Optakt: Real Madrid - Osasuna, LaLiga, 34. spillerunde

5 år 2 måneder siden #73 af Thomaskjensen
Og nu vi er i gang med at drømme så skal Hazard holde sig skadesfri...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #74 af Kiwes

Thomaskjensen post=136848 skrev: Og nu vi er i gang med at drømme så skal Hazard holde sig skadesfri...

​Ved ikke om jeg er den eneste men EM gør mig meget bange ift. Hazard. Omvendt kan det måske betyde at han kan spille sig op i gear igen.

5 år 2 måneder siden #75 af Thomaskjensen
@Kiwes, jeg er der hvor jeg ikke regner med Hazard længere, og når han så er tæt på at blive klar laves taktikken om så den passer til ham og hele holdet spiller elendigt.
At han spiller EM kan da bare være en fordel, så kommer han vel ikke tilbage og vejer 10 kg for meget.

5 år 2 måneder siden #76 af El Siete

Estadio Santiago Bernabéu post=136847 skrev:

DeLaRed post=136832 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=136824 skrev: Kampen er fløjtet af.
2-0

Efter Courtois’s opblomstring og Militao’s forløsning......er der så håb for den tredje store skuffelse, Luka Jovic?​

Det er jo næsten som at begynde at tro på julemanden igen. Der var engang hvor Courtois ikke engang turde stille op på Bernabeu og vi tabte hver gang Militao var på banen.

​NEJ NEJ NEJ, Militao og Courtois har jo begge to noget at byde paa, det har Jovic aldrig haft!

Militao satte ikke én fod rigtigt indtil for tre uger siden.
Courtois var et skændsel for klubben dengang både ham og Navas var i truppen.

Begge har fået en mega opblomstring. Courtois først. Ham stoler vi på nu. Militao er begyndt at vise karakter og kvalitet. Kan træerne vokse ind i himmelen og vi får se en Jovic, der også bliver klasse? ;)

​Undskyld, hvornår har Courtois været en skændsel for klubben? Jeg mindes han havde en lidt svær start i en sæson hvor alle, pånær Modric (så vidt jeg husker), faldt igennem, men har da været verdensklasse i et par år nu. At sammenligne ham med Jovic der absolut intet har vist i sin tid i klubben, og købt for det dobbelte af Courtois, den forstår jeg ikke. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved El Siete.

5 år 2 måneder siden #77 af Estadio Santiago Bernabéu

Thomaskjensen post=136850 skrev: @Kiwes, jeg er der hvor jeg ikke regner med Hazard længere, og når han så er tæt på at blive klar laves taktikken om så den passer til ham og hele holdet spiller elendigt.
At han spiller EM kan da bare være en fordel, så kommer han vel ikke tilbage og vejer 10 kg for meget.

I går spillede vi da netop fantastisk pga Hazard.

El Siete. Svaret på dit spørgsmål er at det var Courtois i hans første halvanden sæson for Real Madrid. Vi husker alle sammen hvordan han ikke turde spille på Bernabeu og hans utallige drops og svage præstationer. Hukommelsen er kort i fodbold og nu ligger dette mareridt langt tilbage i glemslen.

5 år 2 måneder siden #78 af Estadio Santiago Bernabéu
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

5 år 2 måneder siden #79 af Thomaskjensen
@ESB, ved faktisk ikke om jeg misforstår dig her, men vi er vel enige i at Vinis styrke er hans hurtighed og 1 mod 1.
Han lavede 1 dripling i går, han rørte bolden 33 gange, der kom 1 afslutning fra ham.
Ej jeg mener ikke han spillede en god kamp, hans heatmap kan måske forklare det for han var over alt på banen i går. Jeg så ham ikke komme til baglinien 1 gang.
Jeg syntes han spillede alt for sikkert.

5 år 2 måneder siden #80 af Estadio Santiago Bernabéu
Thomas

Vini? Jeg troede vi talte om Hazard?

Her er extended highlights af kampen. Jeg synes det var tydeligt at Hazard gjorde os bedre. Han var med i det meste.

​https://m.youtube.com/watch?v=YgMRkaWYetQ

5 år 2 måneder siden #81 af Thomaskjensen
Ja så misforstod vi hinanden her :) Den byder jeg på. Kan godt se at min kommentar kan misforstås.

Helt enig med Hazard, bare kig på samspillet med Benz var jo vidunderligt at se på.

Leveret af Kunena Forum