Optakt: Chelsea - Real Madrid, CL, semfinale, 2. kamp

5 år 2 måneder siden #253 af Estadio Santiago Bernabéu
Sebberg endnu engang bryder jeg mig slet ikke om at du går efter bolden i stedet for at bidrage med bare en lille smule.

Hvis du har flere kommentarer, som du gerne vil ud med, så er du velkommen til at sende dem til mig i en privat besked. Der er ingen grund til at du skriver et indlæg her, som ikke har noget med emnet at gøre.​

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #254 af Real HWL

9eren post=137387 skrev: Der går rygter om at vi får en to års karantæne efter finalen mellem Chelsea og City. Pls gå af Perez og så kan vi undskylde på vores hvide knæ

Der gik også engang rygter om at City ville blive udelukket fra CL efter brud på FFP. Måske vi kan låne Citys advokater? Eller hvis vi slikker tilpas meget røv på UEFA inden finalen, så kan det være de benåder os og kun straffer os med en bøde på 100 millioner schweizerfranc, som de selvfølgelig vil bruge på bredden i fodbold europa.

5 år 2 måneder siden #255 af Ramos4

Estadio Santiago Bernabéu post=137338 skrev:

Ramos4 post=137331 skrev:

Brylle post=137330 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=137328 skrev: Hov. Åh nej. Messi og Suarez gav hinanden et kram lige inden kampen mellem Barcelona og Atlético blev fløjtet i gang. Det må man ikke når man ikke længere er holdkammerater!

​Så behøver det altså heller ikke blive dummere... 

​Hvis man ikke kan argumentere mod folks argumenter, kan man altid tillægge dem nogle andre ;)

En kort, kløgtig kommentar, der ikke tilføjer debatten noget. Tsk.

Naturligvis er det i orden at have venner i konkurrerende klubber. Hvis man først har sagt A, må man også sige B. Hvis Suarez må kramme Messi under en kamp mod Barcelona, så må Hazard også grine med sine venner under en kamp mod Chelsea.

​Jeg vil gerne bede om en undskyldning for den kommentar der.

Du debatterer med dig selv. Der er ingen herinde der har sagt, at man ikke må have venner i andre klubber.

Du debatterer dine egne stråmænd.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Ramos4.

5 år 2 måneder siden #256 af Estadio Santiago Bernabéu

Ramos4 post=137392 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=137338 skrev:

Ramos4 post=137331 skrev:

Brylle post=137330 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=137328 skrev: Hov. Åh nej. Messi og Suarez gav hinanden et kram lige inden kampen mellem Barcelona og Atlético blev fløjtet i gang. Det må man ikke når man ikke længere er holdkammerater!

​Så behøver det altså heller ikke blive dummere... 

​Hvis man ikke kan argumentere mod folks argumenter, kan man altid tillægge dem nogle andre ;)

En kort, kløgtig kommentar, der ikke tilføjer debatten noget. Tsk.

Naturligvis er det i orden at have venner i konkurrerende klubber. Hvis man først har sagt A, må man også sige B. Hvis Suarez må kramme Messi under en kamp mod Barcelona, så må Hazard også grine med sine venner under en kamp mod Chelsea.

​Jeg vil gerne bede om en undskyldning for den kommentar der.

Du debatterer med dig selv. Der er ingen herinde der har sagt, at man ikke må have venner i andre klubber.

Du debatterer dine egne stråmænd.

Du kan ikke komme ind med dine oneliners og skrive “Hvis man ikke kan argumentere mod folks argumenter, kan man altid tillægge dem nogle andre ;)” og bagefter bede om en undskyldning.

Fra nu af bedes alle tilføje noget til debatten før de skriver. I er her ikke for at gå efter manden og glemme bolden. Op på hesten igen.

5 år 2 måneder siden #257 af Estadio Santiago Bernabéu

Sebberg post=137389 skrev: Og lad os så håbe på, at vi tager en sejr i aften. Det kan vi vel blive enige om? ;)

God kamp, Sebberg :)

5 år 2 måneder siden #258 af Petroleum
​straffer Zidane Hazard med bænken? På grund af hans latterlige griner?

der er vel ingen tvivl om, at Hazard fungerer bedre Benzema. Eller er det simpelthen bare fordi Vini fungerer Med sine dybdeløb som spids? 

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
5 år 2 måneder siden #259 af Brylle

Petroleum post=137401 skrev: ​straffer Zidane Hazard med bænken? På grund af hans latterlige griner?

der er vel ingen tvivl om, at Hazard fungerer bedre Benzema. Eller er det simpelthen bare fordi Vini fungerer Med sine dybdeløb som spids? 

​Jeg kan ikke forestille mig at man straffer spillere i runde 35 hvor en sejr kan skabe et helt vildt godt udgangspunkt i forhold til at vinde ligaen. Mon ikke det er en blanding af at han kun lige er kommet tilbage, og faktisk har spillet en del, og så at VInicius bringer noget fart mod et hold der gerne vil spille fodbold.

5 år 2 måneder siden #260 af Kimbo
Kassow det er måske på tide at skifte brugernavn... igen igen :D

Leveret af Kunena Forum