Real Madrid kræver 80 millioner € for Ødegaard

1 måned 3 uger siden #13 af Thomaskjensen
OK 9eren, jeg havde misforstået at du havde spanske alternativer til Martin :) (for det har jeg ikke).
Har jeg fejl når jeg påstår at ingen af os er specielt Benzema-fanboyz?
Og inden i andre slakter mig så har jeg ikke et problem, med Benz, han er stadig vores bedste angriber og fortjener en masse respekt og tak for det han har gjort, men han er ikke Ronaldo, han, Bale, Assensio (skadet jeg ved) trådte på ingen måde frem og tog ansvar da Ronaldo ville videre, Benz har haft nogle af hans bedste seassonger i de sidste år, men han dominere jo ikke på noge måde. Han er vel i grunden bare blevet lidt bedre end normalt?
Har jeg fejl?

Det er her vi nok er uenige om 9eren (uden jeg følger Isak specielt trods jeg bor i Stockholm) er at vores ny offensiv i en 4-2-3-1 kommer at se ud sådan;
Haaland
Vini/Hazard, Benzema/Martin, Mbappe

Tager vi en 4-4-2 er det i min verden ikke Vini/Hazard eller Mbappe/Lucas på kanterne, jo i visse kampe , men ikke i CL.

Skal vi spille 4-4-2 skal vi forandre alt for meget, så hellere 3-2-3-1-2 .....

Så tilbage til din pointe, med en 4-2-3-1 som jeg vil at vi spiller (ringer du eller jeg til Perez? om han misser denne tråd). I den opstilling kommer Martin at konkurere med selveste Benzema om jeg får bestemme. (efter vi har købt Mbappe og Haaland) og ja så skal han sælges med en tilbagekøbsklausul.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #14 af 9eren
Thomas
Jeg vil hellere få Brahim tilbage og bruge Asensio end jeg vil bruge Ødegaard. Nogengange skal en forandring i et system ses som et alternativ, noget man allerede har i truppen eller et galactico indkøb. Jeg er slet ikke tilhænger af Ødegaard mere i Real Madrid. Dygtig spiller og han er meget sympatisk med mere, men jeg synes han har mangler ift at spille i Real Madrid.

Alternativet til Martin i en 4-2-3-1 er så et indkøb af en angriber og jeg vil så bruge Vini, Rodrygo, sammen med noget der allerede er i truppen. Ved jo aldrig om det går op for Hazard, at Real Madrid er hans nuværende fodboldklub.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

1 måned 3 uger siden #15 af Dios
9eren skrev:

Jeg er slet ikke tilhænger af Ødegaard mere i Real Madrid. Dygtig spiller og han er meget sympatisk med mere, men jeg synes han har mangler ift at spille i Real Madrid.

Jeg vil hellere få Brahim tilbage og bruge Asensio end jeg vil bruge Ødegaard.

Kan du ikke forklarer mig stille og roligt hvordan det her kan give mening i dit hoved? Et relativt simpel svar, og ikke noget med søforklaringer om positioner, nationalitet etc.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

1 måned 3 uger siden #16 af 9eren

Dios skrev: 9eren skrev:

Jeg er slet ikke tilhænger af Ødegaard mere i Real Madrid. Dygtig spiller og han er meget sympatisk med mere, men jeg synes han har mangler ift at spille i Real Madrid.

Kan du ikke forklarer mig stille og roligt hvordan det her kan give mening i dit hoved? Et relativt simpel svar, og ikke noget med søforklaringer om positioner, nationalitet etc.

Det skal lige siges at Asensios præstationer ikke er tilfredsstillende for tiden. Men han er en del af holdet og er inde i varmen. Ødegaard, når han får muligheden er aldrig rigtigt til stede og giver noget væsen af sig. “No se mete”

1 måned 3 uger siden #17 af Dios

9eren skrev:

Dios skrev: 9eren skrev:

Det skal lige siges at Asensios præstationer ikke er tilfredsstillende for tiden. Men han er en del af holdet og er inde i varmen. Ødegaard, når han får muligheden er aldrig rigtigt til stede og giver noget væsen af sig. “No se mete”

Din beskrivelse af Ødegaard. Er det netop ikke kendetegnet for Asensio? :D Asensio er vel den spiller man ser mindst i en Real Madrid kamp. Han gør aldrig noget usædvanligt, eller noget som skiller sig ud. Hans niveau nu har vel altid været hans niveau. Der er i hvertfald kæmpe ligheder i hans spil nu og under Lopetegui. Begge sæsoner som fast mand, derfor den sammenligning. Intetsigende stortalent med et fremragende spark. Problemet er jo bare, at man aldrig ser hans spark længere og talent er mange år siden han var det.

Ødegaard fik 5? kampe i denne sæson. Det kalder du en mulighed. Spændende :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Dios.

1 måned 3 uger siden #18 af 9eren
Asensio modsat Ødegaard har jo trods alt givet Zizou noget i de kampe han er blevet sat ind. Han scorede nogle vigtige mål osv i forskellige turneringskampe. Kommer ind og er med til at afgører en knockout runde mod Bayern i CL, ligger op til CR7 også, og scorer i supercup mod Barcelona og CL finale mod Juventus med mere. Jeg savner den Asensio og Ødegaard har jo ikke været i nærheden af bare det niveau. Jeg er enig med dig i, at Asensio ikke har leveret samme i noget tid. Jeg håber også at se mere til ham. Om det har noget med hans skade at gøre måske, kan jeg heller ikke sige.

Ift de 5 kampe som Ødegaard har spillet, så skal du ligge en masse Castilla kampe oveni fra hvor Zizou kender Ødegaard. Jo Ødegaard har da løfter sit niveau siden Castilla og derfor bør han også ha flere chancer. Men kravene fra segunda b er noget højere nu og endda også fra Sociedad/Vitesses første hold til Real Madrid. Ødegaard no se mete

Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved 9eren.

1 måned 2 uger siden #19 af DeLaRed

9eren skrev: Asensio modsat Ødegaard har jo trods alt givet Zizou noget i de kampe han er blevet sat ind. Han scorede nogle vigtige mål osv i forskellige turneringskampe. Kommer ind og er med til at afgører en knockout runde mod Bayern i CL, ligger op til CR7 også, og scorer i supercup mod Barcelona og CL finale mod Juventus med mere. Jeg savner den Asensio og Ødegaard har jo ikke været i nærheden af bare det niveau. Jeg er enig med dig i, at Asensio ikke har leveret samme i noget tid. Jeg håber også at se mere til ham. Om det har noget med hans skade at gøre måske, kan jeg heller ikke sige.

Ift de 5 kampe som Ødegaard har spillet, så skal du ligge en masse Castilla kampe oveni fra hvor Zizou kender Ødegaard. Jo Ødegaard har da løfter sit niveau siden Castilla og derfor bør han også ha flere chancer. Men kravene fra segunda b er noget højere nu og endda også fra Sociedad/Vitesses første hold til Real Madrid. Ødegaard no se mete

Lige en kommentar til Asensio:

Der kan ikke vaere nogen der kan vaere tilfredse med den praestation Asensio har lagt for dagen i denne season indtil videre, ogsaa selvom han fra midt december og 8 uger frem var medvirkende i 8 af Madrid's maal (det maa vi ikke glemme). Der kan vaere nok af undskyldninger for dette; "han startede seasonen stadig paa vej tilbage fra en slem skade", "han bliver spillet i den forkerte side af banen, hans bedste praestationer kommer tydeligvis fra Venstre", "Han har skulle agere mere Back end Wing i de kampe Vasquez har spillet bag ham" osv, men han er stadig gennemgaaende for usynlig og vi har simpelhen brug for mere fra en starter i Madrid...

MEN hvis vi kigger hen mod naeste season, og skal sammenligne Asensio med hans direkte konkurenter, saa har han i denne season en kaempe fordel, en fordel som der bliver snakket alt for lidt om baade ifht til ham men ogsaa en haandfuld andre spillere (Varane, Mendy, Casemiro, Modric, Vini...), og det er at han stort set ikke har vaeret skadet i denne season, det har baade Oedegaard (han ankom skadet til klubben og var ude med 2 skader og 1 corona-ferie hvis jeg husker rigtigt paa 6 maaneder) og Vasquez har ogsaa vaeret skadet af 2 omgange i denne season.

Dette er noget man bliver noed til at have med i debatten, naar vi kigger hen mod naeste season, for uanset om man mener at Oedegaard er bedre end Asensio eller ej, saa har vi brug for spillere der ikke gaar i stykker... (Brahim har vaere ude med en enkelt skade hvor han mistede 4 kampe, men det mener jeg stadig er et acceptabelt niveau, problemet er de spillere der har haft +2-3 skader inden for 6 maaneder)

Det skal ikke ses som en kritik af oedegaard, men vi bliver noed til at have det med i beregningerne. Saa stod jeg som traener til naeste season, saa ville jeg starte med at holde fast i de spillere der har vaeret mindst skadet i denne season, og deriblandt er Asensio, herfra kan man saa sagtens argumentere for at han ikke burde vaere starter, men derimod bredde-spiller.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

1 måned 1 uge siden #20 af Taxii89
Kæft et drøn!! Ligepå og keeper skal ha den, men han rammer den fandme solidt. Tænk hvis han lægger langskud oveni sit spil :)

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.