Optakt: Ingen tvivl om opgaven

13 år 3 måneder siden #13 af Real Madrid
Er jeg den eneste, der synes det pisse irriterende at høre, hvordan Jes Dorph taler om Cristiano på?
Altså det er som om, han ikke har været opdateret omkring Cristiano siden 2004, og derfor har et meget lille kendskab til Cristiano, som menneske og fodboldspiller. Det er hver gang.

Igen i går, kommenteret han mærkeligt på Beckham - ved ikke om han har et mindreværdskompleks, overfor fodboldspillere/mennesker, der gør mere ud af dem selv, end gennemsnittet.

Han har måske ondt i røven over, at han ikke just er et af guds skønheder. Måske misundelse over, Beckham og Ronaldo's hår (og frisure) og hans eget mangel på samme. Kom lige ind i kampen Dorph! skønt at Preben især, svarer ham lidt igen, hvis han ikke helt er enig, med den noget ignorante Jes Dorph...

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #14 af JimmyBroe

Real Madrid skrev: Er jeg den eneste, der synes det pisse irriterende at høre, hvordan Jes Dorph taler om Cristiano på?
Altså det er som om, han ikke har været opdateret omkring Cristiano siden 2004, og derfor har et meget lille kendskab til Cristiano, som menneske og fodboldspiller. Det er hver gang.

Igen i går, kommenteret han mærkeligt på Beckham - ved ikke om han har et mindreværdskompleks, overfor fodboldspillere/mennesker, der gør mere ud af dem selv, end gennemsnittet.

Han har måske ondt i røven over, at han ikke just er et af guds skønheder. Måske misundelse over, Beckham og Ronaldo's hår (og frisure) og hans eget mangel på samme. Kom lige ind i kampen Dorph! skønt at Preben især, svarer ham lidt igen, hvis han ikke helt er enig, med den noget ignorante Jes Dorph...

Hahah, Så kom det ud, var;P

Jeg er her stadig XOXO

13 år 3 måneder siden #15 af Realmadrid94

Real Madrid skrev: Er jeg den eneste, der synes det pisse irriterende at høre, hvordan Jes Dorph taler om Cristiano på?

Jes Dorph er til dags dato, den værste fodboldvært nogensinde. Preben Elkjær, Laudrup og en joker i studiet også Per Frimann og Carsten Werge med deres humor til at kommentere kampene. Se det er fodbold. :)
Jes Dorph' måde at udtale ALT på, hans jokes som bare stråler af misundelse.. Puha. Kunne ikke lide ham for 5 år siden og det kan jeg stadigvæk ikke.

13 år 3 måneder siden #16 af mortenj

Realmadrid94 skrev:

Jes Dorph er til dags dato, den værste fodboldvært nogensinde. Preben Elkjær, Laudrup og en joker i studiet også Per Frimann og Carsten Werge med deres humor til at kommentere kampene. Se det er fodbold. :)
Jes Dorph' måde at udtale ALT på, hans jokes som bare stråler af misundelse.. Puha. Kunne ikke lide ham for 5 år siden og det kan jeg stadigvæk ikke.

Savner Schmeichel.. Man kan mene om ham hvad man vil. Man kan mene, at han til tider snakkede for meget om United, men det var jo bare fedt at han var åben omkring sit tilhørsforhold og der kom jo også en masse sjov ud af det. Hans ping pong med Elkjær og Laudrup fungerede også perfekt. Det var sgu tider...
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, JimmyBroe

13 år 3 måneder siden #17 af DarioGomez
Du skrev ikke lige, at du synes, at Frimann og Werge har humor vel?!?!?!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

13 år 3 måneder siden #18 af Realmadrid94

DarioGomez skrev: Du skrev ikke lige, at du synes, at Frimann og Werge har humor vel?!?!?!

Jo. Ekstrem sjove personer. Hvor kan de få mig til at grine med deres bodega-humor. Jeg er sikker på at når de ikke snakker, så sidder de og vædder om hvem der giver øl. Per Frimann vædder sikkert også om hvem som hurtigst kan tage 10 armbøjninger. Det en fornøjelse at de to findes i dansk fodbold. Hvor ville det være fedt, hvis de snart kom som kommentatorer i FIFA! De havde en aftale 2011 eller 2012, hvorefter Fifa desværre rev aftalen i stykker, grundet økonomiske problemer. :-(

13 år 3 måneder siden #19 af Mathiaska

Realmadrid94 skrev:

DarioGomez skrev: Du skrev ikke lige, at du synes, at Frimann og Werge har humor vel?!?!?!

Jo. Ekstrem sjove personer. Hvor kan de få mig til at grine med deres bodega-humor. Jeg er sikker på at når de ikke snakker, så sidder de og vædder om hvem der giver øl. Per Frimann vædder sikkert også om hvem som hurtigst kan tage 10 armbøjninger. Det en fornøjelse at de to findes i dansk fodbold. Hvor ville det være fedt, hvis de snart kom som kommentatorer i FIFA! De havde en aftale 2011 eller 2012, hvorefter Fifa desværre rev aftalen i stykker, grundet økonomiske problemer. :-(

Du har så ret.
Og ja - i FIFA med dem! Kunne være legendarisk.

13 år 3 måneder siden #20 af mortenj

Realmadrid94 skrev:

Hvor ville det være fedt, hvis de snart kom som kommentatorer i FIFA! De havde en aftale 2011 eller 2012, hvorefter Fifa desværre rev aftalen i stykker, grundet økonomiske problemer. :-(

Så du mener at EA Sports var i så store økonomiske problemer at de ikke kunne betale 2 danske kommentatorer for at medvirke i FIFA? Arrhhh mon dog ;-)

13 år 3 måneder siden #21 af Realmadrid94
Carsten Werge lavede en Facebook opdatering omkring det, mortenj. :-) Det ikke noget jeg finder på. :-)
kan også være de var uenige om lønnen. Fed vinkling du lige lavede.

13 år 3 måneder siden #22 af mortenj

Realmadrid94 skrev: Carsten Werge lavede en Facebook opdatering omkring det, mortenj. :-) Det ikke noget jeg finder på. :-)
kan også være de var uenige om lønnen. Fed vinkling du lige lavede.

Arrh okay, jeg misforstod det vidst så

Beklager - min fejl :-)

Leveret af Kunena Forum