Engelsk og spansk presse: Ødegaard rykker til Arsenal

1 måned 5 dage siden #13 af madrid2000
Jeg har totalt opgivet dette hold. Tragikomisk at sælge Ødegaard i stedet for at spille ham i hver kamp. Han burde få alle minutter i en 4-3-3 istedet for boldmongolen Vasquez.

Og hvorfor fanden sender man endnu en gratis spiller til Arsenal? Først Ceballos og nu Ødegaard. De har et hav af spændende talenter selv.

Dette RM er rent lort. Investeret i lortespillere og sender spændende talenter væk gratis.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 5 dage siden #14 af mohbar
Jaja fint nok.
Lej ham endelig ud til Arsenal, så han kan få spilletid og udvikle sig. Den unge knægt er jo kun 22 år.

Og så kan Zidane igen kalde ham tilbage for tidligt, så fans ikke bliver alt for utilfredse, når han spiller langt bedre i Arsenal end fx Isco i Real.

Og når han så er "hjemme" igen så kan Zidane bruge ham nogle "alibi minutter" i ny og næ.

Gør han det mindre godt kan han bænkes de næste 5-6 kampe. Gør han det godt kan han bænkes de næste 6-10 kampe fordi han ikke må blive overbelastet. Og bliver han utilfreds kan han i vinterpausen lejes ud til Ajax..

1 måned 5 dage siden #15 af Ramos4
Valverde (skadet) og Isco er eneste backups til midtbanen? Okaaay så.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

1 måned 5 dage siden #16 af Bismo
Hvis jeg var Ødegaard, ville jeg presse på for et direkte salg. Det er tydeligt, at han ikke har trænerens tillid, selvom han har gjort alt rigtigt. Det må være demoraliserende at spille på sådan et hold.

1 måned 5 dage siden #17 af Ramos4

Bismo skrev: Hvis jeg var Ødegaard, ville jeg presse på for et direkte salg. Det er tydeligt, at han ikke har trænerens tillid, selvom han har gjort alt rigtigt. Det må være demoraliserende at spille på sådan et hold.

Et direkte salg...til Arsenal? Det ville jeg ikke ønske for min værste fjende.

Martin ved jo lige så vel som os andre, at Zidane nok er fortid til sommer.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

1 måned 5 dage siden #18 af Daniel

Bismo skrev: Hvis jeg var Ødegaard, ville jeg presse på for et direkte salg. Det er tydeligt, at han ikke har trænerens tillid, selvom han har gjort alt rigtigt. Det må være demoraliserende at spille på sådan et hold.

Hold nu op. Der kan ske tusind ting fra i dag og frem til sommeren 2021 i Real Madrid. Det ved Ødegaard selvfølgelig også godt, og det skal vi være glade for. Han er et unikt talent, der med overvejende sandsynlighed nok skal slå igennem i Real Madrid en dag.

Ødegaard har vel heller aldrig lagt skjul på, at drømmen er Real Madrid? Så hvorfor gennemtvinge et skifte til Arsenal, der ingenlunde kan hamle op med Real Madrid?

Det er ikke ideelt, at han er nødt til at rejse ud på en lejeaftale for at få spilletid, men det er immervæk omstændighederne og så kunne man også vælge at se på de positive aspekter i, at Ødegaard faktisk er blevet lovet en vigtig rolle af Arteta i Arsenal. Det kan trods alt gøre ham godt. Akkurat som Jovic nok skal få tur i den i Frankfurt og vende tilbage med fornyet selvtillid.

Glasset er ikke altid halv tomt, selvom det her forum altid bærer præg af det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, andreashn, DeLaRed

1 måned 5 dage siden #19 af DeLaRed

Daniel skrev:

Hold nu op. Der kan ske tusind ting fra i dag og frem til sommeren 2021 i Real Madrid. Det ved Ødegaard selvfølgelig også godt, og det skal vi være glade for. Han er et unikt talent, der med overvejende sandsynlighed nok skal slå igennem i Real Madrid en dag.

Ødegaard har vel heller aldrig lagt skjul på, at drømmen er Real Madrid? Så hvorfor gennemtvinge et skifte til Arsenal, der ingenlunde kan hamle op med Real Madrid?

Det er ikke ideelt, at han er nødt til at rejse ud på en lejeaftale for at få spilletid, men det er immervæk omstændighederne og så kunne man også vælge at se på de positive aspekter i, at Ødegaard faktisk er blevet lovet en vigtig rolle af Arteta i Arsenal. Det kan trods alt gøre ham godt. Akkurat som Jovic nok skal få tur i den i Frankfurt og vende tilbage med fornyet selvtillid.

Glasset er ikke altid halv tomt, selvom det her forum altid bærer præg af det.

Godt Sagt @Daniel!

