Optakt: Chelsea - Real Madrid, CL, semfinale, 2. kamp

3 år 1 uge siden #49 af Matamoro
Zidane har styr på det. Han laver et par ændringer i pausen og så vender vi bøtten. Chelsea er til at tale med. Den her kamp ender 2-2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #50 af Ramos4
Vinicius på højre wingback må være det mest latterlige nogen nogensinde har fundet på.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Jbner

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #51 af Estadio Santiago Bernabéu

Henke post=137010 skrev: Ro på gutter. Zidane er jo et taktisk geni, siger nogen.


Har du gemt dig under sofaen de sidste seks sæsoner og er først dukket op den ene gang hvor Zidane dummer sig taktisk? :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #52 af Daniel

Estadio Santiago Bernabéu post=137013 skrev:

Henke post=137010 skrev: Ro på gutter. Zidane er jo et taktisk geni, siger nogen.


Har du gemt dig under sofaen de sidste seks sæsoner og er først dukket op den ene gang hvor Zidane dummer sig taktisk? :)


Henke er bare ikke fan af podcastens holdning til Zidane og fred være med det. Der skal være plads til forskellige holdninger.
Følgende bruger(e) sagde tak: Taxii89

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #53 af Ramos4
Ingen ændringer i pausen. Og hvorfor skulle man også det.

Vi har spillet tre geniale halvlege mod mægtige Chelsea, så hvorfor ikke bare køre videre i samme suppedas.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #54 af Vinícius
Jeg er fortrøstningsfuld. Zidane ændrer taktikken, og Ramos vågner op. Der er fine chancer for at kunne vende det hele og gå videre.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #55 af Ramos4
DET FUNGERER IKKE, ZIDANE!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #56 af Cristiano7
Vinicius skal bare skiftes ud eller sættes over på venstre side. Han bliver overmatchet hele tid som wingback.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #57 af Lars1991
​Honestly, jeg er ikke så utilfreds som mange haha. Chelsea er blevet knaldgode defensivt, og vi har skabt to store chancer imod dem på 45 min.. ved ikke hvor meget mere man kan forvente.
Den eneste måde Chelsea har skabt noget som helst er på vores fejl.. hvilket også er fair nok, for dem laver vi nok af. Men hvis vi kan stoppe med det, og skabe to store chancer mere på de her 45 min, så har vi stadig muligheden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #58 af Dybbøl
Vini skal over på Venstre og udfordre AC som har et gult kort.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #59 af Elto92
Ud med Vini de leger med os. Den ene nel efter den anden.

Zidane kom så! Ud med Vini! Det slut. Han er helt væk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #60 af Bismo

Ramos4 post=137015 skrev: Ingen ændringer i pausen. Og hvorfor skulle man også det.

Vi har spillet tre geniale halvlege mod mægtige Chelsea, så hvorfor ikke bare køre videre i samme suppedas.

​det er for tidligt at ændre noget. Men hvis intet har ændret sig 85 minutter ind i kampen, SÅ begynder han at røre på sig. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum