Bedømmelse af truppen mod Liverpool

3 år 4 dage siden #1 af Administrationen
...

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (48 brugere)

4.8 Courtois
4.5 Éder Militão
2.8 Ferland Mendy
4.2 Nacho
2.5 Odriozola
3.1 Casemiro
3.3 Federico Valverde
2.9 Isco
2.8 Modrić
2.2 Toni Kroos
2.3 Asensio
2.3 Benzema
2.3 Rodrygo
2.5 Vinícius Junior
3.4 Zinedine Zidane
Hele holdet 3.1
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 dage siden #2 af fz
er jeg den eneste der følte, at holdet havde fåede at vide de ikke skulle angribe? det virkede bare som om at så snart de var tæt på feltet så stoppede de op og spillede bagud.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 4 dage siden #3 af 9eren
Hele holdet har spillet en god kamp, taget i betragtning at vi har spillet to foregående kampe på max gas. Det var en defensivt velspillet og sublim kamp. Offensivt kunne man måske godt ha savnet mere, men Benzema missede også nogle muligheder. Kun kritik til Kroos der nok har brug for en pause

Jeg har slet ikke kritik til Odriozola som andre har. Han kom ind med god energi, var hele tiden arbejdssom. Når vi vinder over Liverpool samlet 3-1 så er jeg fuldt tilfreds, vi lavede ikke en Barcelona


Upcoming talents
Castilla: Obrador, Marvel, Nico P, Palacios, Alvaro Rodriguez
Juvenil A: Jacobo, Joan Martínez, Fortea, Iker Bravo, Pol Fortuny
Juvenil B: Jose Antonio Reyes, Yáñez
Juvenil C: Ariel Nkoghe Ncara
Cadete B: Enzo Alves Vieira
Benjamin A: Balboa, David Sánchez Miralles
Sidste redigering: 3 år 3 dage siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 dage siden #4 af Siv1309
Helt enig, det virkede som om at de havde fået forbud mod at angribe, selv når der var plads til det.

Det var en elendig kamp og jeg kan slet ikke forstå dem der skriver at det var godkendt på nogen måde. Liverpool havde vel en 6-7 100% chancer og kun et mirakel samt Courtois gjorde at de ikke scorede. De burde jo havde vundet 7-1 eller sådan noget i den dur. Så er jeg helt med på at der har været mange kampe på kort tid samt at holdet er ramt af skader, meen svineheld bringer nok ikke holdet videre igen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 dage siden #5 af Estadio Santiago Bernabéu

Siv1309 post=135849 skrev: Helt enig, det virkede som om at de havde fået forbud mod at angribe, selv når der var plads til det.

Det var en elendig kamp og jeg kan slet ikke forstå dem der skriver at det var godkendt på nogen måde. Liverpool havde vel en 6-7 100% chancer og kun et mirakel samt Courtois gjorde at de ikke scorede. De burde jo havde vundet 7-1 eller sådan noget i den dur. Så er jeg helt med på at der har været mange kampe på kort tid samt at holdet er ramt af skader, meen svineheld bringer nok ikke holdet videre igen.


Liverpool havde fire skud på mål.


Eller skrevet på en anden måde: Hvis der blev scoret på samtlige afslutninger på mål, ville Liverpool stadig ryge ud fordi RM havde 2 skud på mål.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 dage siden #6 af Real HWL

Siv1309 post=135849 skrev: Helt enig, det virkede som om at de havde fået forbud mod at angribe, selv når der var plads til det.

Det var en elendig kamp og jeg kan slet ikke forstå dem der skriver at det var godkendt på nogen måde. Liverpool havde vel en 6-7 100% chancer og kun et mirakel samt Courtois gjorde at de ikke scorede. De burde jo havde vundet 7-1 eller sådan noget i den dur. Så er jeg helt med på at der har været mange kampe på kort tid samt at holdet er ramt af skader, meen svineheld bringer nok ikke holdet videre igen.