Og hvis nogen skulle vaere i tvivl om hvad et halv-tomt glas indebaerer, saa ville det vaere at Oedegaard permanent rykker til Arsenal og Real Madrid faar Ceballos retur, maaske det endda kan betegnes tom et helt-tomt glas med stoev paa bunden ;-)

Men @Daniel har ret, Martin er ikke dum, og hans ambitions niveau maa immervaek vaere hoejere end Arsenal!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

1 måned 5 dage siden #20 af DeLaRed

Ramos4 skrev: Valverde (skadet) og Isco er eneste backups til midtbanen? Okaaay så.

Men husk, det er Zidane's skyld! ;-)

Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

1 måned 5 dage siden #21 af El Siete

DeLaRed skrev:

Ramos4 skrev: Valverde (skadet) og Isco er eneste backups til midtbanen? Okaaay så.

Det er ikke Zidanes skyld, men det er hans skyld vi nu står svagt i tilfælde af skader. Valverde er lige blevet skadet, men Ødegaard bliver sendt afsted alligevel.
Samtidig er der brok over det tætte program, Casemiro der siger de ikke er maskiner, men alligevel vurderes det at Ødegaard ikke vil få minutter. Hvad sker der.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 måned 5 dage siden #22 af PMO

El Siete skrev:

DeLaRed skrev:

Det er ikke Zidanes skyld, men det er hans skyld vi nu står svagt i tilfælde af skader. Valverde er lige blevet skadet, men Ødegaard bliver sendt afsted alligevel.
Samtidig er der brok over det tætte program, Casemiro der siger de ikke er maskiner, men alligevel vurderes det at Ødegaard ikke vil få minutter. Hvad sker der.

Eftersom Zidane ikke har ret meget at skulle have sagt ang. transfers, må den svage trup også falde tilbage på resten af den sportslige ledelse. År efter år har man stædigt holdt fast i den start opstilling og brugt de samme spillere, som kun har vist format i små glimt. Det er jo kulminationen af rige spillere, dårlige transfers og manglede inspiration (fra manager), som gør, at RM er i den nuværende situation.

1 måned 5 dage siden #23 af DeLaRed
Seneste rygter går på at Ledelsen er utilfredse med Zidane’s håndtering af Courtois, og mener at målmanden under Zidane’s taktik og fremgangsmåde ikke bidrager med nok i angreb, hvad angår både mål og assists. Så man kigger lige nu efter mulige klubber der vil tage Courtois på lån, så han kan få gang i målscoringen, og forhåbentlig vende retur som en større offensiv trussel til sommer når Zidane har takket af ;-)

Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego

1 måned 5 dage siden #24 af Doc.juego

PMO skrev:

El Siete skrev:

DeLaRed skrev:

Eftersom Zidane ikke har ret meget at skulle have sagt ang. transfers, må den svage trup også falde tilbage på resten af den sportslige ledelse. År efter år har man stædigt holdt fast i den start opstilling og brugt de samme spillere, som kun har vist format i små glimt. Det er jo kulminationen af rige spillere, dårlige transfers og manglede inspiration (fra manager), som gør, at RM er i den nuværende situation.

Den går vel lidt begge veje.
Jeg er generelt utilfreds med ledelsens handlinger på markedet de sidste sæsoner, og dette korte vindue, men der er nu også en økonomisk krise.
Dog vil jeg også indskyde om Zidane:
Det er sandt at Zidane ikke laver transfers, men han manager nu spillerne, og der er rigelige tilfælde med gode spillere som er søgt væk, og man må formode at Zidane har været en af årsagerne.
Llorente, fik nærmest ingen minutter, selv om der var muligheder i mange kampe, vi har jo ikke haft en back up til casemiro siden. Nu har vi Blanco som har fået hele 0 min.
Det er fair nok at casemiro ikke mister sin startplads, men at der falder stort set ingen minutter af til andre spillere kan man måske kritisere.
Kovacic er lidt samme historie, han fik dog lidt flere minutter.
Ceballos er også en spiller der har søgt væk.
Nu søger Ødegaard væk.

Altså kunne der være mulighed for at have haft llorente, ceballos, kovacic og Ødegaard som back up, det er vel primært Zidanes skyld at disse har søgt væk.
Selvfølgelig kunne ledelsen bare købe nogle nye spillere, men det ville jo dels være dyrt, og mange spillere tænker sig nok om inden de skifter, grundet zidanes holdning til at at hans udskiftninger kun skal bruges en gang i mellem.

Så der er i min optik skyld på begge sider, og det er immervæk en risiko at man står i denne situation når spillerne gerne vil væk.

Vi har jo nu kun følgende spillere til 3 pladser:
Kroos, modric og casemiro
- Valverde (skaddet meget denne sæson, og generelt ikke ramt niveauet denne sæson)
- Isco (der er ikke så meget at sige )
- Blanco (fået 0 min for holdet)

Det er mulighederne når alle er klar... det er jo under alt kritik.
Og det er også delvist Zidane's skyld, da vi har haft mange midtbanespillere (og andre) der har søgt væk grundet hans disposition og fordeling af spilletiden.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.