El Transistor: Gigant-tilbud til Ramos fra PSG

3 år 2 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge spanske El...

Ifølge spanske El Transistor er der nu kommet tal på det gigantiske tilbud, som Paris SG forbereder til Sergio Ramos for at overbevise ham om at tage en tørn i den franske Ligue 1.

Den franske klub er klar til at spille med musklerne og angiveligt har man præsenteret Real Madrid-legenden for et kontraktudspil på 3 års varighed og en årsløn på 15 millioner € netto.

Det er et tilbud, som ligger langt over hvad Real Madrid indtil nu har været indstillet på at give Sergio Ramos. I spansk presse tales der om et Real Madrid-udspil på en kontrakt af to års varighed, men en fastholdelse af lønnen på 11 millioner €.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #2 af Steen
Det kan da ikke passe, Perez har jo adskillige gange nævnt, at Real Madrid og PSG har en aftale om ikke at gå efter hinandens spillere uden tilladelse fra den klub, spilleren tilhører ..

Mon ikke Ramos forlænger. Alt andet ville være mærkeligt, på dette tidspunkt af hans karriere. Jeg er med på, at spillere nogle gange gerne vil forsøge noget nyt, men ifølge rygterne er det klubber som PSG og Manchester United, han får tilbud fra. Det giver ikke meget mening at vælge en af de to klubber over at skulle ende karrieren i den klub du har brugt 15 år i.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #3 af Thomaskjensen
Tjaa, kigger vi på økonomien står han med en aftale i RM der er værd 22 millioner EURO, og en aftale i PSG der giver 45 Millioner EURO
Skilles vi i god tone som det iblant sker så ser jeg ingen grund til at han ikke kan komme tilbage.

Jeg tror der kommer at komme store forandringer i truppen så snart vi har tilskurerene tilbage i nogen udstrækning og så skal den fornyelse presses igennem, passer vel med at det bliver efter et præsidentvalg til sommer.
Samtidig er Liege 1 enklere i hverdagen og får de Messi, ja hvorfor ikke være en del af den klub.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #4 af Salix7

Steen skrev: Det kan da ikke passe, Perez har jo adskillige gange nævnt, at Real Madrid og PSG har en aftale om ikke at gå efter hinandens spillere uden tilladelse fra den klub, spilleren tilhører ..

Mon ikke Ramos forlænger. Alt andet ville være mærkeligt, på dette tidspunkt af hans karriere. Jeg er med på, at spillere nogle gange gerne vil forsøge noget nyt, men ifølge rygterne er det klubber som PSG og Manchester United, han får tilbud fra. Det giver ikke meget mening at vælge en af de to klubber over at skulle ende karrieren i den klub du har brugt 15 år i.


Da Ramos er uden kontrakt til sommer, er der intet som holder PSG fra at tage en snak med ham uden om klubben ... heller ikke en gentleman-aftale.

Jeg tror vi skal sige: Tusind tak for alt Ramos! Du er vores legende og vil blive savnet - vi ønsker dig alt det bedste i din sidste del af karrieren.

Desværre bliver det nok en realitet som med Ronaldo, her får vi bare intet salg ud af det:(

Set fra Ramos’ synspunkt, vil han være sikret en øget indtægt på mindst 23mio euro (ca. 170mio DKK) + 3 x bonus for Liga sejr samt CL deltagelse, viderearrangement fra CL-gruppen samt en pokaltitel eller to. Det giver vel alt sammen en ekstra indtjening på ca. 200mio DKK - hvorfor skulle nogen ville vælge de penge fra, når karrieren går ind i sit efterår?

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved Salix7.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #5 af Thomaskjensen
Glemte helt at svare på din kommentar.

Ramos fortjener at bestemme hvor han skal slutte kariaæren, og det tror jeg Perez er enig i. Om PSG har kontaktet RM for at spørge om de må byde på Ramos, så forventer jeg mig at klubben siger, "Ja, Ramos bestemmer selv hvor han vil spille. Tænk om det kom frem at klubben havde sagt NEJ!
Følgende bruger(e) sagde tak: Salix7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #6 af Thomaskjensen
@Salix, enig. Men du glemte at den kontrakt RM tilbyder er 2 år, og PSG's er på 3 år. Det er vitterligt mange extra penge at sætte ind på pensionen :)
Du havde ikke glemt noget, bare mig der var lidt tung.
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved Thomaskjensen. Begrundelse: Jeg havde fejl.
Følgende bruger(e) sagde tak: Salix7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #7 af Steen

Salix7 skrev:

Steen skrev: Det kan da ikke passe, Perez har jo adskillige gange nævnt, at Real Madrid og PSG har en aftale om ikke at gå efter hinandens spillere uden tilladelse fra den klub, spilleren tilhører ..

Mon ikke Ramos forlænger. Alt andet ville være mærkeligt, på dette tidspunkt af hans karriere. Jeg er med på, at spillere nogle gange gerne vil forsøge noget nyt, men ifølge rygterne er det klubber som PSG og Manchester United, han får tilbud fra. Det giver ikke meget mening at vælge en af de to klubber over at skulle ende karrieren i den klub du har brugt 15 år i.


Da Ramos er uden kontrakt til sommer, er der intet som holder PSG fra at tage en snak med ham uden om klubben ... heller ikke en gentleman-aftale.

Jeg tror vi skal sige: Tusind tak for alt Ramos! Du er vores legende og vil blive savnet - vi ønsker dig alt det bedste i din sidste del af karrieren.

Desværre bliver det nok en realitet som med Ronaldo, her får vi bare intet salg ud af det:(

Set fra Ramos’ synspunkt, vil han være sikret en øget indtægt på mindst 23mio euro (ca. 170mio DKK) + 3 x bonus for Liga sejr samt CL deltagelse, viderearrangement fra CL-gruppen samt en pokaltitel eller to. Det giver vel alt sammen en ekstra indtjening på ca. 200mio DKK - hvorfor skulle nogen ville vælge de penge fra, når karrieren går ind i sit efterår?


Den aftale, Real Madrid og PSG har, skulle angiveligt fungere sådan, at man ikke nærmer sig den anden klubs spiller før der er en afklaring på spillerens fremtid. Angiveligt vil Real Madrid ikke presse på ift. Mbappe før han har besluttet sig for at skifte. På samme måde skulle Real Madrid forvente, at PSG vil vente med at gå efter Ramos indtil han har besluttet, at han ikke vil forlænge kontrakten. Der er ingen regler i fodbold som forhindrer dem i at tage kontakt til Ramos, når han kun har 6 måneder tilbage, men Real Madrid og PSG skulle jo have indgået sådan en aftale indbyrdes, ifølge Perez.
Nu er alt selvfølgelig ikke sort eller hvidt, så Perez har nok - han burde i hvert fald - have været i kontakt med Mbappes lejr uden PSGs tilladelse. Men på den anden side har vi i de sidste 2-3 år set, hvordan Real Madrid giver rigtig gode aftaler til andre klubber med det formål, at de skal gengælde tjenesten, selvom det ikke rigtigt sker.

Ift. penge, så kan jeg se argumentet, men det er jo ikke småpenge, han tjener i Madrid. I PSG spiller man jo næsten kun fodbold i perioden februar - maj, hvor CL bliver spillet. De øvrige måneder er spild af tid. Men ja, det kan være, at Ramos vægter pengene højere end sin status i Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #8 af Thomaskjensen
@Steen, Jeg tror ikke rigtig at Ramos status i klubben kommer at lide under et eventuelt skifte. Man kan jo (må gud forbyde) at han bliver skadet, og aldrig kommer i gang igen, han er trods alt ikke 25 længere.
Samtidig holder han vel længere i PSG så han kan fortsætte på det Spanske landshold, han kommer med garanti ta med hjem 3 liga titler.

Så risikoen for at hans status daler findes også om han bliver.
Så længe det ikke bliver samme afsked som med Raul, så er jeg tilfreds.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #9 af Steen

Thomaskjensen skrev: @Steen, Jeg tror ikke rigtig at Ramos status i klubben kommer at lide under et eventuelt skifte. Man kan jo (må gud forbyde) at han bliver skadet, og aldrig kommer i gang igen, han er trods alt ikke 25 længere.
Samtidig holder han vel længere i PSG så han kan fortsætte på det Spanske landshold, han kommer med garanti ta med hjem 3 liga titler.

Så risikoen for at hans status daler findes også om han bliver.
Så længe det ikke bliver samme afsked som med Raul, så er jeg tilfreds.


Du har ret i, at han uanset hvad vil være en af klubbens legender, men personligt ville jeg miste en del af min respekt for ham, hvis han skifter til PSG udelukkende pga. en højere løn. Jeg skal dog ikke kunne sige, om det er den generelle holdning blandt klubbens fans, så måske er jeg alene i at tænke sådan.

Jeg tænker bare, at klubben befinder sig i en situation, hvor der er brug for ham. Han er den eneste leder i truppen. Hvem skulle være klubbens de facto-anfører, når han skifter? Den nuværende trup er jo fyldt med spejderdrenge, og man har ikke råd til at hente en dygtigt erstatning.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #10 af asp3200
Tror ikke på det, manden har jo ikke brug for penge.

Han har tilgengæld en del børn og en kone som skal droppe sit arbejde og alle rødderne skal trækkes op og flyttes til Paris. Ved godt det er mange penge, men han lider ingen nød ved at blive i sikkerheden.

