El Transistor: Gigant-tilbud til Ramos fra PSG
5 år 6 måneder siden #13
af Salix7
Jeg tror ikke det er utænkeligt at PSG har haft kontakt til RM og spurgt om lov, da de godt ved at Perez formentligt vil gå langt for at få Mbappé, så måske PSG ser Ramos som en måde at få mest muligt ud af en eventuel kommende Mbappé-handel?
Nej, det er virkelig ikke småpenge vi taler her, og Ramos skal helt sikkert selv bestemme, hvor han ønsker at slutte sin karriere! Naturligvis må vi håbe, at det bliver hos os, men mon ikke "Money talks" ;-)
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Besvaret af Salix7 på emne El Transistor: Gigant-tilbud til Ramos fra PSG
Thomaskjensen skrev: Glemte helt at svare på din kommentar.
Ramos fortjener at bestemme hvor han skal slutte kariaæren, og det tror jeg Perez er enig i. Om PSG har kontaktet RM for at spørge om de må byde på Ramos, så forventer jeg mig at klubben siger, "Ja, Ramos bestemmer selv hvor han vil spille. Tænk om det kom frem at klubben havde sagt NEJ!
Jeg tror ikke det er utænkeligt at PSG har haft kontakt til RM og spurgt om lov, da de godt ved at Perez formentligt vil gå langt for at få Mbappé, så måske PSG ser Ramos som en måde at få mest muligt ud af en eventuel kommende Mbappé-handel?
Nej, det er virkelig ikke småpenge vi taler her, og Ramos skal helt sikkert selv bestemme, hvor han ønsker at slutte sin karriere! Naturligvis må vi håbe, at det bliver hos os, men mon ikke "Money talks" ;-)
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen