Optakt: Celta Vigo - Real Madrid, LaLiga, 28. spillerunde

1 måned 3 uger siden #13 af Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #14 af firkant
Nachos pt den bedst forsvare vi har
Klasse
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 måned 3 uger siden #15 af DeLaRed
Asensioooo

Donde está la biblioteca?

1 måned 3 uger siden #16 af longwind
Tænk hvis Vinicius kunne aflevere bare halvt så godt som Benzema
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

1 måned 3 uger siden #17 af DeLaRed
Benz med 2 mål og 1 assist, en af hans stærkeste præstationer i denne season!

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
1 måned 3 uger siden #18 af Madridista02
Præcis DeLaRed. Valverde kommer slet ikke til sit potentiale når han spiller højrekant. Det ville være det samme som at smide Kroos eller Modric der ud ; det giver ikke mening.

1 måned 3 uger siden #19 af JesperA
Vinicius er en forrygende sprinter men han kan ikke spille fodbold. Det er som om modstanderne bare lader ham have en halv bane for sig selv fordi de ved det bare en en lugt til osten hver gang for os.... Tænk hvis han kunne tæmme en bold, aflevere, eller afslutte.

Fint resultat på en normal svær udebane, men jeg er træt af at en skandaløs dommerkendelse er tæt på at udløse en udligning, og at Nacho skal ned og redde den i allersidste minut på den måde. Benzema alene ned langs kanten i allersidste angreb, og kan gå efter et gratis hattrick men smider den på tværs som han skal til et nemt mål, hvor må han være frustreret over hvor mange lette mål han selv kunne lave hvis Vinicius havde bare 20% af den kvalitet.
Følgende bruger(e) sagde tak: longwind

1 måned 3 uger siden #20 af DeLaRed
Omvendt så stort set resten af hans offensive kollegaer være trætte af alle de assists de havde haft på konto’en hvis Benzema havde scoret på bare halvdel af de utallige 80-100% chancer han har haft i denne season. Det skal ikke være en kritik af Benz, men frustrationen burde gå begge vej.

Følgende bruger(e) sagde tak: doven

1 måned 3 uger siden #21 af Fondo_Sur

Tænk hvis Vinicius kunne aflevere bare halvt så godt som Benzema

Benzema har også haft nogle år at øve sig i kan man sige. 

1 måned 3 uger siden #22 af Daniel

JesperA post=134961 skrev: Vinicius er en forrygende sprinter men han kan ikke spille fodbold. Det er som om modstanderne bare lader ham have en halv bane for sig selv fordi de ved det bare en en lugt til osten hver gang for os.... Tænk hvis han kunne tæmme en bold, aflevere, eller afslutte.

Fint resultat på en normal svær udebane, men jeg er træt af at en skandaløs dommerkendelse er tæt på at udløse en udligning, og at Nacho skal ned og redde den i allersidste minut på den måde. Benzema alene ned langs kanten i allersidste angreb, og kan gå efter et gratis hattrick men smider den på tværs som han skal til et nemt mål, hvor må han være frustreret over hvor mange lette mål han selv kunne lave hvis Vinicius havde bare 20% af den kvalitet.

Du skal vist have genset Atalanta-kampen OG Celta Vigo-kampen. Det her er en forrygende elendig analyse.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, Kayed99, Estadio Santiago Bernabéu

1 måned 3 uger siden #23 af 9eren
Vini mangler stadig slutprodukt og det bør han træne i form af dialog med sine offensive kollegaer, Zizou og træningsøvelser.

Jeg synes det niveau han har vist de sidste par kampe, giver anledning til at tænke meget positivt om hans fremtid i Real Madrid. Indstilling kan ændre meget !

Det giver også et andet syn på, hvad jeg synes der skal investeres på i fremtiden. Jeg mener stadig vi skal købe 2 giga stjerner til sommer på trods af, at Vini kan få forbedret sit slutprodukt. Rodrygo skal også i gang med at finpudse sine skills, så bliver det også farligt med ham.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 måned 3 uger siden #24 af JesperA

Daniel post=134967 skrev:

JesperA post=134961 skrev: Vinicius er en forrygende sprinter men han kan ikke spille fodbold. Det er som om modstanderne bare lader ham have en halv bane for sig selv fordi de ved det bare en en lugt til osten hver gang for os.... Tænk hvis han kunne tæmme en bold, aflevere, eller afslutte.

Du skal vist have genset Atalanta-kampen OG Celta Vigo-kampen. Det her er en forrygende elendig analyse.

men der er jo intet slutprodukt, og det er hver eneste gang. Mod Atalanta gør han 95% sf arbejdet fuldstændig forrygende men helt fri foran mål er han som et dådyr fanget i billygterne. Tror du han havde scoret i den situation hvor de laver straffe på ham? 

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.