Hazard undskylder grineflip

5 år 2 måneder siden #13 af BBB
Besvaret af BBB på emne Hazard undskylder grineflip

Estadio Santiago Bernabéu post=137238 skrev: ​Til ovenstående

For jer er den en sum af alle de ting, I synes der er galt med Hazard's situation. Det har intet med at han griner sammen med sine tidligere kollegaer at gøre. I blander tingene sammen. Det er et non-issue hvad han laver i sin fritid ligesom det også var med Bale. Problemet med Bale var at det gik ud over hans arbejde. Det har det - endnu - ikke gjort for Hazard (at han griner med Chelsea, vel og mærke.)

Det er meget normalt at hvis man først har set sig sur på en person, så kan den person ikke gøre noget rigtigt.

​Det havde også været skidt, hvis Ramos var fanget grinende på kamera efter nederlaget. Nogle af os kan godt skille situationerne fra hinanden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #14 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Hazard undskylder grineflip
​Det at omkring halvdelen af madridistaer allerede har taget det ilde op gør det ret klart, at Hazard har dummet sig. Hazard skal bare være glad for at der er nul publikum på Bernabeu for eller ville han blive buhet ud.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

5 år 2 måneder siden #15 af Estadio Santiago Bernabéu
​​Men er der nogen herinde der føler sig personligt krænket?

Eller er I blot enige om at han ikke burde have gjort det fordi nogle andre Madridistas føler sig personligt krænket?

For mig at se er det op til en selv og vurdere om man kan tåle at Hazard stadig har venner i Chelsea. Det ændrer jo ikke på hvordan han spillede i kampen eller hvordan han spiller i fremtiden.

5 år 2 måneder siden #16 af Dios
Besvaret af Dios på emne Hazard undskylder grineflip
​Man kan jo mene hvad man vil om situationen. Faktum er, at Hazard ikke har ændret sig fra Chelsea tiden. Skal han det? Som fans af Real Madrid, så synes vi jo han skal. Han selv har jo aldrig lagt skjul på, at det skal være sjovt for ham. At sammenligne med hvad Ronaldo gør er jo patetisk, for det er jo kun Ronaldo selv som gider at have 0% liv. 

Jeg ville have et problem med Hazard, hvis hans opførsel ikke havde været den samme i Chelsea. Hazard har jo aldrig lagt skjul på, at han ikke gider hårdt arbejde. Har man et problem med det, så må det jo stå for egen regning. 

Som Real Madrid fan er jeg klart skuffet over det ikke er blevet til mere, men som Hazard fan så elsker jeg netop hans udstråling. Det er bare fodbold, og at han griner med sine gamle holdkammerater kan ikke få mig op i det røde felt. Det havde dog været noget helt andet, hvis den gik i straffe og vi virkelig var med i kampen. Nu blev vi udstillet på det groveste, og derfor kan det heller ikke få mig op hvor det gør ondt. 

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

5 år 2 måneder siden #17 af BBB

Estadio Santiago Bernabéu post=137283 skrev: ​​Men er der nogen herinde der føler sig personligt krænket?

Eller er I blot enige om at han ikke burde have gjort det fordi nogle andre Madridistas føler sig personligt krænket?

​Nu går jeg ikke og føler mig personligt krænket over ret meget, men derfor kan jeg stadig godt finde det upassende.

Jeg er ligeglad med om han gjorde det i Chelsea eller i ungdomsfodbold (det synes jeg egentlig også skal være en faktor, når man scouter folk), men i RM må han godt lige smutte væk fra medierne, før han stiller sig op og pjatter rundt med gamle holdkammerater. Min opfattelse er egentlig, at han ikke er den hurtigste knallert på havnen, for han placerer sig i nogle dumme situationer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, El Siete

5 år 2 måneder siden #18 af Estadio Santiago Bernabéu
​Så BBB du har ikke selv et problem med det? Du tænker bare at der må være andre, der har et problem og derfor burde han have tænkt sig om?

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
5 år 2 måneder siden #19 af Madridista02

Estadio Santiago Bernabéu post=137283 skrev: ​​Men er der nogen herinde der føler sig personligt krænket?

For mig at se er det op til en selv og vurdere om man kan tåle at Hazard stadig har venner i Chelsea. Det ændrer jo ikke på hvordan han spillede i kampen eller hvordan han spiller i fremtiden.

​Jeg blev provokeret da jeg så det klip med Hazard. Det er mangel på situationsfornemmelse. Og så er det også mere skuffelsen over at han ikke er mere 'nede' over at han lige er blevet slået ud af en CHL semi finale. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvordan han kan have overskud og glæde i sin krop til at stå og grine efter denne kamp. At han så oven i dét, har haft en frygtelig tid i Real , gør det ikke bedre. Jeg er bare mega skuffet over Hazards tilgang. Den måde han mødte op, som galactico i 19, totalt ude af form, det kommer virkelig til at tage lang tid for ham at veje op for det. Det var en skændsel mod alle Real fans og hele klubben som investerer så mange penge i ham. 
Jeg er klar over det ikke er alle der står og græder efter et nederlag, men jeg forventer ikke at nogen af Real spillerne står og griner på den måde, efter at have tabt en semi finale.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

5 år 2 måneder siden #20 af BBB

Estadio Santiago Bernabéu post=137293 skrev: ​Så BBB du har ikke selv et problem med det? Du tænker bare at der må være andre, der har et problem og derfor burde han have tænkt sig om?

​Jeg finder det helt ekstremt upassende. Hvis jeg skal føle mig krænket, så skal vi op på et helt andet niveau.

For at svare på dit spørgsmål: Jo, jeg har et problem med det. Spillerne på banen skal ærgre sig mindst ligeså meget som mig, hvis de taber en CL semifinale. Som jeg har skrevet tidligere, så vil det også genere mig, hvis Ramos havde gjort det samme.
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved BBB.

Leveret af Kunena Forum