Uafgjort i rodet affære

13 år 3 måneder siden #13 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Uafgjort i rodet affære

Hugol skrev: Mourinho gør alt forkert i dagens kamp !

Der er for dælen ikke nogen grund til at sparer spillere fordi vi har Galatasaray på onsdag. Holdet spiller af HT og har spillet af HT i meget lang tid. Der skal sgu fokuseres på at få spillet til at flyde. Mod Man U stank vi ligesom vi gjorde idag, men blev reddet af et rødt kort. Der er jo ik noget der er forbedret siden sæson start. Hvor svært kan det være at se ??!!

Er du klar over at flere af spillerne har lige spillet 2 landskampe!?

Jeg vil hellere se en elendig Kaka end en tåge som Øzil var i dag. Det var helt klart at han var for træt til at spille og tror ikke jeg var den eneste der så det.

Kom nu Hugol, du er nok ældre end mig i 10 år. Man plejer at sige en dag ældre = 1 år med mere viden. Fjern nu dine hade-Mourinho briller og se på det igen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #14 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Uafgjort i rodet affære
Man har vidst siden saeson start hvornaar kampene falder, cristiano spillede ikke i oevrigt i fredags men idag lignede han en der ik gad. Landskampe mig et hvis sted, mou har haft 14 dage til denne kamp men har haft mere travlt med london end kampen idag. Mou er sig selv naermest og skal ud hurtigst muligt

Har valgt at takke af på forum!

13 år 3 måneder siden #15 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Uafgjort i rodet affære
Zizou. Man skal være rimelig naiv for ikke at kunne se, at RM spiller af ht. Før landskampene spillede RM også som lort. Man spillede 2-3 disciplinerede kampe, og nu vil folk have Mourinho bliver. Helt ærligt. Landskampe eller ej, så er denne sæsom på højde med Gravesen tiderne. Det er decideret pinligt, at før halvdelen af sæsonen er afsluttet må opgive La Liga. Synes du ikke? Det synes jeg. Når Mourinho skaffer titlen med de store ører, så er han forhåbentlig ikke at finde i klubben. Forhåbentlig. :-)

Ps. Ronaldo var decideret ringe til tider i dag, og havde opgivende attituder hele vejen igennem mærkeligt.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Realmadrid94.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, MMM

13 år 3 måneder siden #16 af ZizouMo

Hugol skrev: Man har vidst siden saeson start hvornaar kampene falder, cristiano spillede ikke i oevrigt i fredags men idag lignede han en der ik gad. Landskampe mig et hvis sted, mou har haft 14 dage til denne kamp men har haft mere travlt med london end kampen idag. Mou er sig selv naermest og skal ud hurtigst muligt

Du har stadigvæk ikke givet mig svar på hvad Mourinho gjorde galt. Han skulle måske selv have spillet i dag i stedet for Callejon, Arbeloa eller Øzil.

Spillerne gider ikke, hvad kan Mourinho gøre? Han har kun 3 udskiftninger og er sikker på at han ville have brugt flere, hvis han havde muligheden for det. Motivationen og fokussen findes ikke hos spillerne.

13 år 3 måneder siden #17 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Uafgjort i rodet affære

ZizouMo skrev:

Hugol skrev: Man har vidst siden saeson start hvornaar kampene falder, cristiano spillede ikke i oevrigt i fredags men idag lignede han en der ik gad. Landskampe mig et hvis sted, mou har haft 14 dage til denne kamp men har haft mere travlt med london end kampen idag. Mou er sig selv naermest og skal ud hurtigst muligt

Du har stadigvæk ikke givet mig svar på hvad Mourinho gjorde galt. Han skulle måske selv have spillet i dag i stedet for Callejon, Arbeloa eller Øzil.

Spillerne gider ikke, hvad kan Mourinho gøre? Han har kun 3 udskiftninger og er sikker på at han ville have brugt flere, hvis han havde muligheden for det. Motivationen og fokussen findes ikke hos spillerne.

