Optakt: Celta Vigo - Real Madrid, LaLiga, 28. spillerunde

1 måned 2 uger siden #37 af 9eren
Estadio Kassow
Tja, så lad den ligge

Thomas
Du beskriver det fint, men selve problemstillingen omkring Vincius manglende slutprodukt kommer du altså stadig ikke ind på. Så tænker vi holder den her!

Jeg selv kan kun komme frem til, at der er et selvtillids problem, at han hans tekniske evner endnu ikke rækker så langt, og at de trænings øvelser han har fået indtil nu, ikke har givet pote i kamp situationer.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #38 af Thomaskjensen
9eren
Ahhh, nu må du da lige :) jeg skriver vel at det er mentalt, min lignelse med Van Nistelroy.
Jeg skriver vel også at han ikke har evnen endnu, men at jeg er tålmodig med drengen.
Samtidig skriver jeg at det ikke er så enkelt som du er kommet frem til, at han bare skal træne det mere, den køber jeg ikke.

Havde vi en Haaland i midten med Benz som hængende 9'er, en Mbappe på højre kant og en Fede og DeBrynen, så havde vi en anden situation med Vini. Han skulle få uendeligt meget plads, han skulle ikke behøve træne afslutninger det skulle komme i kampene, med 10 friløber han skulle få på 30 minutter, nu Hazard kommer tilbage i denne drøm kampklar.

Du kan simpelhen ikke forvente at Vini som 20 årig skal skabe alt OG lave alle mål i selveste RM.

DeLaRed spurgte klogt om vi skulle satse 100% på en spiller som Vini, lidt som Barca gør med Pedri/Fati?
Altså opbygge meget mere af spillet rundt dem, hvad syntes du?

1 måned 2 uger siden #39 af Estadio Santiago Bernabéu

9eren post=135059 skrev: Estadio Kassow
Tja, så lad den ligge

Er den her til mig?

Jeg skal nok lade den ligge hvis du kan stoppe med at give Zidane skylden for det meste og bagefter spørge hvem der giver Zidane skylden.

Angående Vinicius Júnior så skal vi nok til at acceptere at han ikke bliver en stor målscorer. Kan vi bruge ham hvis han fortsætter sin udvikling med gennembrud og som chanceskaber? Jeg vil sige ‘ja’ så længe han ikke tager pladsen fra en Hazard, hvis han skulle på mirakuløst vis genfinde sin form fra Chelsea.

1 måned 2 uger siden #40 af 9eren
Estadio Kassow
Jeg tænker når du ikke forstår, så er det bedre bare ar hoppe videre. Hygge

Thomas
Sorry, jeg må ha kigget anderledes på hensigten med de kommentarer. Så okay du påpeger nogle ting omkring Vinis årsager til mangel på slutprodukt. Som 20 årig skal han ikke kunne det hele nej, men hvad fanden er det så Ansu fati gør i Barcelona med sit slutprodukt i en alder af 16-17-18-19 år?

jeg synes man skal bygge en offensiv spillestil op i stedet med flere facetter og gøre den enkelte spiller bedre! Især de unge. 

Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved 9eren.

1 måned 2 uger siden #41 af Estadio Santiago Bernabéu

1 måned 2 uger siden #42 af Thomaskjensen
9eren, nu er det mig at komme med en billig kommentar, vi snakker om Vini, ikke generelt.

Pedri/Fati har Messi der trækker 3-4 spillere til sig, det ser alle vel, og så får de gøre det de nu er gode til, de skal altså ikke både skabe og score mål.
Du kan på ingen måde sammenligne deres situation, kan du ikke se det så lader vi den ligge. Hygge

1 måned 2 uger siden #43 af Thomaskjensen
Blev lidt provokeret af din kommentar til ASB som du måske ikke skal kalde Kassow.
No hard feelings så længe vi taler pænt, Sorry jeg ikke gjorde det.

Vi er nok mere enige end vi vil indrømme :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

1 måned 2 uger siden #44 af 9eren
Skriver til dig privat

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.