Statistikken taler imod et Real Madrid-mesterskab

5 år 2 måneder siden #97 af madrid2000
​Hvor er det klamt at Suarez det svin vinder mesterskabet for Athletico. De må følge sig dumme i Barcelona.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #98 af Ramos4
Det er sgu meget godt for ligaen med et 3. hold der byder ind. Mesterskabet bliver i hovedstaden. Det er helt fint med mig.

Men for dælen der skal ske ting i sommerpausen. Og det gør der...ikke.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

5 år 2 måneder siden #99 af Kiwes
​Vi skal have solgt en masse til sommer for vi SKAL have købt en topklasse spiller til angrebet. Varane og Ødegaard samt skraldet må da kunne give lidt.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

5 år 2 måneder siden #100 af Madrid1998
Synes de har fortjent ligaen, Atlético. Tillykke til dem, og jeg kan ikke gør for at jeg er glad for Simeones vegne, selvom jeg ikke burde. Hvilken passion.
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Madrid1998.

5 år 2 måneder siden #101 af Raul7-2880
​Tillykke til Atl. Madrid!
Set over hele sæsonen, så var de det mindst ringe hold, hvorfor de fortjener det….
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, JesperThomsen

5 år 2 måneder siden #102 af Jona
Sådanne kampe indser man at det man støtter med hele sit hjerte og passion består af mennesker som egentlig bare går på arbejde.
Ingen attitude, fighter vilje, vinder mentalitet eller madridismo over en eneste af de spillere. Her vil jeg især fremhæve modric og casemiro som om nogen BURDE have det.
Sjasker rundt. Tør ikke modtage bolden. Tør ikke smøre ærmerne op.
Der kan man godt kigge misundeligt over på Atletico Madrid. Fortjent mesterskab. Endda på trods af de fejlkendelser der er gået imod RM.
Lad os håbe der sker noget til sommer. nye kræfter skal til.

5 år 2 måneder siden #103 af Thomaskjensen
Skal vi gætte på at Perez får travlt med at komme med noget positivt...

Vi vandt i dag, efter hiv og sving. Ekstremt skuffet.

5 år 2 måneder siden #104 af Elto92
Tak for i år venner

Nyd et dejligt EM og så må vi ses på den anden side. Forhåbentlig til en god udrensning fordi det her kan vi ikke tåle at kigge på længere

Jeg sidder med en følelse af, på trods af vores evigheds skader så kunne vi godt havde vundet mesterskabet

Kunne vi bare havde scoret 1 enkelt mål i Getafe eller Betis kampen. Havde vi stået som vindere nu. 1! Mål fra...
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

5 år 2 måneder siden #105 af Kiwes
​Vi scorer 67 mål i sæsonen. Benzema med 23 og den næste på listen er Casemiro med 6. Hvis det ikke skriger efter forstærkninger i offensiven så ved jeg ikke hvad gør. Har vi ingen penge? Nå så må du sælge ud Perez. Jeg kan komme i tanke om 3 spillere der burde kunne give nogle penge Varane, Ødegaard og Vinicius + alt skraldet.

5 år 2 måneder siden #106 af Bismo

Thomaskjensen post=138060 skrev: Skal vi gætte på at Perez får travlt med at komme med noget positivt...

Vi vandt i dag, efter hiv og sving. Ekstremt skuffet.

​Der var engang, hvor det ikke var nok bare at vinde. Måden man vandt på var mindst lige så vigtig. Der er sket et massivt normskred i klubben i de senere år. 

5 år 2 måneder siden #107 af -#7-
​Det er næsten surrealistisk at stå i en situation, hvor der er flere spillere jeg ønsker ude, end spillere jeg reelt set gerne vil beholde.

Courtois, Miguel, Militao, Nacho, Casemiro, Kroos, Valverde og Benzema er de eneste spillere i den nuværende trup jeg gerne så blive, resten måtte for min skyld godt finde en ny adresse til sommer. 

DC19

5 år 2 måneder siden #108 af DeLaRed

Jona post=138059 skrev: Sådanne kampe indser man at det man støtter med hele sit hjerte og passion består af mennesker som egentlig bare går på arbejde.
Ingen attitude, fighter vilje, vinder mentalitet eller madridismo over en eneste af de spillere. Her vil jeg især fremhæve modric og casemiro som om nogen BURDE have det.
Sjasker rundt. Tør ikke modtage bolden. Tør ikke smøre ærmerne op.
Der kan man godt kigge misundeligt over på Atletico Madrid. Fortjent mesterskab. Endda på trods af de fejlkendelser der er gået imod RM.
Lad os håbe der sker noget til sommer. nye kræfter skal til.

​Kan kun vaere enig i at der manglede en masse vilje hos de fleste spillere. Synes dog det er lidt spoejst at fremhaeve Casemiro og isaer Modric, for helt enig i at de begge spillede en skidt kamp idag, men Modric er trods alt den Real spiller (ud over courtois) med flest kampe under sit baelte i denne season (for ikke at forglemme dem han har spillet for Kroatien), det kan da ikke vaere rigtigt at vi forventer at holdets alders praesident skal kunne baere holdet igennem en hel season. Baade ham og Casemiro har jo set helt doede ud i 4 uger nu. Hvor var viljen fra Fede idag? Og hvor var Vini ud over naar han lige dukkede op og smed bolden vaek? Varane og Militao viser igen at de ikke kan sammen i forsvaret (og nej Militao klarer ikke frisag, han ser torske dum ud paa maalet hvor han staar og kigger fodbold isedet for at hjaelpe Odriozola). Og naar man saa kan sende navne som Marcelo, Isco og Mariano paa banen, saa blir det bare ikke bedre!

Imo viste Odriozola, Miguel, Nacho og Rodrygo den vilje der skulle til idag, de resterende spillere var tamme, dvaske eller spillede bare under niveau! 

Zidane siger farvel i naeste uge, det tror jeg ikke der kan vaere tvivl omkring, men hvis Perez vil noget som helt i naeste season, saa skal vi have styr paa skaderne, saa vi ikke staar tilbage med en haandfuld spillere der skal baere holdet igennem seasonen fordi det er umuligt at give dem en pause. Og saa skal vi af med det bundskrab der er i truppen, helt fint at vi skifter ud, og generelt burde ingen klare frisag, men det nytter bare ikke at skifte Asensio, Modric, Benzema og Varane ud, naar baenken derefter stadig hedder Marcelo, Isco,  og Mariano. de 5-7 svageste spillere maa lade livet foerst, herefter kan vi saa se hvor eventyr lysten Perez blir. Farvel Marcelo, Isco, Mariano, Jovic (som ioevrigt sad paa baenken i 90min i Frankfurts sidste kamp, det siger vist det hele), og hvis vi er rigtig heldige ogsaa Hazard (han blir aldrig sine skader helt kvit). Kombineret med at komme af med spillere som Bale, Ceballos og Vallejo, saa er der aabnet op for 5 pladser i Real som man frit kan fylde ud med ungdoms spillere (f.eks. Blanco, Miguel, Brahim og Mayoral) der har sulten, energien og potentialet til at kunne yde langt mere end de reserver vi har skulle tage til takke med iaar. Derfra kan man saa begynde at overvej hvem der maaske skal lade lievet for en bedre spiller i start-opstilling, men det hele starter med bredden, hvis den er ligesaa tam og svag i naeste season, saa hjaelper en spiller som Mbappe ikke meget paa det.

Naturligvis bare min subjektive holding!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: SeQueda

Leveret af Kunena Forum