Er det ikke netop Mourinhos job at motivere dem?
Ellers kan han passende bruge Castilla spillere, som nok vil give sig mere end 110% hvert sekund de er på banen!

13 år 3 måneder siden #18 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Uafgjort i rodet affære

ZizouMo skrev:

Listen er utrolig lang men jeg har allerede naevnt en ting. London turen. Hvor saa mou i oevrigt skidt tilpas ud idag, han ligner en der har tankerne et andet sted

Har valgt at takke af på forum!

13 år 3 måneder siden #19 af ZizouMo

Realmadrid94 skrev: Zizou. Man skal være rimelig naiv for ikke at kunne se, at RM spiller af ht. Før landskampene spillede RM også som lort. Man spillede 2-3 disciplinerede kampe, og nu vil folk have Mourinho bliver. Helt ærligt. Landskampe eller ej, så er denne sæsom på højde med Gravesen tiderne. Det er decideret pinligt, at før halvdelen af sæsonen er afsluttet må opgive La Liga. Synes du ikke? Det synes jeg. Når Mourinho skaffer titlen med de store ører, så er han forhåbentlig ikke at finde i klubben. Forhåbentlig. :-)

Ps. Ronaldo var decideret ringe til tider i dag, og havde opgivende attituder hele vejen igennem mærkeligt.

Hvis Mourinho smutter skal det ikke være til fordel for Benitez. Vi skal have en træner der skal bygge videre på det Mourinho har bygget. Samtidig skal vi rette på det Mou har ødelagt.

Jeg har aldrig kunne lide Mourinho, men han er en vinder. Lige meget hvor irriterende, grim, klam han til tider kan være, så vinder han pokaler. Han har ødelagt meget og skal væk til sommer, men at smide hele skylden på ham er at kigge væk fra alt andet dårligt.

Hvad har Mourinho ændret fra sidste sæson? Samme taktik og stortset samme spillere! Vi er stadigvæk bedst på dødbolde, dårlige til at åbne et dybt forsvar og dårlige til at forsvare mod dødbolde.

13 år 3 måneder siden #20 af ZizouMo

Realmadrid94 skrev:

ZizouMo skrev:

Er det ikke netop Mourinhos job at motivere dem?
Ellers kan han passende bruge Castilla spillere, som nok vil give sig mere end 110% hvert sekund de er på banen!

Hvem siger ikke at han prøver på det? Tror du virkelig han f. eks i pausen siger til dem bare fortsæt jeres dårlige spil?

Vågn nu op alle sammen! Vi spillede mod ligaens bundhold og vi spillede med følgende hold:

Lopez
Arbeloa-Pepe-Ramos-Marcelo

Essien-Modric

Callejon-Kaka-Ronaldo

Higuain

Hvis dette hold ikke kan klare et hold som Zarragoza, så ved jeg ikke.

Når Mourinho stiller med samme hold hvergang, bliver han kritiseret for manglende rotation.
I dag får spillere som Øzil, Coentrao, Khedira, Alonso og Di maria en fortjent pause og så bliver Mourinho kritiseret.

13 år 3 måneder siden #21 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Uafgjort i rodet affære

Hugol skrev: Mourinho klar skyldig i dette point tab.

Kan ikke forstå hvordan den mand kan få skylden når holdet spiller dårligt som i dag?

Han sparer 4-5 verdensklasse spillere, de erstattes af 1-2 af samme kaliber samt 2-3 mand som vil kunne gøre sig gældende på alle andre hold i La Liga end os og Barca.
Han spiller det samme system (4-2-3-1), alle spillerne kender til forventningerne til dem. De kender hinanden.

At alle spillere - med meget få undtagelser - spiller en piv ringe kamp er da ikke udelukkende hans skyld? Man kan altid sige at det er hans job at forberede spillerne, motivere dem osv, men vi taber 2 point i dag ved, at spillerne taber mange dueller, lave PINLIGE og RÆDSOMME tacklinger, bliver overmatchet over hele linjen og konstant løber i offside.

Vi har set rigtig mange kampe som den i dag, hvor attituden har været langt dårligere, men den var også et problem i dag.
Derudover var der 10-15 meter mellem kæderne i laaaange perioder, hvorfor det var psyko nemt for Zaragoza, når de brød bolden ved Essien, Modric, Kaka og nå ja - alle andre på banen, at spille bolden hurtigt frem til næste mand og kun stå overfor 3-5 spillere og en banehalvdel at tilbagelægge. Her er Mourinho klart skyldig - enig!

Men at de overhovedet får mulighed for, at bryde de bolde som de gjorde i dag er ikke Mourinhos skyld. Det var hver enkelt spillers. Dårlige førsteberøringer, grinagtige afleveringer og den ene lange bold efter den anden i panik er skyld i dette nederlag - for det ser jeg det som.

Vi ved alle du hader manden, jeg hader ham også. Men at give ham skylden for denne frygtelige opvisning, uden begrundelse iøvrigt, er forkert.

Desuden må vi ikke glemme at rose Zaragozas effektive kontra bold. De var klart bedre end os til at flytte bolden hurtigt men også til at forsvare.

Marcelos tværafleveringer og Lopez var eneste lyspunkter i dag. Ramos var pinlig. Arbeloa det samme. Vil aldrig rose ham igen. Skændsel.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo

13 år 3 måneder siden #22 af ZizouMo

Hugol skrev:

ZizouMo skrev:

Listen er utrolig lang men jeg har allerede naevnt en ting. London turen. Hvor saa mou i oevrigt skidt tilpas ud idag, han ligner en der har tankerne et andet sted

Mourinho har tidliger været ude og sige det. Han gøre alt for at fjerne fokus fra spillerne. Det lykkedes også hvergang spillerne spiller som en sækkartofler.

Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved ZizouMo.

• 10-Tallet
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #23 af 10-Tallet
Besvaret af 10-Tallet på emne Uafgjort i rodet affære

ZizouMo skrev: Jeg ville ønske man i fodboldverden ændrede lønordningen. Jeg mener at man burde trække nogle % af en spillers løn, hvis man spiller elendigt. Det vil helt klart gøre sådan at man ikke ser på spillere som Øzil (i dag red.).
Jeg savner spillere der kæmper alt og til sæsonen er slut. Barca tabte point i dag og vi kunne havde været 2 point tættere på at indhente dem.

Har du noget videnskabeligt dokumentation, der bakker op om din påstand. Du virker meget sikker?

Hvis nu antager at alle spillerne har en præstationskontrakt, hvordan mon det så stemmer overens med det forhold at de spiller på et hold?

Den pågældende spiller vil gå på banen med et succeskriterie, der hedder "Kampen er vundet, hvis jeg spiller godt". Her forståes at uanset udfaldet af kampen opnår den pågældende spiller en personlig succes ved at spille godt, og hvad skal der til for at spille godt? Jeg kender ikke definitionen på at spille en god fodboldkamp. Alle kampe er forskellige. Du kan have en angriber, der løber offiside 20 gange i en kamp, men hvis han i en enkelt situation ikke står offside, og en anden fra holdet scorer, så har han vel også medvirket til sejren i og med at hans manglende fejl gjorde scoringen mulig?

Hvis din påstand var løsningen på at få et fodboldhold til at spille fantastisk og præstere, mon så ikke at den tilgang til ansættelsesforholdene ville være praktiseret?
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved 10-Tallet.

13 år 3 måneder siden #24 af Jelle
Besvaret af Jelle på emne Uafgjort i rodet affære
En fornøjelse igen at se den 'gamle' slags referat med guldkorn, som "Det spørgsmål er omtrent lige så nemt at svare på, som at indgive korrekte stemmer til FIFA". Det sætter vi pris på!

Leveret af Kunena Forum