Benzema kåret som bedste franske spiller i udlandet
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
5 år 2 måneder siden #13
af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Benzema kåret som bedste franske spiller i udlandet
Hvad har ændret sig siden Benzema er tilbage? Hans retssag er mig bekendt ikke slut.
Umiddelbart tænker jeg det er meget opportunistisk af Deschamps, der udtager ham på nuværende tidspunkt, hvor han klart er Frankrigs bedste angriber. De andre Girou og Griezman har set meget middelmådig ud. Han har nok set på Tyskland og Portugal i samme gruppe og tænkt, at jeg har brug for Benzema.
Umiddelbart tænker jeg det er meget opportunistisk af Deschamps, der udtager ham på nuværende tidspunkt, hvor han klart er Frankrigs bedste angriber. De andre Girou og Griezman har set meget middelmådig ud. Han har nok set på Tyskland og Portugal i samme gruppe og tænkt, at jeg har brug for Benzema.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
5 år 2 måneder siden #14
af Estadio Santiago Bernabéu
Hvis han til gengæld går hen og bliver dømt skyldig, så er det naturligvis hans tid til at undskylde. Og så kan man tillade sig at dømme ham.
Besvaret af Estadio Santiago Bernabéu på emne Benzema kåret som bedste franske spiller i udlandet
De må jo have indset at de har begået en fejl. En undskyldning ville være på sin plads.madrid2000 post=137886 skrev: Hvad har ændret sig siden Benzema er tilbage? Hans retssag er mig bekendt ikke slut.
Hvis han til gengæld går hen og bliver dømt skyldig, så er det naturligvis hans tid til at undskylde. Og så kan man tillade sig at dømme ham.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
5 år 2 måneder siden #15
af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Benzema kåret som bedste franske spiller i udlandet
ESB, det var ikke min pointe, naturligvis skal Benz aldrig undskylde at have følt sig racistisk behandlet!
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu