Cope: Farvel til Zidane; goddag til Allegri

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
5 år 2 måneder siden #13 af Madridista02
Det er godt nok en svær debat synes jeg. Hverken Allegri eller Conte giver en god mavefornemmelse. Vi har brokket os over kedeligt fodbold, og disse to er i hvertfald ikke nogen der spiller seværdigt. Hvilke andre emner er der? Klopp kommer ikke på tale. Tvivler også på, at vi passer godt til hans mentalitet. Pochentino er bare en notorisk taber. Han er ikke god nok. Tror sgu vi ender med Luxemburgo igen...

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #14 af Thomaskjensen
he he he, ja det er guldkant på ham.... Mest kant...

Mon ikke han bliver nævnt igen nu zz er stoppet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Petroleum

5 år 2 måneder siden #15 af Petroleum
​jeg ved godt at Hansi Flick er rygtet stærkt til landsholdet, men den er ikke officiel endnu og han ville være spændende.! 

ellers så er jeg næsten ligeglad. Vi skal bare have en træner så hurtigt som muligt, så vi kan begynde på udskiftning i truppen. Lægge en plan! Det gør vi jo ikke uden en træner. 

5 år 2 måneder siden #16 af Jbner

Petroleum post=138272 skrev: ​jeg ved godt at Hansi Flick er rygtet stærkt til landsholdet, men den er ikke officiel endnu og han ville være spændende.! 

ellers så er jeg næsten ligeglad. Vi skal bare have en træner så hurtigt som muligt, så vi kan begynde på udskiftning i truppen. Lægge en plan! Det gør vi jo ikke uden en træner. 

​Hansi Flick blev offentliggjort som ny tysk landstræner efter EM i tirsdags. www.bold.dk/fodbold/nyheder/officielt-ha...y-tysk-landstraener/

5 år 2 måneder siden #17 af mohbar
​Vemodigt at sige farvel til Zidane, men en elegant måde at afslutte det på. Viser at manden er Madrid helt ind til knoglemarven – sand legende. Forhåbentlig vender han tilbage i en anden rolle.

Hvad angår træner, kunne det virkelig være rart at vi fik en udefra, en som ikke har et personligt forhold, eller fælles platform med spillerne. Vi har i den grad brug for en træner der kan starte en revolution og få ryddet godt op i truppen, eller i det mindste få oprydningen startet op. Der siger min fornemmelse at en Raul måske ikke vil kunne være istand til det, ligesom en Conte vil.

Og mht defensiv spillestil er jeg sg uenig.. Folk vil meget hellere se mål og effektivitet fremfor tikitaka og hælfinter der i sidste ende ikke fører til noget andet end at det kan se pænt ud. Med Mourinho slog vi alle målrekorder, selvom hans grundlag er defensivt, og det er jo ikke ligefrem sådan at Contes hold har været de mest sparsommelige hvad angår målscore. Inter har været næstmest scorende hold og lukket færrest ind.

Jeg er overbevist om at Conte tør tage kampen op mod de spillere der fiser huslejen af, få pisket Hazard op i gear og få tvunget ham til at spise mindre kage og mere asparges og Broccoli, Isco til at levere effektivt og ikke dreje om selv selv med bolden hver gang…Og hvem ved, måske vil han kunne se hvordan Vinicius kan forbedre sin spilforståelse , og lære at ramme det område der ikke er målmand eller baglinje
...og hvis de ikke præsterer: ”Ud med dig, du er ikke min ven, men en ressource i dette Real Madrid projekt – du er ikke hellig og skal ikke garanteres spilletid”.
Det så man desværre med Zidane: at spillere var 110% sikre på at være på holdkortet hver gang.
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

Leveret af Kunena Forum