Nu er det yders sjældent man score 7 mål i en kamp. Specielt når man ikke ved hvor målet står ;) Men jeg giver dig ret i at de fik alt for mange chancer. Det var helt unødvendigt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 dage siden #7 af Matamoro
Casemiro er så vigtig for det her hold. Det var efter min mening helt afgørende at Milner blev sat på plads af Casemiro. Det kostede et gult kort men det var prisen værd og Casemiro er så rutineret at han kan håndtere det. Det var tydeligt at Milners opgave var at gå hårdt til Modric, Benzema og Kroos. I sådan en situation er det Casemiros opgave at træde i karakter og beskytte sine spillere. En gang imellem er der brug for kontant afregning, men det kræver at køligt hoved. Casemiro vidste præcis hvad han gjorde.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Kimbo, Jona, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 dage siden #8 af Lars1991
​Ja, jeg tæller altså også kun 2 100% chancer til Liverpool, men det kan da være jeg har glemt en eller to.. at der skulle være 7 lyder dog overdrevent :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 dage siden #9 af Ramos4
Omvendt kunne vi også have vundet første kamp 6-1 og ført El Clasico 4-0. Men sådan fungerer fodbold ikke. Man scorer ikke på alle sine chancer og målmænd må gerne tage med hænder.

Liverpool havde under 2.0 i "expected goals" i kampen i går.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn, ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 dage siden #10 af Dios

Estadio Santiago Bernabéu post=135850 skrev:

Siv1309 post=135849 skrev: Helt enig, det virkede som om at de havde fået forbud mod at angribe, selv når der var plads til det.

Det var en elendig kamp og jeg kan slet ikke forstå dem der skriver at det var godkendt på nogen måde. Liverpool havde vel en 6-7 100% chancer og kun et mirakel samt Courtois gjorde at de ikke scorede. De burde jo havde vundet 7-1 eller sådan noget i den dur. Så er jeg helt med på at der har været mange kampe på kort tid samt at holdet er ramt af skader, meen svineheld bringer nok ikke holdet videre igen.


Liverpool havde fire skud på mål.


Eller skrevet på en anden måde: Hvis der blev scoret på samtlige afslutninger på mål, ville Liverpool stadig ryge ud fordi RM havde 2 skud på mål.


​Det handler jo ikke om skud på mål. Mané havde alene 2 afslutninger i feltet som han hamrer over mål. Ham den hollandske klippede havde også 2 afslutninger ham banker over tæt på mål i feltet.
Salah har altid mange hjerneblødninger foran mål, og han fik vel 3 kæmpe chancer der alle dage skal være mål på.

Selvfølgelig burde vi også have scoret 2 mål, og det er jo bare elendigt der ikke bliver scoret på de chancer, men det ændre jo stadig ikke på hvor elendigt hele holdet spillede og hvor store chancer vi gav væk.

Der er spillet 3 min. og Liverpool burde have været foran 2-0. Kom nu.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 3 dage siden #11 af 9eren
Dios.

Jeg husker samme type kampe hvor Navas og Iker i hver deres epoke har hivet nogle verdensklasse redninger frem og vi har været totalt presset. Det havde jeg også forventet vi ville blive og holdet spillede ikke af den grund dårligt. Jo længere vi kom ind i kampen jo mere fik vi styr på tingene!

hvordan var det at det gik Barcelona som stod overfor samme pres ?

Upcoming talents
Castilla: Obrador, Marvel, Nico P, Palacios, Alvaro Rodriguez
Juvenil A: Jacobo, Joan Martínez, Fortea, Iker Bravo, Pol Fortuny
Juvenil B: Jose Antonio Reyes, Yáñez
Juvenil C: Ariel Nkoghe Ncara
Cadete B: Enzo Alves Vieira
Benjamin A: Balboa, David Sánchez Miralles
Sidste redigering: 3 år 3 dage siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 dage siden #12 af Ramos4
Der er ingen tvivl om at der skal andre boller på suppen mod Chelsea. Men mon ikke Zidane sparer mange af spillerne godt og grundigt både op til kampene og imellem de to opgør.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum