Lucas Vázquez ude resten af sæsonen

1 måned 3 dage siden #1 af Administrationen
Real Madrid må...

VAZQUEZ 380x501Thumb

Real Madrid må se bort fra Lucas Vázquez for resten af sæsonen efter at han måtte lade sig udskifte kort før pausen i gårsdagens El Clásico.

Den alsidige højreback har ødelagt ledbåndet i højre knæ og dermed kan han ikke være til disposition i den resterende del af sæsonen.

Lucas Vázquez har kontrakt-udløb til sommer og det er endnu uvist, om han fortsætter i Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 dage siden #2 af Ramos4
At Busquets ikke engang fik et gult kort på den var godt nok vildt.

Casemiro blev også slagtet i 2. halvleg i oplægget til en stor chance, hvor der intet kort blev givet.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, ElMadrid, doven, Estadio Santiago Bernabéu

1 måned 3 dage siden #3 af ElMadrid

Ramos4 post=135616 skrev: At Busquets ikke engang fik et gult kort på den var godt nok vildt.

Casemiro blev også slagtet i 2. halvleg i oplægget til en stor chance, hvor der intet kort blev givet.

​Undrede mig også over begge forseelser. Godt nok gav dommeren fordel i episode 2, men det gule kort skulle være givet.

Der florerer et billede af 2 Barca spillere som har deres hænder på Vini i feltet inden han vælter. Episoden blev hellere ikke tjekket i VAR. Forskellen på Madrid og Barca fans er tydelig her. Det er hvad der sker i en kamp. Men dette offer rollen efter hvert nederlag... Det er virkelig patetisk.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Estadio Santiago Bernabéu

1 måned 3 dage siden #4 af Ramos4

ElMadrid post=135619 skrev:

Ramos4 post=135616 skrev: At Busquets ikke engang fik et gult kort på den var godt nok vildt.

​Undrede mig også over begge forseelser. Godt nok gav dommeren fordel i episode 2, men det gule kort skulle være givet.

Der florerer et billede af 2 Barca spillere som har deres hænder på Vini i feltet inden han vælter. Episoden blev hellere ikke tjekket i VAR. Forskellen på Madrid og Barca fans er tydelig her. Det er hvad der sker i en kamp. Men dette offer rollen efter hvert nederlag... Det er virkelig patetisk.

​Hvis der var straffe på Braithwaite var der også på Vinicius, ja. Men det er der ingen der gider snakke om. 

Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, El Siete

1 måned 3 dage siden #5 af 9eren
Har fået et par klip for den episode med Vini. Det var meget tættere på straffe ja

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 måned 3 dage siden #6 af Jbner
​Jeg synes ikke der er straffe i nogle af situationerne. Stillbilleder og slowmotion gengivelser kan få ting til at se langt mere alvorlige ud end de er. Det er en af de store fejl ved VAR efter min mening.
On topic så er det utrolig ærgerligt at Lucas er ude resten af sæsonen, og at han måske har spillet sin sidste kamp som Real Madrid-spiller. Jeg synes han har gjort det over alt forventning på den højre back, og har været med til at gøre pladsen til et offensivt våben igen. Han fortjener, efter min mening, klart en ny kontrakt.
Sidste redigering: 1 måned 3 dage siden ved Jbner.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

1 måned 3 dage siden #7 af Estadio Santiago Bernabéu
Han fortjener helt klart en ny kontrakt hvis han ønsker at fortsætte. Hans løn er endda for lav i forhold til hvad vi får ud af ham.

Hvis han smutter og man stadig skal forsøge at se lidt positivt på tingene, så kan man sige at hans sidste kamp for klubben​ var noget af et brag. En pragtpræstation i en El Clásico sejr på overbevisende manér!

1 måned 3 dage siden #8 af Thomaskjensen
Ja det er helt klart de seneste måneder jeg kommer at huske ham for, .
Selv med en skade nu tror jeg han smutter, ikke for at han inderst inde vil.

Men med en fri transfeer til en klub i England kommer han tjene kassen, jeg tror helt enkelt at han har indset at nu er det tid til at hæve den sidste rigtig store løn som han skal leve på resten af livet.
Jeg syntes han fortjener dette, så kan han altid komme hjem som en holden mand og opfylde en eller anden rolle.

Så selv om vi (klubben) gerne vil så findes der ingen plan med ham, han kommer blive for dyr om han skal blive om han skal ha den løn han "fortjener".

1 måned 3 dage siden #9 af Ramos4
Hvis man skal foryngre holdet, så giver det mest mening at hente Brahim hjem og lade Lucas gå. Men det vil da blive en bittersød afsked.

Nacho har også kontraktudløb til sommer, men ham er vi nødt til at beholde. Den bedste centerback backup i verden.

Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

1 måned 3 dage siden #10 af Daniel

Ramos4 post=135628 skrev: Hvis man skal foryngre holdet, så giver det mest mening at hente Brahim hjem og lade Lucas gå. Men det vil da blive en bittersød afsked.

Nacho har også kontraktudløb til sommer, men ham er vi nødt til at beholde. Den bedste centerback backup i verden.

Nacho har kontraktudløb i 2022. Ligesom Varane.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed, Estadio Santiago Bernabéu

1 måned 3 dage siden #11 af Ramos4

Daniel post=135630 skrev:

Ramos4 post=135628 skrev: Hvis man skal foryngre holdet, så giver det mest mening at hente Brahim hjem og lade Lucas gå. Men det vil da blive en bittersød afsked.

Phew.

Men vi skal i øvrigt passe på, som Marca også skrev for nylig. Vi kan ikke bare skille os af med Lucas, Nacho og Ramos fx. Så er vi pludselig rigtig dårlig besat med spillere af egen avl.​

1 måned 3 dage siden #12 af Kiwes

Ramos4 post=135631 skrev:

Daniel post=135630 skrev:

Phew.

Men vi skal i øvrigt passe på, som Marca også skrev for nylig. Vi kan ikke bare skille os af med Lucas, Nacho og Ramos fx. Så er vi pludselig rigtig dårlig besat med spillere af egen avl.​

​Modsat de andre 3, så har Varane stadig en høj markedsværdi. Så hvis han ikke vil forlænge til sommer, så må han sælges. Jeg vil sagtens kunne leve med Militao, Ramos, Nacho og Alaba til næste sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.