Optakt: Real Madrid - Osasuna, LaLiga, 34. spillerunde

5 år 2 måneder siden #61 af Petroleum

Lars1991 post=136829 skrev:

Petroleum post=136828 skrev: ​jeg glippede de første 5 af anden halvleg - hvorfor blev varane skiftet ud? Skade eller blev han sparet ?

Han gik ud med smerter i låret :/ Men honestly, ikke en stor svækkelse, også med Ramos på vej tilbage.

tak. Nej, ikke umiddelbart,
men det er vel altid fint at have fuldt hold. Det gør nu også, at Nacho ikke kan agere spille Venstre back, eller være backup for odriozola... 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #62 af DeLaRed

Estadio Santiago Bernabéu post=136824 skrev: Kampen er fløjtet af.
2-0

Efter Courtois’s opblomstring og Militao’s forløsning......er der så håb for den tredje store skuffelse, Luka Jovic?​

Det er jo næsten som at begynde at tro på julemanden igen. Der var engang hvor Courtois ikke engang turde stille op på Bernabeu og vi tabte hver gang Militao var på banen.

​NEJ NEJ NEJ, Militao og Courtois har jo begge to noget at byde paa, det har Jovic aldrig haft!

Donde está la biblioteca?

5 år 2 måneder siden #63 af Ramos4
Nu skal Valverde liiige testes negativ og Mendy skal liiige blive klar.

Men så er vi også klar til London.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

5 år 2 måneder siden #64 af DeLaRed
Ikke et ondt ord om Militao, han har virkelig haft en flot maanede, og spillede en stor kamp idag...men vi maa ikke glemme at han var meget taet paa at score et latterligt selvmaal i starten af kampen, og det er netop disse fejl som vi har set for mange gange fra ham tidligere, og det skal han helt slippe hvis vi skal begynde at anse ham som starter i Madrid fremover....det gaar dog den rigtige vej, men vi har ikke raad til disse fejl mere!

Følgende bruger(e) sagde tak: Mister Zizou

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 2 måneder siden #65 af 9eren
Godt han ikke lavede en Varane-City fejl.

Slap lige off. Det var en fantastisk kamp af Militao og det kan den ene fejl intet gøre ved og skal heller ikke fylde så meget.

5 år 2 måneder siden #66 af DeLaRed

9eren post=136835 skrev: Godt han ikke lavede en Varane-City fejl.

Slap lige off. Det var en fantastisk kamp af Militao og det kan den ene fejl intet gøre ved og skal heller ikke fylde så meget.

​Siger ikke den skal fylde meget, men vi bliver noed til at vaere uenige med at den slet ikke skal fylde, isaer naar den kommer ovenpaa en masse fejl tidligere i hans Madrid karriere. Han har baade i denne season og i sidste decideret kostet os point, fordi han laver hvad jeg vil kalde "Castilla Fejl", og det kan man maaske forsvare naar han er 4. valg, men nu vil folk gerne have ham i start-opstillingen og saa skal man ogsaa kunne forvente mere af ham. (Og jeg sagde ikke at Varane ikke lavede fejl, for det goer han, men hvis vi kigger paa hvor often Varane har lavet fejl som dem mod city imod hvor mange kampe han har spillet, saa er hans snit stadig langt under Militao's)...forstaa mig ret, jeg haaber Militao fortsaetter sin udvilking, men der skal mere til for at ligge vores fremtid i hans foedder for mit vedkomne!

5 år 2 måneder siden #67 af DeLaRed

Lars1991 post=136786 skrev:

DeLaRed post=136785 skrev:

Lars1991 post=136784 skrev: ​Hulu bulu, Asensio hvor du henne!

​Hulubulu, Asensio har kreeret de fleste chanceeer;-)

Det må da være når jeg har blinket så!

​@Lars1991, lige ifht dit blinkeri:
Asensio vs Osasuna
60 Touches
33 Passes Completed (81%)
5 Key Passes
5 Chances Created
6 Long Balls Completed
100% Aerial Duels won
5 Recoveries

Han var langt fra vores daarligste spiller idag og han havde mere slutprodukt end Hazard!

5 år 2 måneder siden #68 af Ramos4
Asensio kan slå indlæg. Det skal han have. Men at have en fløj der vitterligt ikke kan sætte en mand, det går bare ikke. Han bliver aldrig fast starter. Desværre. Marco virker som en sympatisk fyr. Men han har ingen eksplosivitet eller dribleevner.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

5 år 2 måneder siden #69 af elle44

DeLaRed post=136837 skrev:

Asensio vs Osasuna
60 Touches
5 Key Passes
5 Chances Created
6 Long Balls Completed
100% Aerial Duels won
5 Recoveries

Han var langt fra vores daarligste spiller idag og han havde mere slutprodukt end Hazard!

Godt eksempel på hvor misvisende en statistik kan være. Han var elendig. 

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Estadio Santiago Bernabéu

5 år 2 måneder siden #70 af Lars1991

DeLaRed post=136837 skrev:

Asensio vs Osasuna
60 Touches
5 Key Passes
5 Chances Created
6 Long Balls Completed
100% Aerial Duels won
5 Recoveries

Uha, gad godt at se videobilleder af de 5 chancer han skabte :D For det kommer godt nok bag på mig!
Hazard var rigtig god i første halvleg, men mangler selvfølgelig skarphed og var ikke særlig god i anden halvleg.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

5 år 2 måneder siden #71 af JesperA
Det er tæt på chokerende at tænke på de forventninger jeg havde til Isco og Asensio for 5-6 år siden og sammenligner med nu. Det er næsten sørgerligt, for jeg troede oprigtigt de havde legendarisk storhed i sig, og mange Barca-fans frygtede det samme.

Heldigvis har Casemiro overgået mine forventninger cirka tusindfoldigt. Marcelo gjorde det samme engang, og Militao ligeså, omend det i hans tilfælde kun er en over en periode på en måned.

Lad os håbe denne brasilianske tendens fortsætter. Det er ikke til at blive klog på, Rodrygo scorer hattrick i CL og siden har jeg nærmest ikke set ham. Vinicius ligner nogle gange en spiller der kommer til at vinde Balon d'Or, og så spiller han de næste 3 kampe som en forklædt Royston Drenthe.

Som en anden bruger skrev i en anden tråd så virker det som om Real Madrid spiller mod sig selv i den her type kampe. Defensivt tillader man ikke meget, men offensivt er det svært at se hvad planen er. Man spiller om mesterskabet mod et midterhold uden det store at spille for, og vinder på en dødbold. Man savner den storhed og frygt der har kendetegnet holdet, jeg håber den kommer tilbage på Bernabeu.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, El Siete

5 år 2 måneder siden #72 af Estadio Santiago Bernabéu

DeLaRed post=136832 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=136824 skrev: Kampen er fløjtet af.
2-0

Efter Courtois’s opblomstring og Militao’s forløsning......er der så håb for den tredje store skuffelse, Luka Jovic?​

Det er jo næsten som at begynde at tro på julemanden igen. Der var engang hvor Courtois ikke engang turde stille op på Bernabeu og vi tabte hver gang Militao var på banen.

​NEJ NEJ NEJ, Militao og Courtois har jo begge to noget at byde paa, det har Jovic aldrig haft!

Militao satte ikke én fod rigtigt indtil for tre uger siden.
Courtois var et skændsel for klubben dengang både ham og Navas var i truppen.

Begge har fået en mega opblomstring. Courtois først. Ham stoler vi på nu. Militao er begyndt at vise karakter og kvalitet. Kan træerne vokse ind i himmelen og vi får se en Jovic, der også bliver klasse? ;)

Leveret af Kunena Forum