Jeg ser dog gerne han tager afsted så der kommer nyt blod ind og hele holdet bliver fornyet på mange pladser.
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved asp3200.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #11 af Brylle

Steen skrev:

Thomaskjensen skrev: @Steen, Jeg tror ikke rigtig at Ramos status i klubben kommer at lide under et eventuelt skifte. Man kan jo (må gud forbyde) at han bliver skadet, og aldrig kommer i gang igen, han er trods alt ikke 25 længere.
Samtidig holder han vel længere i PSG så han kan fortsætte på det Spanske landshold, han kommer med garanti ta med hjem 3 liga titler.

Så risikoen for at hans status daler findes også om han bliver.
Så længe det ikke bliver samme afsked som med Raul, så er jeg tilfreds.


Du har ret i, at han uanset hvad vil være en af klubbens legender, men personligt ville jeg miste en del af min respekt for ham, hvis han skifter til PSG udelukkende pga. en højere løn. Jeg skal dog ikke kunne sige, om det er den generelle holdning blandt klubbens fans, så måske er jeg alene i at tænke sådan.

Jeg tænker bare, at klubben befinder sig i en situation, hvor der er brug for ham. Han er den eneste leder i truppen. Hvem skulle være klubbens de facto-anfører, når han skifter? Den nuværende trup er jo fyldt med spejderdrenge, og man har ikke råd til at hente en dygtigt erstatning.

Men sådan som du beskriver Ramos, så er han vel også det være som PSG vil give? Du har i hvert fald lige beskrevet en mand, som på ingen måde skal ned i løn eller blot have et enkelt år f.eks. hvis han er så vigtig.

Personligt kommer jeg ikke til at miste noget som helst for Ramos hvis han skifter. Han har vist intet andet end en forbilledlig indsats gennem sin meget lange tid i klubben og hvis han føler at han er mere værd end han bliver tilbudt, så skal han selvfølgelig ikke acceptere en degradering af det. Personligt kommer jeg til at huske alle de fantastiske minder som Ramos har givet os i stedet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #12 af Steen

Brylle skrev:

Steen skrev:

Thomaskjensen skrev: @Steen, Jeg tror ikke rigtig at Ramos status i klubben kommer at lide under et eventuelt skifte. Man kan jo (må gud forbyde) at han bliver skadet, og aldrig kommer i gang igen, han er trods alt ikke 25 længere.
Samtidig holder han vel længere i PSG så han kan fortsætte på det Spanske landshold, han kommer med garanti ta med hjem 3 liga titler.

Så risikoen for at hans status daler findes også om han bliver.
Så længe det ikke bliver samme afsked som med Raul, så er jeg tilfreds.


Du har ret i, at han uanset hvad vil være en af klubbens legender, men personligt ville jeg miste en del af min respekt for ham, hvis han skifter til PSG udelukkende pga. en højere løn. Jeg skal dog ikke kunne sige, om det er den generelle holdning blandt klubbens fans, så måske er jeg alene i at tænke sådan.

Jeg tænker bare, at klubben befinder sig i en situation, hvor der er brug for ham. Han er den eneste leder i truppen. Hvem skulle være klubbens de facto-anfører, når han skifter? Den nuværende trup er jo fyldt med spejderdrenge, og man har ikke råd til at hente en dygtigt erstatning.

Men sådan som du beskriver Ramos, så er han vel også det være som PSG vil give? Du har i hvert fald lige beskrevet en mand, som på ingen måde skal ned i løn eller blot have et enkelt år f.eks. hvis han er så vigtig.

Personligt kommer jeg ikke til at miste noget som helst for Ramos hvis han skifter. Han har vist intet andet end en forbilledlig indsats gennem sin meget lange tid i klubben og hvis han føler at han er mere værd end han bliver tilbudt, så skal han selvfølgelig ikke acceptere en degradering af det. Personligt kommer jeg til at huske alle de fantastiske minder som Ramos har givet os i stedet.


Hans værdi bliver vel ikke fastsat af, hvad PSG er villige til at betale. De lever i en anden verden end andre klubber. Vi har set flere eksempler på kinesiske- eller qatarske klubber give sindssyge lønninger til afdankede spillere, men det er ikke ensbetydende med, at det er deres reelle værdi. De ville jo ikke engang kunne få halvdelen af den løn i Europa.

Real Madrid betaler ca. 178 millioner kroner årligt til Ramos' løn. Det er mere end fair, for en spiller der bliver 35 år gammel om 2 måneder. En lønstigning ville være vanvittigt, især nu hvor pandemien har smadret klubbens økonomi. Der forventer jeg, at en spiller som angiveligt elsker klubben, vil hjælpe til. Han skal selvfølgelig ikke acceptere vilkår der er under det, han kan forvente at få, men det mener jeg på ingen måde at klubbens tilbud er, når han bliver tilbudt, at beholde sin nuværende løn.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce