Real Madrid kræver 80 millioner € for Ødegaard

1 måned 2 uger siden #1 af Administrationen
Martin Ødegaard er...

ODEGAARD 380x501

Martin Ødegaard er kommet på lejeaftale hos de engelske Europa League-deltagere, Arsenal, der som udgangspunkt ikke har fået nogen forkøbsret inkluderet på nordmanden i aftalen.

Det betyder dog ikke, at London-klubben er uden muligheder for at hente Ødegaard på en permanent kontrakt til sommer.

Martin Ødegaard er fortsat en del af Real Madrids planer for fremtiden, men man kan angiveligt lade sig friste, hvis Arsenal lægger 80 millioner € for nordmanden.

Arsenal-manager Arteta vil gerne fortsætte samarbejdet med Ødegaard, men spørgsmålet er, om man er villige til at betale prisen for ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #2 af Estadio Santiago Bernabéu
Du er Florentino Perez for et kort øjeblik og får tilbuddet om 80 millioner Euro for Martin Ødegaard.

Sælger du?

1 måned 2 uger siden #3 af Dios

Estadio Santiago Bernabéu skrev: Du er Florentino Perez for et kort øjeblik og får tilbuddet om 80 millioner Euro for Martin Ødegaard.

Sælger du?

Selvfølgelig ikke! Idioti på højeste plan.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
1 måned 2 uger siden #4 af Madridista02

Estadio Santiago Bernabéu skrev: Du er Florentino Perez for et kort øjeblik og får tilbuddet om 80 millioner Euro for Martin Ødegaard.

Sælger du?

Det er gode penge men, vi mangler folk til midtbanen, så vi ender nok med at bruge det samme beløb, hvis ikke mere, hvis vi skal hente erstatning for Ødegaard. Ødegaard og Valverde på midten, kunne blive ret stærkt!

1 måned 2 uger siden #5 af DeLaRed
De ka få ham for 75mill hvis de overtager Ceballos i samme handel!!!

Donde está la biblioteca?

1 måned 2 uger siden #6 af Dybbøl
Jeg håber også at man vil have is i maven her, selvom 80 mio. er mange penge nu. Og som Madridista02 skriver, så er jeg enig i at en midtbane med Ødegaard og Valverde bliver en midtbane som vi vil blive utrolig glade for og som de andre klubber vil misunde.

1 måned 2 uger siden #7 af Salix7
Håbløst hvis vi sælger vores unge spillere/talenter - Please Perez: Køb en træner, som kan udvikle og ikke afvikle en trup! Vi har så mange lovende spillere/talenter i nuværende trup, giv dem 1-2 sæsoner med den rette træner, og vi vil have en verdensklasse hold igen!

1 måned 2 uger siden #8 af 9eren
Uanset pris, kom videre med ham. Der skal satses mere spansk og der er mange bedre end ham.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 måned 2 uger siden #9 af Thomaskjensen
@9eren, ikke fordi jeg er specielt uenig med dig men Martin er 22 år gammel, han gør det vel OK i Arsenal, har tidligere domineret i LaLiga (måske lidt mavestærkt at sige domineret...).

Så om vi får €50 m for ham med en tilbagekøbe klausul på €70m inden for 2 år, ja så er jeg OK med at man sælger ham, han er vel ved at være for "gammel" at leje ud, og spørgsmålet om han vil.

Tilbage til mit spørgsmål 9eren, hvem skal vi hente?
Er det ikke bedre at få ind en træner der vil bruge de unge og dermed hviler Modric/Kroos lidt oftere, og bytter ud Kroos/Modric oftere.

Hey måske det bliver Alaba på midten i fremtiden...

1 måned 2 uger siden #10 af 9eren
Det er altid okay, ikke noget ekstraordinært. Derfor synes jeg ikke vi skal spille mere tid på ham

1 måned 2 uger siden #11 af Thomaskjensen
@9eren, jeg spørger om du har alternativ, ikke for at diskutere, men for at få ideer til spillere at kigge lidt nærmere på :)
Enig i at det som oftest er på det jævne med Martin da han kræver mere tid på bolden. Han sagner drivet som Modric og de 96% som Kroos...

Jeg tror dog Martin kan blomstre under en ny træner der giver ham mere tid, en træner med en plan og klar strategi, typ. Når Martin har bolden løber Vini og Mbappe dybt langs kanten, Haaland trækker ned i banen mens Fede går dybt = Masser af plads og tid til Martin.

1 måned 2 uger siden #12 af 9eren
Ja jeg har alternativer

Jeg ønsker virkelig vi vender tilbage til en 4-2-3-1 eller en 4-4-2

Offensiven består af Rodrygo, Mbappe, Vini, og Benzema i en 4-4-2. Jeg havde dog helst set Haaland eller Isak ved siden af Mbappe end Benzema. Offensiven skal nemlig bygges op på hurtige pasninger, driblinger og fart plus masser af afslutninger. Her passer Benzema ikke ind. Jeg ved godt at økonomien er svækket og aner ikke hvordan vores købekraft ser ud til sommer, så det er selvf et alternativ med en grad af urealisme. Det er om at være tålmodig.

Jeg har jo talt for at få flere spanske spillere ind og det håber jeg kommer via forsvaret og til midtbanen, samt der kommer spillere fra talent akademiet.

Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved 9eren.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.