Zidane om sin fremtid: Nogle gange er forandring det bedste for alle parter

5 år 2 måneder siden #13 af Doc.juego
​ps

Selv håber jeg på træner med evner inden for talent udvikling. Jeg håber på et formstionsskifte, formentlig til 4231, så vi kan få gang i en 10'er. 

Vi har jo fx ødegaard, som jeg selv tror på kan blive en af de bedste spillere, hvis han kan komme sin tendens til små skader kvit. Og han faktisk får tid og spillere omkring ham som kan finde ud af at tage nogle løb, og faktisk konvertere chancerne han vil skabe. Hvilket ikke er det nuværende hold.

derudover kubo og Diaz, som man også må finde ud af hvad man vil med. 
så ceballos på en sidste note, men ham ser jeg som salgs objekt. 

Så håber jeg vi kan få sorteret i truppen. Jeg mener at det er på tide at bryde samarbejdet med nogle spillere, fordi der kommer ikke mere ud af dem, og de er ni bare fyld ift. Faktisk at få udviklet på vores talenter. Spillere som Asensio og isco. 

Jeg synes vores midtbane også efterhånden er falit ift. Vores spillestil. 
de alle 3 er bedst langt tilbage på banen, ingen har deres force fremme på banen, og det spillere bare ikke med vores elendige 3 forreste angribere, som nærmest intet omsætter eller skaber. De dræber næsten alle angreb og spiller tilbage til midtbanen som kan styre bolden på midten af banen. 
Dont get me wrong, de er jo alle gode spillere, men de kan for meget af det samme, og for lidt af alt muligt andet. Det er jo godt hvis din front trio er fantastisk, som den gang med CR7, men det er den jo ikke længere. Så bliver der et problem. 
spillerne bliver jo heller ikke yngre. 

Vi skal have en boldbryder, hwr kan casemiro spille, og skifte med blanco, som viser gode evner på dette. Så skal vi have 1 kreatør, her tænker jeg ødegaard. Alternativet Hazard hvis han bliver i truppen, så har han været bedst som 10 imo. Ikke som venstre wing eller angriber.

så skal vi have 1 enten arbejdshest/boks til boks, eller 1 kontrollør. Dvs valverde, eller kroos/modric. 
Dette alt efter hvilken kamp vi skal spille.
men jeg mener ikke  i skal bygge holdet op om 2 kontrollører som modric + kroos. 
der mangler kreativitet på den sidste del af banen, og der mangler løb. 

Så benzema som striker - tror desværre ikke på Haaland eller mbappe. 
back up er lige gyldigt, Mayoral eller Mariano, de får jo ikke nogen betydelig rolle anyway. Jovic kan man nok få mere mønt for. 

Så de 2 wings, hvor man skal finde ud af om Diaz eller kubo skal ind og konkurrere, og så ud med asensio. Skal rodrygo udlejes ? 

det store problem er stadig vores usikre kanter, men måske en træner der kan udvikle på mange af vores kant spillere kan ændre dette. 
Kubo og Diaz gør næppe kanterne mere pålidelige, men jeg fornemmelse af at de dog har en del potentiale, hvis der faktisk kommer hånd om deres udvikling. Har noget af vini's x factor, men mere produkt. Har mere uforudsigelighed end rodrygo der tit fremstår hæmmet og rigid i sit spil. 
​​​​
Alternativet er en stor trup ændringer og en del spiller køb, men jeg tror ikke rigtig det sker. 
Jeg tror ikke på hverken haaland, mbappe eller camavinga. 
det enste troværdige rygte er nok alaba vurderer jeg. Og han et sjovt den spiller som der mindst brug for (måske udover camavinga, hvis blanco fortsætter niveauet, men han er ret uprøvet og ny over længere tid)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #14 af Estadio Santiago Bernabéu
Jeg gad godt at se Zidanes ansigt hvis han stopper i klubben og tre uger senere står vi med Mbappe, Camavinga og Ronaldo på en 2-årig kontrakt samt en Hazard der pludselig har antrit og virker fit og skadesfri.

5 år 2 måneder siden #15 af PMO

Estadio Santiago Bernabéu post=137751 skrev: Jeg gad godt at se Zidanes ansigt hvis han stopper i klubben og tre uger senere står vi med Mbappe, Camavinga og Ronaldo på en 2-årig kontrakt samt en Hazard der pludselig har antrit og virker fit og skadesfri.

For hvilke penge?

5 år 2 måneder siden #16 af Jbner

PMO post=137753 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=137751 skrev: Jeg gad godt at se Zidanes ansigt hvis han stopper i klubben og tre uger senere står vi med Mbappe, Camavinga og Ronaldo på en 2-årig kontrakt samt en Hazard der pludselig har antrit og virker fit og skadesfri.

For hvilke penge?

​Jeg vil gerne give 500 kr.

5 år 2 måneder siden #17 af Estadio Santiago Bernabéu

PMO post=137753 skrev:

For hvilke penge?

Er du ikke en skat og grine af mit indlæg i stedet for at stille et kritisk og intelligent spørgsmål? :)
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

5 år 2 måneder siden #18 af PMO

Estadio Santiago Bernabéu post=137758 skrev:

PMO post=137753 skrev:

For hvilke penge?

Er du ikke en skat og grine af mit indlæg i stedet for at stille et kritisk og intelligent spørgsmål? :)

Så kun fordi det er søndag ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

5 år 2 måneder siden #19 af BBB

​Det mest usandsynlige i det scenarie må være Hazards udvikling.

Leveret af Kunena Forum