Optakt: Liverpool - Real Madrid, Champions League, kvartfinale, 2. kamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Han vil bare gerne have en pause.Ramos4 post=135783 skrev: Casemiro går efter at få rødt to kampe i træk. Stærkt.
Vi ligner et hold der allerede er trætte. Vi lider virkelig under den smalle trup lige nu.Kiwes post=135788 skrev: Der er så mange huller på midten og vi taber alle 2 bolde. Vi skal vise mere meget energi!
Edit: Vinicius stod lige og gabte i spillertunnellen. Det siger lidt om hvor lidt hjemmeholdet har at komme med.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg synes simpelthen vi ser det her med Zidane alt for ofte. Om det er spillerne skal jeg ikke kunne sige, men de virker fuldstændig overrasket over Liverpool kommer hæsblæsende ud. Klart et rødt kort på Benzema, og her fejler systemet jo. Havde Benzema overspillet den her, så selv Alves og Busquets havde sagt: arg så stopper du, så ville dommeren blive nødt til at se den på VAR.
Synes det er amatøragtigt, at vi ikke kommer bedre ud til kampen. Til vores held endnu engang er vores modstandere bare elendige foran mål. Vi kunne vel ikke klage, hvis den allerede nu havde stået 4-0, så havde de stadig kun scoret på deres største chancer.
Synes lidt man har det med at overvurdere Valverde, eller sætte ham op et sted, hvor han bare ikke hører helt til endnu. Før kampen tænkte jeg perfekt. Den klarer Valverde da med hans fart og duelspil, men lige det omvendte er sket.
2 højdepunkter for mig, og det er vi har Courtois på målet og taklingen fra Casemiro. Elsker alt ved den takling. Desværre har vi små alterdrenge omkring ham som Asensio, som helst ikke skal have sine shorts grønne.
Kom nu forhelvede da! Vi skal videre og helst vinde over det her ikke imponerende Liverpool mandskab.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.