ABC: Ramos accepterer løn-nedgang

5 år 3 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge spanske ABC...

Ifølge spanske ABC har Sergio Ramos accepteret Real Madrids kontraktudspil, hvor han skal gå 10% ned i løn.

Dermed er forsvarslegenden kommet et skridt tættere en kontraktforlængelse, som ellers længe har været bragt i tvivl, men der er fortsat et stridspunkt mellem parterne.

Sergio Ramos står nemlig fast på, at han skal have en kontraktforlængelse af to års varighed og ikke et år, som Real Madrid har tilbudt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #2 af Salix7
Dejlig nyhed! Krydser fingre for at Ramos bliver!
Med et salg af Varane (hvis Alaba kommer) skal Mbappé hentes og nogle af vores udlånte spillere skal retur (Brahim Diaz, Ødegaard, Reguilon evt. Hakimi), så begynder vores trup at ligne noget - særligt, hvis Bale også kan sælges - så kan vi altid hente Haaland lidt billigere til næste sommer, når hans kontrakt er ved at udløbe, og Benzema er blevet gammel nok til at skulle have en pause ;-)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

5 år 3 måneder siden #3 af Ramos4
Dejligt.

Jeg tror nu heller ikke hverken PSG eller United er særligt varme på en 35-årig.

Alaba ind og Varane til PSG som madding for Mbappe.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: SeQueda

5 år 3 måneder siden #4 af Estadio Santiago Bernabéu

Ramos4 post=136739 skrev: Dejligt.

Jeg tror nu heller ikke hverken PSG eller United er særligt varme på en 35-årig.

Florentino Pérez for en uge siden:
"It's impossible to make signings like Mbappe and Haaland"
“In general, there will not be big transfers this summer,”

5 år 3 måneder siden #5 af Ramos4

Estadio Santiago Bernabéu post=136745 skrev:

Ramos4 post=136739 skrev: Dejligt.

Florentino Pérez for en uge siden:
"It's impossible to make signings like Mbappe and Haaland"
“In general, there will not be big transfers this summer,”

​Det skal han jo sige. Ifølge ham er alle klubber konkurs i morgen uden Super League.

Marca mener vi kan generere spillersalg for 200-250 mio. Det er så hvis alt flasker sig. Om de alle sammen skal lukke et hul i budgettet skal jeg ikke kunne sige. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

5 år 3 måneder siden #6 af Thomaskjensen
Kommer sikkert snart en tråd om dette, men det virker til at Lucas har sagt nej til PSG og Bayern, samt han har fået et bedre tilbud fra RM.

Ved ikke om det er positivt eller negativt, jeg vil gerne ha en rigtig erstatning for Carvajal, men samtidig kan jeg leve med at have flere penge til at forstærke offensiven.

5 år 3 måneder siden #7 af Kiwes

Thomaskjensen post=136748 skrev: Kommer sikkert snart en tråd om dette, men det virker til at Lucas har sagt nej til PSG og Bayern, samt han har fået et bedre tilbud fra RM.

Ved ikke om det er positivt eller negativt, jeg vil gerne ha en rigtig erstatning for Carvajal, men samtidig kan jeg leve med at have flere penge til at forstærke offensiven.

​Jeg var kæmpe modstander af Lucas på backen i starten, hvor jeg mest af alt synes han lignede en serie 5 spiller. Men hatten af for ham, han har gjort det mere end godkendt - fint med en forlængelse til ham. Og så slipper vi også for at skulle tænke i forstærkninger der i år, så mere fokus på offensiven.
Sidste redigering: 5 år 3 måneder siden ved Kiwes.

5 år 3 måneder siden #8 af DeLaRed

Kiwes post=136749 skrev:

Thomaskjensen post=136748 skrev: Kommer sikkert snart en tråd om dette, men det virker til at Lucas har sagt nej til PSG og Bayern, samt han har fået et bedre tilbud fra RM.

​Jeg var kæmpe modstander af Lucas på backen i starten, hvor jeg mest af alt synes han lignede en serie 5 spiller. Men hatten af for ham, han har gjort det mere end godkendt - fint med en forlængelse til ham. Og så slipper vi også for at skulle tænke i forstærkninger der i år, så mere fokus på offensiven.

​Jeg er en smule uenig, for cubansk helt sikkert tage hatten af for Vasquez og den season han har haft, jeg mener dog ikke han har været god nok defensiv til at forsvare at han skal have højre backen næste år sammen med Dani(hvis han da nogensinde kommer sig helt). Vasquez har kostet flere mål i denne season og der har været endnu flere situationer som har kunne koste, men hvis han var heldig med at modstanderen var dårlig i øjeblikket eller en af hans holdkammerater skulle redde ham ud af ilden (især Thib). Som Wing-Back kan man godt forsvare ham, men ikke sikker på det bliver den fremtidige opstilling. Og da vi nu har hørt mange madridista’s (mig inklusiv) skrige efter at truppen bliver fornyet, så gir det mening at sige farvel til Lucas nu. Der vil naturligvis være et hul i form af en bredde spiller, men ifht højre backen mener jeg et hold som Real skal have en bedre løsning. Rent offensivt har vi spillere spm Brahim og Arribas som måske begge besidder potentialet til på sig at overtage bredde-rollen som Vasquez har holdt i flere år.

Ingen disrespekt til Vasquez, men hvis vi vil have at truppen fornyer sig, så er han et godt bud på en spiller der er nem at komme af med og som burde kunne erstattes med bedre eller billigere løsninger. Vi skal huske på at selvom fans måske gerne vil af med Marcelo, Varane, Mariano osv er det ikke sikkert vi kan komme af med dem, derfor giver det mening at starte med en spiller der ikke er på kontrakt længere.

