Optakt: Huesca - Real Madrid, LaLiga, 22. spillerunde

3 år 1 måned siden #13 af Lars1991
Hvordan kan man brænde den...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #14 af Kiwes
Benzema er så evig elendig! Vi skal have et bedre alternativ, det kan ikke fortsætte sådan her.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #15 af Steen

JesperThomsen skrev: Kan (desværre / heldigvis) ikke se kampen, men jeg kan se på livescore at de forsvarende mestre formår at spille 1-1 mod bundholdet i ligaen..
stærkt!


Hold da op, jeg var ikke engang klar over, at de var sidst i ligaen. De har spillet bedre og haft større chancer end Real Madrid ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 1 måned siden #16 af 9eren

Lars1991 skrev: Hvordan kan man brænde den...


Benzema er den bedste målscorer i truppen. Han er ikke til salg

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #17 af Lars1991

9eren skrev:

Lars1991 skrev: Hvordan kan man brænde den...


Benzema er den bedste målscorer i truppen. Han er ikke til salg


Nej selvfølgelig ikke, han er vores bedste offensiv spiller, og en af de bedste 9'er i verden. Men stadig vildt han ikke scorer på den der.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #18 af Kiwes
Kæft hvor ufortjent...men fedt nok

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 1 måned siden #19 af 9eren
Varanen

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #20 af Lars1991
Nu så jeg ikke første halvleg, men Asensio viser altså lovende takter synes jeg! En lille opmuntring og et lille håb i disse tider for mig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #21 af SeQueda
Igen får RM et bundhold til at ligne et hold, som ligger i den sjove ende. Det er simpelthen deprimerende.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #22 af DeLaRed

Lars1991 skrev: Nu så jeg ikke første halvleg, men Asensio viser altså lovende takter synes jeg! En lille opmuntring og et lille håb i disse tider for mig.


Enig! Siden Midt december har han været medvirkende i 7 af Reals mål og iaften vinder han også det frispark der fører til udligningen. Han et stadig langt fra hans top niveau, men det er trods alt en af spillerne der udvikler sig i en positiv retning for tiden, og så må vi heller ikke glemme at han faktisk er en af de mindst skadede spillere i denne season, hvilket i sig selv er er kæmpe plus ;-)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #23 af Dios

Lars1991 skrev: Nu så jeg ikke første halvleg, men Asensio viser altså lovende takter synes jeg! En lille opmuntring og et lille håb i disse tider for mig.


Hvis Asensio selvfølgelig hæver sit bundniveau gevaldigt, men samtidig lærer at slippe den skide bold 47 meter før, så vil han blive en kæmpe gevinst for os. Han er lidt ligesom Lucas. De går hellere efter frisparket end den store chance. De skal altid lige holde i den, så spillet igen kan standses i stedet for at komme væk fra den første mand de har sat.
Nu har jeg sagt det, og det kommer til at pine dig, hvis du ikke allerede har lagt mærke til det.
Jeg har aldrig forstået hvorfor han skal løbe med den bold henover banen for tilsidst at aflevere den tilbage til Kroos eller Modric. Det er immervæk sjælden han spiller en bold frem i banen som er farlig.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #24 af Madrid1998
Måske er han kommet psykisk over sin lange skade. Han er begyndt med at udfordre igen i hvert fald. Han havde en flot kort solo tur i går, syndt den ikke røg ind. Han har været farlig de seneste par kampe.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce