Hazard undskylder grineflip
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Spansk presse var lynhurtige til at opfange Eden Hazard i mere end muntert selskab med Chelseas spillere efter nederlaget i onsdags og siden er kritikken haglet ned over belgieren.
Det fik ham i går aftes til at krybe til tasterne og beklage over for Real Madrids tilhængere. Han skrev således:
- Jeg beklager. Jeg har læst mange meninger om mig og det var ikke min hensigt at fornærme Real Madrids tilhængere. Det har altid været min drøm at spille for Real Madrid og jeg kom for at vinde. Sæsonen er ikke slut og sammen vil vi kæmpe for LaLiga. Hala Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Spoergsmaalet er om der ikke er gaaet for meget Gareth Bale i hans situation i Madrid?
Donde está la biblioteca?
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Selvfølgelig er det et problem. Du kan kigge på hvordan verdensklasse spillere normalt opfører sig efter et nederlag. Man får måske lige en snak med nogle fra det andet hold, men at joke efter et nederlag i en semifinale, som kraftedeme burde være højdepunktet i Hazards karriere (udover en floooot Europa League finale) viser med al tydelighed Edens ligegyldige tilgang til tingene.PMO post=137204 skrev: Det bliver da mere og mere sørgeligt. At Hazard griner og hygger sig med tidligere kollegaer og venner kan da umuligt være et problem. Skulle han sidde og græde? Være sur og skuffet? Han spillede en elendig kamp, men det gjorde hele holdet. RMs fans burde fokusere mere på Perez.
Der er en grund til at Ronaldo er kommet så langt som han er. Han ville aldrig grine efter et nederlag. Aldrig.
Og der er en grund til at Hazard ender som en sidenote i fodboldhistorien. Og det fordi han ingen professionalisme har.
Det er jo helt op til ham selv. Power to him. Men som fan havde man nok håbet på noget andet, da han ankom stor og tyk for 150 mio. euro.
Sidste ting: En person med en IK over 70 havde nok ventet med at spille pik med gamle venner til kameraerne var slukket. Men en normalt tænkende person var heller ikke mødt op overvægtig efter at være ankommet til verdens mægtigste klub for en rekord transfersum.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Problemerne ligger andetsteds.
- Hans skader
- Hans kvaliteter, når han ikke er skadet
- Hans ankomst til klubben
Det her kan være en dråbe, der får bægret til at flyde over for nogle enkelte, men for mig er det et non-issue at han stadig har venner i den klub, han spillede for i 7 sæsoner. Han kan ikke gøre mere ved situationen efter det sidste kampfløjt alligevel.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Situationsfornemmelse er noget den lille belgiske vaffel skal til at lære, og i en alder af dengang 28 år burde han vel havde regnet ud at det måske var en god ide at komme til sin nye klub fit og klar for dag 1, ikke at rejse med landsholdet når han er skadet osv.
Men naturligvis bliver det først til et stort problem for ham grundet det du skriver ESB.
Motivation. Du glemmer det vigtigste punkt. Så kan man altid sige at ledelsen skulle have vist det inden de købte ham. Han har aldrig været opsat på at blive verdens bedste. Han har hvert fald aldrig lagt arbejdet i det. En klassisk Sneijder. Dét er det vigtigste.Estadio Santiago Bernabéu post=137224 skrev: Jeg ser det som et absolut non-issue.
Problemerne ligger andetsteds.
- Hans skader
- Hans kvaliteter, når han ikke er skadet
- Hans ankomst til klubben
Det her kan være en dråbe, der får bægret til at flyde over for nogle enkelte, men for mig er det et non-issue at han stadig har venner i den klub, han spillede for i 7 sæsoner. Han kan ikke gøre mere ved situationen efter det sidste kampfløjt alligevel.
Det er ikke vigtigt om han har venner i Chelsea eller ej. Det springende punkt er, at han overhovedet ikke virker påvirket af situationen. Hazard kommer sgu aldrig så tæt på en CL finale igen og han er pisse ligeglad. Det er dét det handler om.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Platin bruger
-
For jer er den en sum af alle de ting, I synes der er galt med Hazard's situation. Det har intet med at han griner sammen med sine tidligere kollegaer at gøre. I blander tingene sammen. Det er et non-issue hvad han laver i sin fritid ligesom det også var med Bale. Problemet med Bale var at det gik ud over hans arbejde. Det har det - endnu - ikke gjort for Hazard (at han griner med Chelsea, vel og mærke.)
Det er meget normalt at hvis man først har set sig sur på en person, så kan den person ikke gøre noget rigtigt.
Nu synes jeg maaske du underminere andre folks holdninger lidt. Det er fint at du synes det er et non-issue, men det er vel ogsaa ok at andre mener det er et issue. Ligesaa vel som udtalelse i pressen kan faa nogle op ad stolen og andre er fuldstaendig ligeglade.Estadio Santiago Bernabéu post=137238 skrev: Til ovenstående
For jer er den en sum af alle de ting, I synes der er galt med Hazard's situation. Det har intet med at han griner sammen med sine tidligere kollegaer at gøre. I blander tingene sammen. Det er et non-issue hvad han laver i sin fritid ligesom det også var med Bale. Problemet med Bale var at det gik ud over hans arbejde. Det har det - endnu - ikke gjort for Hazard (at han griner med Chelsea, vel og mærke.)
Det er meget normalt at hvis man først har set sig sur på en person, så kan den person ikke gøre noget rigtigt.
Jeg giver dig ret i at dette nok kommer som en kulmination af andre ting, men isoleret set vil der stadig vaere folk der ikke synes dette er ok.
At folk er utilfredse med hans ageren i netop denne situation, kan saa bunde i mange ting, det kan for nogle handle om respekt over for fans og arbejds giver, og for andre kan det handle om hvilket signal han sender om sine egne ambitioner, og for nogle er det maaske bare at han goer det for aaben skaerm (hvilket i sig selv ogsaa bare er mega klodset, det er jo ikke fordi han lige er blevet beroemt for 10 dage siden, og stadig skal vende sig til at der er kammeraer paa).
Min pointe er bare, at selvom du mener det er et non-issue, saa er der helt sikkert andre der mener det modsatte. Et eksempel ville vaere for en McDonalds ansat at moede op paa arbejde i en Burger King hat, man kan sagtens arguemnetere for at han ikke lavere daarligere burgere af den grund, men man kan ogsaa sagtens arguemnetere for at det super uprofessionelt og at han maaske sender et signal om at han hellere vil arbejde for Burger King...bare et random eksempel, for at klargoere at der er flere maader at anskue situationen paa.
Er dog interesseret i at hoere hvordan du ser at Bale's ageren gik ud over hans arbejde paa en maade som ikke goer sig gaeldene for Hazard i denne situation?
Donde está la biblioteca?
- Platin bruger
-
www.madridista.dk har flere gange udgivet artikler om at Bale er gået glip af Real Madrid-arrangementer (kampe, barbeque fester) fordi han i stedet var til Golf.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Problemet var hans situationsfornemmelse igen, hans prioriteringer som gjorde golfen til et problem. Ja og summen af alt andet naturligvis.
Golf for Bale er jo No Issue som så, men summen bliver et problem.