UEFA overvejer ekstra straf

13 år 3 måneder siden #13 af MMM
Besvaret af MMM på emne UEFA overvejer ekstra straf

JesperA skrev: Det eneste UEFA får ud af at uddele yderligere straf i denne sag, er at Mourinho til næste gang beder Alonso og Ramos om at fælde en modspiller og sørge for på den måde at pådrage sig en advarsel, for så kan UEFA ikke gøre så meget ved det, medmindre de vurderer forseelserne til at være grove nok til at eftersanktionere yderligere.

Ærlig talt så troede jeg det var det Ramos forsøgte sig med ved den episode der ledte til det tredje mål. Hvordan det endte med frispark til Madrid, det er jeg stadig ikke helt klar over.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved MMM.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #14 af Dios
Besvaret af Dios på emne UEFA overvejer ekstra straf
Det er en latterlig regel, men Mourinho og spillerne er da også godt dumme. Man fik advarslen sidste sæson, at man så går i præcis samme fodspor er tegn på idioti!.
Så lav da en svinestreg, eller et professionelt frispark. Vi har prominente navne i Modric og Pepé på bænken, så de havde stort set hele 2. halvleg til og lave et godt gult kort.

Det er da ikke raketvidenskab. Og utrolige taktiske mangler hos Mourinho. Jeg køre ikke en hetz imod Mourinho, men det lader til, at han skal have en undskyldning, for og sige alle er imod os, og den får han ligeså snart Ramos og Alonso ikke er med i første semifinale kamp.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, MMM

13 år 3 måneder siden #15 af Siempre Madrid
Personligt synes jeg, at det er langt mere sympatisk, hvis en spiller lige pludselig og ud af det rene ingenting samler bolden op med hænderne og står med den end at han forsøger sig med en eller anden kluntet tackling.

Men skåret ind til benet, er det eneste usympatiske i virkeligheden, at der findes sådan en regel, som man kan omgå, hvorefter vi sidder tusinde eksperter og vurderer det korrekte, alt efter vores tilhørsforhold eller pludseligt skinnende glorie.

Som de siger i en reklame: Få det nu fixet!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• NThy92
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #16 af NThy92
Besvaret af NThy92 på emne UEFA overvejer ekstra straf
Jeg har ikke set Alonsos gule kort, men jeg mener ikke at Sergio Ramos gør det forsætligt. Han er sur over, at Gala får et giftigt frispark få minutter før tid. Frisparket var iøvrigt forkert dømt, da der var tale om filmeri fra Gala-spillerens side.

Ingen tvivl om at Real Madrid har spekuleret i at trække et gult kort til de to spillere, men hvis UEFA straffer Ramos og Alonso, så kan man jo aldrig vide sig sikker? UEFA kan i princippet sige, at man kun får gult kort for at have en ren tavle til fremtidige kampe - ligegyldigt hvilken forseelse der bliver begået. Det får jo ingen ende. Lav reglen om - alle karantæne-farer skal slettes, når holdene rammer knockout-fasen. Så er de bedste spillere også med i de bedste kampe.

13 år 3 måneder siden #17 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne UEFA overvejer ekstra straf
Jeg mener ikke man skal trække et gult kort ved at sparke eller tackle en modstander med vilje.

Der er mange andre måder og den Ramos lavede er fint nok synes jeg. De kunne også have hevet i modstanderen, så de fik gult. Der er mange andre måder end at sparke modstanderen med vilje.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

Leveret af Kunena Forum