Cope: Farvel til Zidane; goddag til Allegri
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Hos spanske El Partidazo på Cadena Cope er man ikke i tvivl: I den kommende uge vil Real Madrid meddele, at Zinedine Zidane stopper i klubben og i stedet vil man bekendtgøre, at Massimiliano Allegri er ny træner.
Det er journalisten Siro López, som skråsikkert bringer nyheden på bane og der har da også længe været rygter om, at Zinedine Zidane ville bede om at blive løst fra sin kontrakt og som afløser er den tidligere Juventus-træner blevet nævnt som et meget varmt emne.
Real Madrid og Allegri skal allerede være principielt enige om betingelserne for en kontrakt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DC19
- Brylle
- Gæst
-
Jeg ved Raul er det romantiske valg og mit brugernavn fortæller også at jeg knuselsker den mand, men jeg er bare bange for at han brænder nallerne.
Jeg er sgu splittet.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Ikke for at pege dig ud, men jeg synes det er spøjst, at der er nogle, der vil have Klopp til Real Madrid. Ideologisk set kan man bare ikke komme længere fra hinanden. Det svarer til at man gerne vil se Paven til Copenhell. Klopp ville aldrig passe ind i Real Madrid. Hvis han kom til byen ville det være for Atletico.El Siete post=138187 skrev: Realistisk set, hvor kræsne kan vi så tillade os at være :) De trænere jeg gerne så i klubben; Nagelsmann, Pochettino, Tuchel, Klopp, de er jo ikke tilgængelige eller er pænt dyre at købe fri. Allegri er tilgængelig, og har 6 Serie A-titler og 4 Coppa Italia med i posen, samt at han har bragt Juventus i 2 CL-finaler. Det er da trods alt bedre end mange af de andre trænere folk hellere vil have.
Jeg ved Raul er det romantiske valg og mit brugernavn fortæller også at jeg knuselsker den mand, men jeg er bare bange for at han brænder nallerne.
Jeg er sgu splittet.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Men er han en RM træner, nej på ingen måde, han er alt for upoleret og emotionel, ikke engang Militao kommer respektere ham.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Thomaskjensen post=138190 skrev: @Longwind, jeg elsker og hader Kloop, alt han rør ved bliver til guld og han kan om nogen få det maksimale ud af en trup over et år eller 2.
Men er han en RM træner, nej på ingen måde, han er alt for upoleret og emotionel, ikke engang Militao kommer respektere ham.
Alt hvad han rører ved bliver til guld?
Forstår vi det samme ved ordet ‘guld’ i fodboldsammenhæng?
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Ingen af os vil se Kloop som træner for RM, men kan man ikke respektere ham for hvad han har gjort for Liverpool og Dortmund så ved jeg ikke.Estadio Santiago Bernabéu post=138224 skrev:
Thomaskjensen post=138190 skrev: @Longwind, jeg elsker og hader Kloop, alt han rør ved bliver til guld og han kan om nogen få det maksimale ud af en trup over et år eller 2.
Jeg har tidligere drømt om Klopp som RM træner, men han har udviklet sig til en meget usympatisk klovn.
Klopp kan noget af det vi behøver, en træner med personlighed klubben tror på og får lov at påvirke/bygge truppen på hans måde, og så er han god til at få meget ud af lidt.
Klopp som træner i RM, NEJ tak.
- Platin bruger
-
Thomaskjensen post=138227 skrev:
Ingen af os vil se Kloop som træner for RM, men kan man ikke respektere ham for hvad han har gjort for Liverpool og Dortmund så ved jeg ikke.Estadio Santiago Bernabéu post=138224 skrev:
Jeg har tidligere drømt om Klopp som RM træner, men han har udviklet sig til en meget usympatisk klovn.
Klopp kan noget af det vi behøver, en træner med personlighed klubben tror på og får lov at påvirke/bygge truppen på hans måde, og så er han god til at få meget ud af lidt.
Klopp som træner i RM, NEJ tak.
Er du flink at svare på spørgsmålet?
Hvad mener du med at alt hvad han rører ved bliver til guld?
Hvis du mente sølv eller bronze, så er jeg mere med på den. Fordi han har trænet Dortmund og Liverpool i 13 år og tabt flere finaler end han har vundet. Han er også blevet nummer 2 i ligaerne oftere end han har vundet dem.
Er det sådan det skal forstås?
<3
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Det jeg godt kunne lide ved Klopp var hans evne at få det bedste ud af truppen, det så vi med Dortmund der vandt 10-12 efter 10 år uden liga titler, og i Liverpool der ikke havde fået en liga titel på 30 år. Men ja om man bare tæller guldmedaljer så ser det ikke så godt ud.
Jeg ser gerne en træner som Flick eller en Klopp for 4-5 år siden komme ind og få lov til at lave denne forandring vi behøver. Måske tilmed en MOU light version, men igen en træner der selv bestemmer hvad han vil have for spillere, og hvordan taktikken skal være.
Gentager gerne mig selv så jeg er sikker på at jeg har svaret; Klopp havde en evne at få det bedste frem i spillerne og klubben og det er guld værd, og ja lidt guldmedaljer bliver det også til i blandt :)
- Platin bruger
-