Jeg tror tilgengæld ikke på historierne i pressen om PSG og Bayern, de er sikkert interesserede, men tror ikke der er en eneste klub i Europa der er villig til at give Vasquez mere end hvad Real har tilbudt ham, så tror han er fanget i en krog hvor han er den eneste i verden der mener han skal have en lønforhøjelse og dermed tror jeg han ender med at blive i Real. (Det er naturligvis bare et gæt)

Donde está la biblioteca?

5 år 3 måneder siden #9 af Kiwes

DeLaRed post=136750 skrev:

Kiwes post=136749 skrev:

​Jeg er en smule uenig, for cubansk helt sikkert tage hatten af for Vasquez og den season han har haft, jeg mener dog ikke han har været god nok defensiv til at forsvare at han skal have højre backen næste år sammen med Dani(hvis han da nogensinde kommer sig helt). Vasquez har kostet flere mål i denne season og der har været endnu flere situationer som har kunne koste, men hvis han var heldig med at modstanderen var dårlig i øjeblikket eller en af hans holdkammerater skulle redde ham ud af ilden (især Thib). Som Wing-Back kan man godt forsvare ham, men ikke sikker på det bliver den fremtidige opstilling. Og da vi nu har hørt mange madridista’s (mig inklusiv) skrige efter at truppen bliver fornyet, så gir det mening at sige farvel til Lucas nu. Der vil naturligvis være et hul i form af en bredde spiller, men ifht højre backen mener jeg et hold som Real skal have en bedre løsning. Rent offensivt har vi spillere spm Brahim og Arribas som måske begge besidder potentialet til på sig at overtage bredde-rollen som Vasquez har holdt i flere år.

Ingen disrespekt til Vasquez, men hvis vi vil have at truppen fornyer sig, så er han et godt bud på en spiller der er nem at komme af med og som burde kunne erstattes med bedre eller billigere løsninger. Vi skal huske på at selvom fans måske gerne vil af med Marcelo, Varane, Mariano osv er det ikke sikkert vi kan komme af med dem, derfor giver det mening at starte med en spiller der ikke er på kontrakt længere.

Jeg tror tilgengæld ikke på historierne i pressen om PSG og Bayern, de er sikkert interesserede, men tror ikke der er en eneste klub i Europa der er villig til at give Vasquez mere end hvad Real har tilbudt ham, så tror han er fanget i en krog hvor han er den eneste i verden der mener han skal have en lønforhøjelse og dermed tror jeg han ender med at blive i Real. (Det er naturligvis bare et gæt)

Slet.
Sidste redigering: 5 år 3 måneder siden ved Kiwes.

5 år 3 måneder siden #10 af Thomaskjensen
DeLaRed, syntes din konklusion lyder meget rimligt, jeg er meget splittet over det selv, kunne vi fået lidt € ud af han sidste sommer havde det jo været perfekt.

Læste et andet sted at Ronaldo vil væk, så måske PSG forstærker sig med Ronaldo, Messi og Ramos til sommer, kunne faktisk være ret fedt at se 5 af verdens måske bedste spillere på samme hold. FFP skal jo lempes, så de kan alle få samme løn.

5 år 2 måneder siden #11 af Estadio Santiago Bernabéu
​Angående PSG

Problemet med Financial Fair Play (som jeg ser det) er tredelt:

1. Den blev indført for sent. Chelsea, City, PSG og til dels Inter og Monaco nåede at blive stormagter før FFP gjorde sit indtog. Men det er selvfølgelig også svært at være før sin tid og indføre et koncept før der er brug for det. Medmindre man er visionær som Florentino Pérez.

2. FFP er ikke en 1 til 1. Ved en nulsums analyse (Break-even analysis) behøver klubberne ikke at gå i 0 (breake even). De må bare ikke gå mere end X millioner Euro i minus hvert regnskabsår. Tidligere var det 45 millioner Euro. Senere var det 30 millioner Euro. Det er ikke oplyst hvad det er i øjeblikket. Nogle mener at den er helt nede på 5 millioner Euro. Hvis dette er sandt, så er det ikke et reelt problem.

3. Der er ikke konsekvens. Vi har set Chelsea, City og PSG få problemer med FFP. Chelsea og City endte i retten men endte med at vinde retssagen fordi sagerne blev forældet fordi de blev trukket i langdrag. Dette bør naturligvis ikke kunne ske.

Så nu står vi med problemerne og FFP har stort set ingen effekt på rigmandsklubberne længere. Den har allerede opbygget sig et brand og nogle kæmpe indtægtskilder.

Hvis du får ret, Thomas, i at vi i næste sæson kan se Ramos og Messi hos PSG sammen med Neymar og Mbappe, så er det jo bare Real Madrid 2.0. Det mærkelige er at deres indtægter er langt lavere end vores så det burde ikke være muligt. Men det er jo nemt nok når man kan få sin kammerat til at sponsorere klubben for et beløb, der er alt for stort i forhold til hvad sponsoratet er værd = Unfair indtægtskilde.

Tilføjelse: og Ronaldo.. Glemte lige ham.
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

5 år 2 måneder siden #12 af Thomaskjensen
@ESB, måske det er hvad der skal til for at pamperne i UEFA vågner op, vi så jo at de kunne reagere når deres indtægter var på spild...

Jeg er efterhånden kommet frem til at den eneste langsigtede løsning er et lønloft, som man har i Spanien, bare meget hårdere. Eller måske en model som i MLS. Problemet er jo at der er masser af smuthuller, vi så det i City hvor stadionnavnet pludseligt var mere værd end ditto i Real Madrid. Hvad forhindre dem i at sælge extra dyr kaffe på kampdagene, dyre launcher, signerede billeder af spillere for millioner €.

Leveret af Kunena Forum