Truppen imod Granada, LaLiga, 36. spillerunde

2 år 10 måneder siden #61 af Estadio Santiago Bernabéu

Mølbat post=137711 skrev: Du har desværre linket en blokeret video, men som jeg husker det, starter Granadas kontra med, at Asensio forsøger sig med et tåbeligt lille lob, som rammer direkte ind i en Granada-spiller (var der hånd på bolden...? måske, men den slags dømmes jo kun mod Real Madrid

). Herefter starter Granada deres kontra, og da Real Madrid er i ubalance, kommer de helt hen til straffesparksfeltet, før de møder lidt modstand. Og så er man uheldig med, at Courtois' parade ender lige i fødderne på Molina. At give Militão skylden for det mål er IMO langt ude, og lugter en smule af en allerede eksisterende antipati mod brasilianeren. (Hvilket er lidt forståeligt, da han spillede rimelig usikkert i første halvdel af sæsonen. Siden januar har han dog været en mur, og Real Madrids bedste forsvarsspiller).



Videoen er ikke blokeret. Du skal blot klikke på ‘Se denne video på Youtube’ som er markeret med en streg under så det ikke kan overses.

Det er fair nok at du ikke ved hvordan man åbner videoen (men det har du lært nu) men det bliver da lidt komisk for os andre brugere at læse dig beskrive situationen forkert fem sekunder efter vi har set videoen med Militaos fejl.

Jeg tager ikke stilling til Nacho vs. Militao debatten.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #62 af Estadio Santiago Bernabéu

Madridista02 post=137712 skrev: DeLaRed....... jeg bliver ærligt talt i dårligt humør over at læse dine negative kommentare HVER EVIG eneste gang. Det er som om du elsker, at sidde og vente på, at Real spillerne begår fejl, så du kan sidde her inde og skrive negativt. Du kører en usaglig hetz mod Militao. Du bliver ved med at referere til en kamp han spillede for et halvt år siden, hvor han ikke havde nogen form for kamptræning


Jeg vil gerne have lov til at forsvare DeLaRed her.

Mølbat skriver at Militao har været Real Madrids bedste forsvarsspiller i 2021.

Dermed er det også fair game at fokusere på en kamp der skete for snart et halvt år siden i 2021.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #63 af Lars1991
Vi må og skal bruge de her Castilla spillere på vores hold, meget mere! Når jeg har set hvordan vi har præsteret er jeg skuffet over at det skulle være et skadeshelvede der fik dem i spil. Gutierrez og Blanco skal spille meget mere og må være indlemmet i truppen næste sæson! Ud med Marcelo og Isco og ind med dem. Vi får mere kvalitet til meget mindre penge. Dette må ikke engang være til debat i Real Madrid, det simpelthen en no-brainer! Nu har jeg ikke set helt vildt meget til Gutierrez defensive evner, så ved ikke hvor meget han kan true Mendy, men man sidder jo med forhåbninger!

Blanco har bare vist et stabilt niveau, ikke fordi han har taget os med storm eller noget, men spiller med stor selvtillid og stort fysisk overskud (noget vi virkelig har brug for på den midtbane!). 

Arribas er jeg ikke 100% solgt på endnu, men han ser helt fin ud! Han kunne også godt få en plads i truppen, især hvis Vazquez smutter. Eller vi måske lejer en eller begge af vores brasilianere ud.

Marvin Park præsterede desværre som jeg har set før, tror ikke han har nogen fremtid i Real Madrid. Chust ved jeg heller ikke, han slap da hæderligt fra sin debut, men meget svært at sige om han havde niveauet generelt.
Men 3 (!) Castilla spillere kan også gøre det. Og med en Valverde tilbage i form (og foran et publikum hvor jeg føler han bare præsterer bedre) og en Ødegaard vi bare skal prøve at få integreret på holdet igen, en Militao jeg synes skal satses på i startopstillingen, så kan det altså komme til at se spændende ud igen.
Det kræver selvfølgelig at Zidane er klar på at tage det skridt og hvis han ikke er, må jeg være enig med (alt for) mange herinde om at han skal ud. Vi kan simpelthen ikke se på det her dødsyge, fysisk svage hold endnu en sæson. Vi vil se noget nyt! Det behøver ikke at være en stort galactico køb(selvom det da ville være rart til en af fløjene), men bare nogle nye spillere ind på holdet. Vi fans har brug for noget nyt at kigge på!
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved Lars1991.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #64 af Fondo_Sur
Helt enig, det er under al kritik, hvis ikke Blanco og Gutierrez spiller fra næste sæson. Deres niveau har været rigtig højt.

Føler at de bliver undervurderet ligesom Nacho har været det i årevis.

Ind med dem!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #65 af Ramos4
Vi bliver nødt til at have en ny træner ind, der kan få forløst de her unge spillere.

Guti, Blanco, Ødegaard, Rodrygo

Stor respekt for Zidane, men den manglende idé med spillet hæmmer os og især de unge.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #66 af Elto92
Som flere af jer skriver så skal der noget til nyt til holdet. Et frisk hold, et fyldt stadion og en ny sæson, så skal jeg nok love jer det kommer til at stikke af.

Og det behøver i princippet blot være en forholdsvis moderat udrensning, et par castilla spillere og så tilføjelsen af noget galactico støv. Det ville ikke skade 
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved Elto92.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #67 af Mølbat
@DeLaRed:

Fair nok, at du mener, at Nacho har været bedre. Dog synes jeg stadig ikke, at det er fair at skyde hele skylden på Militão ved det mål. Som jeg beskrev tidligere, smed Asensio bolden væk ved at forsøge et tåbeligt lob i en situation, hvor en simpel pasning eller et træk ville have resulteret i en 100 % chance. Dernæst ramte Militão ganske rigtig bolden uheldigt, så den sprang tilbage til en Granada-spiller, og til sidst får Courtois ikke clearet særlig godt, da han skubber bolden direkte hen til den eneste Granada-spiller i det lille felt. Målet er altså et resultat af, at 3 spillere laver rimelig store fejl, men både du og andre herinde er åbenbart af den overbevisning, at Militão var den eneste, der skulle have skylden. Ingen andre har nævnt de IMO ligeså store fejl fra Asensio og Courtois. Det synes jeg, er rimelig useriøst, og derfor skrev jeg, at jeg havde en fornemmelse af, at der lå en allerede eksisterende antipati mod Militão til grund.​
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved Mølbat.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #68 af Estadio Santiago Bernabéu
​Stop nu. Jeg er den største Asensio-kritiker herinde men man kan da ikke bebrejde en offensiv spiller for at miste bolden i et forsøg på at skabe noget kreativt ved modstandernes felt. Det er jo hans opgave og han skal have lov til at miste bolden i forsøget engang imellem.

Granada når både at spille bolden frem i banen, til siden og helt tilbage igen, og bagefter frem i banen igen inden Militão situationen.

Militãos opgave på banen er til gengæld at forsvare. I netop denne situation, modtager han en rimelig nem bold men sparker den direkte hen til en Granada spiller, der får en gylden mulighed for at komme i overtal. Der opstår kaos i forsvaret af den grund. Courtois redder et skud på mål inden Granada til sidst får scoret.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #69 af El Siete

Ramos4 post=137718 skrev: Vi bliver nødt til at have en ny træner ind, der kan få forløst de her unge spillere.

Guti, Blanco, Ødegaard, Rodrygo

Stor respekt for Zidane, men den manglende idé med spillet hæmmer os og især de unge.

​Det forlyder jo i spansk presse at Zidane kraftigt overvejer at sige op efter sidste kamp i sæsonen mod Villareal, og noget siger mig egentlig også at det sker. Jeg tror igen det bliver hans egen beslutning. Han har jo samtidig været ret kryptisk på en række pressemøder, så lad os se. 

Men de skriver samtidig at det så er Raul der overtager og det ved jeg altså om jeg synes om. Der er jo ingen interessante trænere på markedet (det har dog ikke stoppet Real før) for jeg ville egentlig helst have en Tuchel-type, men hvem. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #70 af PMO
​Er det ikke muligt at flytte samtalen (kunne en moderator gøre) over i en anden tråd? Det er en fin debat omkring spillerne og Zidane, men det er ret underligt at den køres i en kamptråd. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce