EuroSport: Martin Ødegaard vil tilbage til Real Madrid

1 uge 6 dage siden #1 af Administrationen
Ifølge engelske EuroSport...

ODEGAARD 380x501

Ifølge engelske EuroSport er Martin Ødegaard fast besluttet på at vende tilbage til Real Madrid til sommer for at få sit absolutte gennembrud.

Selv om nordmanden er glad for sit ophold i Arsenal og for træner Arteta, så er ønsket fortsat at iklæde sig den hvide trøje og brillere på Estadio Santiago Bernabéu og gerne sammen med sin norske landsholds-kollega, Erling Haaland, som også sættes i forbindelse med klubben.

Arsenal vil dog gerne beholde Ødegaard, enten på en ny lejeaftale eller helst på en permanent kontrakt, men også Paris SG har vist interesse.

Real Madrid har dog som udgangspunkt ikke noget ønske om at afhænde Martin Ødegaard, som fortsat indgår i klubbens planer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 6 dage siden #2 af Estadio Santiago Bernabéu
Hoved på blokken, pistolen for tindingen.

Bliver Ødegaard vores næste Kovacic og Ceballos eller kommer han tilbage og bliver fast mand?

1 uge 6 dage siden #3 af Salix7

Estadio Santiago Bernabéu post=135452 skrev: Hoved på blokken, pistolen for tindingen.

Bliver Ødegaard vores næste Kovacic og Ceballos eller kommer han tilbage og bliver fast mand?

Det kommer helt an på, hvem vores træner er - under Zidane er der ingen chance for Ødegaard.
Umiddelbart mener jeg, at han vil kunne blive en fantastisk spiller på lige fod med fx Diaz og Kubo, men det kræver en træner, som viser tillid og som benytter sig af en A & B kæde, som Mourinho gjorde det. Det vil give mere regelmæssig spilletid til talenter og back-ups, og samtidig får A-kæden lidt flere pauser, hvilket er godt for at undgå skader og udmattelse.​

1 uge 6 dage siden #4 af DeLaRed
Nu giver jeg ikke særligt meget for nyheder som disse, da det sjældent er info der kommer fra spilleren....

Men, hvis vi nu skulle tror at ovenstående var sandt, er det da en smule pudsigt at det kommer lige efter en kamp hvor Real har udtværet et Premier League mandskab, så vil han pludselig godt tilbage, men for et par uger siden da Real var inde i en skidt periode, der gik rygterne på at det var Arsenal han helst ville, og han fik da også sagt i et interview at han gik for spilletid og udvikling fremfor alt andet.

Som sagt, ovenstående har nok ikke hold i sig, men vendekåber er sku ikke noget vi har brug for i Madrid, og selvom Ødegaard er et kæmpe talent så mener jeg personligt ikke han indtil videre har vist sig selv værdig til Madrid, så skal han retur så skal tonen være en anden, for det nytter jo ikke at han vil væk fra klubben igen næste season fordi han ikke har spillet i 3 kampe i træk!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

1 uge 5 dage siden #5 af 9eren
100 millioner vil Real Madrid prøve at få for Jovic og Ødegaard til sommer melder enkelte spanske aviser.

Go for it

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 uge 5 dage siden #6 af DeLaRed

9eren post=135460 skrev: 100 millioner vil Real Madrid prøve at få for Jovic og Ødegaard til sommer melder enkelte spanske aviser.

Go for it

​Det vil sige; 110mio for Ødegaard og -10mio for Jovic ;-)

Donde está la biblioteca?

1 uge 4 dage siden #7 af 9eren
Kan vi få 100 for Ødegaard så er 10 jo ingenting for Jovic :)

Men der snakkes om 50-50 tror jeg

1 uge 4 dage siden #8 af Thomaskjensen
lol, 50/50 det virker meget urealistiskt, OK med 50 for Martin, men ikke over 35 for Jovic, han bliver nok lejet ud :(

1 uge 4 dage siden #9 af Lars1991
​Jeg tror stadig på Ødegaard i Real Madrid, også under Zidane! Men han skal komme med en anden mentalitet og indse at han kæmper om pladsen med to af de bedste midtbanespillere i verden.. det ikke ligesom i Sociedad og Arsenal. Ville sgu være trist hvis vi blev nødt til at sælge ham, havde høje forhåbninger om ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, DeLaRed

1 uge 4 dage siden #10 af Madrid1998
Forstår ikke lige negativiteten omkring odegård. Det ikke verdens undergang, at blive sendt ud på et lejeophold. Målet er jo nok, at han får spilletid, udvikler sig yderligere, for så at tilbagevende. Udefra retorikken herinde, føles det som om, at han har svint klubben til, udelukket en tilbagevending, eller har spillet så forfærdeligt, at man allerede nu kan se han aldrig får niveauet til Real Madrid. Jeg tror på han kommer tilbage, og spiller sig på holdet næste sæson. Så meget energi har Modric nok ikke tilbage. De fleste havde betragtet ham som en reserve allerede denne sæson. Vi kan ikke sidde og kaste rundt med talenterne længere og så fortryde senere. For åbnebart er vi jo blevet fattige, og forhandler om hver krone nu.

1 uge 4 dage siden #11 af Thomaskjensen
Det er nok bare mig der er ude at cykle, men er Martin en profil vi behøver eller kommer passe i klubben?
Martin er som jeg forstår det en spilfordeler og skal erstatte Modric eller?
Han kræver dog alt for meget tid på bolden og er på ingen måde sikker nok til at kunne drible af en mand eller 2 og så lave en aflevering.
Eller er det en moderne mere offensiv Kroos?

Ej jeg bliver ikke klog på Martin, hvor han passer ind med mindre vi stiller med lynhurtig fronttrio som Vini, Haaland, Mbappe da de jo kommer skabe masser af plads til ham.

Jeg vil gerne Martin, men jeg vil have en OM der kan lave mål også, som på egen hånd kan drive bolden frem til VHM.
Nogon som kan forklare mig hvorfor jeg skal være så passioneret over Martin som jeg er over for Vini? Hvad kan han som ingen andre kan.

1 uge 4 dage siden #12 af 9eren
Lars1991
Kritikken ligger også fra hans medspillere på det norske landshold. Der er tidspunkter hvor Ødegaard ikke formår at give nok til resten af holdet. Han er bare ikke altid på. Sådan lidt en type der kan spille nogle gode kampe i løbe af sæsonen, men hvor bund niveauet er det vi ser mest. I Madrid har Ødegaard endnu ikke spillet en kamp i mine øjne, hvor man tænker wow.

Jeg håbede jeg tog fejl da han spillede på Castilla, men jeg synes stadig jeg kan nikke meget genkendende til de problemstillinger han har haft tidligere.

Så derfor er en 50 millioner euro sgu ikke helt dårligt, at få for ham hvis pengene kan bruges på Mbappe!

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.