Lucas Vázquez ude resten af sæsonen

1 måned 3 dage siden #13 af Ramos4

Kiwes post=135632 skrev:

Ramos4 post=135631 skrev:

Daniel post=135630 skrev:

Ramos4 post=135628 skrev: Hvis man skal foryngre holdet, så giver det mest mening at hente Brahim hjem og lade Lucas gå. Men det vil da blive en bittersød afsked.

Nacho har også kontraktudløb til sommer, men ham er vi nødt til at beholde. Den bedste centerback backup i verden.

Nacho har kontraktudløb i 2022. Ligesom Varane.

Phew.

Men vi skal i øvrigt passe på, som Marca også skrev for nylig. Vi kan ikke bare skille os af med Lucas, Nacho og Ramos fx. Så er vi pludselig rigtig dårlig besat med spillere af egen avl.​

​Modsat de andre 3, så har Varane stadig en høj markedsværdi. Så hvis han ikke vil forlænge til sommer, så må han sælges. Jeg vil sagtens kunne leve med Militao, Ramos, Nacho og Alaba til næste sæson.

​Havde samme tanke den anden dag. Så er Varane heller ikke bedre. Vi skal bruge penge til at hente Mbappe + evt. andre. Alaba ind som erstatning gratis ville være perfekt. Jeg mener Ramos er langt vigtigere at beholde. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 dage siden #14 af Kiwes

Ramos4 post=135633 skrev:

Kiwes post=135632 skrev:

Ramos4 post=135631 skrev:

Daniel post=135630 skrev:

Ramos4 post=135628 skrev: Hvis man skal foryngre holdet, så giver det mest mening at hente Brahim hjem og lade Lucas gå. Men det vil da blive en bittersød afsked.

Nacho har også kontraktudløb til sommer, men ham er vi nødt til at beholde. Den bedste centerback backup i verden.

Nacho har kontraktudløb i 2022. Ligesom Varane.

Phew.

Men vi skal i øvrigt passe på, som Marca også skrev for nylig. Vi kan ikke bare skille os af med Lucas, Nacho og Ramos fx. Så er vi pludselig rigtig dårlig besat med spillere af egen avl.​

​Modsat de andre 3, så har Varane stadig en høj markedsværdi. Så hvis han ikke vil forlænge til sommer, så må han sælges. Jeg vil sagtens kunne leve med Militao, Ramos, Nacho og Alaba til næste sæson.

​Havde samme tanke den anden dag. Så er Varane heller ikke bedre. Vi skal bruge penge til at hente Mbappe + evt. andre. Alaba ind som erstatning gratis ville være perfekt. Jeg mener Ramos er langt vigtigere at beholde. 

​Varane sluttede sidste sæson helt horribelt og var ene mand om at smide os ud af CL. Synes heller ikke at han har været noget særligt denne sæson. Han er lynhurtig, men hans teknik og elendige afleveringer har ofte fået os i problemer.

1 måned 3 dage siden #15 af Estadio Santiago Bernabéu
Omvendt kan man sige at Varanes civilstatus som franskmand sagtens kan have indflydelse på Mbappes beslutning​.

Jeg tror ikke vi får Mbappe hvis vi går af med både Zidane og Varane. Men det er nok mest Zidane, der trækker på den konto.

På samme måde tæller det nok også opad at have Ødegaard i truppen i forhold til Håland.

1 måned 3 dage siden #16 af 9eren
Lucas V fortjener kontrakt forlængelse og håber nu han får den!

Han har virkelig vist den rigtig ånd hele vejen. Har altid kæmpet og slåset for sin plads. Han var af samme karakter på Castilla ! Der spillede han også nogle gode kampe!

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 måned 2 dage siden #17 af Brylle
​Det er jo helt skørt at sige, men det kan jo blive et ret hårdt slag at være uden Lucas Vazquez resten af sæsonen. Han har virkelig spillet godt på backen over en lang periode. Jeg havde nok ikke brugt ekstra lønkroner på ham, men en forlængelse har han i hvert fald spillet sig til. En rigtig klubmand.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.