaaende artikel som har noget af oversaettelsen fra interviewet. Det kommer aabenbart fra Marca, men husk jeg skriver "angiveligt" da jeg ikke ved hvor paalidelig historien er endnu:

www.yardbarker.com/soccer/articles/luka_...me/s1_15980_33928217

Edit: her er interviewed i AS:
as.com/futbol/2021/01/26/primera/1611670...6290.html?autoplay=1

Tak! Det var heller ikke for at lege politimand, var bare interesseret i hvor det kom fra :)

2 måneder 2 uger siden #42 af elle44
Lad os håbe han fortsætter med at bombe så vi kan få en god pris for ham ved et eventuelt salg. Hvis det er sandt har han jo selv opgivet projektet, så kommer der i hvert fald ikke noget godt ud af at ham i truppen. Det kan selvfølgelig ændre sig ved et trænerskifte.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.