Officielt: Zidane stopper i Real Madrid

5 år 2 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrid meddeler...

Real Madrid meddeler på sin officielle hjemmeside, at Zinedine Zidane har valgt at stoppe i Real Madrid.

Real Madrid takker for den store indsats, som franskmanden har ydet for klubben og minder om, at Real Madrid altid vil være hans hjem.

Jagten på en ny træner kan nu gå ind.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #2 af Estadio Santiago Bernabéu
Det kommer til at gøre SÅ ondt at se ham i en anden klub. Han tilhører os <3

Vi går nogle kolde år i møde.
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Estadio Santiago Bernabéu.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, DeLaRed

5 år 2 måneder siden #3 af baggins
​Jeg håber virkelig ikke at vi får en af de italienske trænere som har været nævnt, eller Löw for den sags skyld. For mit vedkommende fortrækker jeg Raul eller Pochettino, hvor Raul giver bedst mening økonomisk.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

5 år 2 måneder siden #4 af Cristiano7
Tak for alt, Zidane.

Nu bliver det spændende hvem der overtager posten.

Allergi rygtes nu kraftigt til Juventus, så det står nok mellem Conte eller Raul.

5 år 2 måneder siden #5 af Real HWL
​Tak for nu Zidane, den mest succesfulde træner i Real Madrids historie.

Kom så med Raul! Godt nok er han uprøvet, men det var Zidane også.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

5 år 2 måneder siden #6 af Zyconith

Real HWL post=138277 skrev: ​Tak for nu Zidane, den mest succesfulde træner i Real Madrids historie.

Så verdens største klub skal lige afprøve om Raul nu også kan løfte opgaven? Nej tak, det er simpelthen så useriøst. Zidane kom ind i januar måned og ikke ved sæsonstart.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

5 år 2 måneder siden #7 af Real HWL

Zyconith post=138283 skrev:

Real HWL post=138277 skrev: ​Tak for nu Zidane, den mest succesfulde træner i Real Madrids historie.

Så verdens største klub skal lige afprøve om Raul nu også kan løfte opgaven? Nej tak, det er simpelthen så useriøst. Zidane kom ind i januar måned og ikke ved sæsonstart.

Det kan da være lige meget hvornår han kom ind, han var stadigvæk helt grøn. Raul, kender om nogen Real Madrid hvilket er en kæmpe fordel i den her galeanstalt. Så hvis valget står mellem Conte og Raul, så helt klart Raul. Ellers kan Raul komme ind i januar når Conte har fucket det hele op.

Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Real HWL.

5 år 2 måneder siden #8 af mohbar

baggins post=138273 skrev: ​Jeg håber virkelig ikke at vi får en af de italienske trænere som har været nævnt, eller Löw for den sags skyld. For mit vedkommende fortrækker jeg Raul eller Pochettino, hvor Raul giver bedst mening økonomisk.

Conte og Allegri har vundet masser at hjemlige titler

Hvad har Raul vundet?

Pochetino har heller intet vundet? Selv med PSG?!

Et CV er vigtigt også i fodbold
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

5 år 2 måneder siden #9 af Jbner

mohbar post=138286 skrev:

baggins post=138273 skrev: ​Jeg håber virkelig ikke at vi får en af de italienske trænere som har været nævnt, eller Löw for den sags skyld. For mit vedkommende fortrækker jeg Raul eller Pochettino, hvor Raul giver bedst mening økonomisk.

Hvad har Raul vundet?

​Raul har vundet Youth League :) Det var Zidane ikke i nærheden af som Castilla-træner, hvor han intet vandt. Men han klarede det alligevel fint nok som førsteholdstræner, synes du ikke?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

5 år 2 måneder siden #10 af Cristiano7
Satser på at Zidane holder et års sabbatår, så kan han overtage Frankrig fra Deschamps efter VM 2022.

Hvis præsidenten vil fortsat bestemme over transferpolitik - så vælger han nok Raul. Hvis ikke - så bliver det nok Conte.

5 år 2 måneder siden #11 af mohbar

Jbner post=138287 skrev:

mohbar post=138286 skrev:

Hvad har Raul vundet?

​Raul har vundet Youth League :) Det var Zidane ikke i nærheden af som Castilla-træner, hvor han intet vandt. Men han klarede det alligevel fint nok som førsteholdstræner, synes du ikke?

​Absolut. Men Zidane kom til i en situation hvor vi befandt os på en brændende platform mid i en sæson. Og det viste sig bestemt at give gevinst. i nuværende situation er der stadig til at planlægge holdet, fremfor at ty til løsninger præget at historien (= Raul som en af de bedste spillere i Real). Ikke at jeg ikke tror på projektet...jeg tror bare at en Conte vil være bedst egnet til at få ryddet op på holdet, da det er det holdet trænger til.

Iøvrigt tænker jeg også at Raul er lidt for "grøn"/madridista til at overtage pt. og få dette mess op på rette kurs. Der har han måske en anelse for meget legacy. Det projekt kan er risikabelt og kan kuldsejle og så bliver han ofret på skaffottet..Her er det nemmere at give den "uriaspost" til en Conte, der er meget mere vant til at begå sig i det hårde spil. .
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kialpe, Jbner

5 år 2 måneder siden #12 af madrid2000
​Hold kæft hvor var det frækt med Solari som træner. Godt nok tabte han både Copa Del Ray, Ligaen og CL på en uge, men han havde gang i nogle spændende tanker.
Han havde allerede dengang indset, hvor uduelig Isco, Marcelo og Asensio var blevet. 

Jeg håber det bliver Raul. Gider ikke gamle sure italiener. 
Husk på alle træner var grønne på et eller andet tidspunkt. Det gik meget godt for Zidane og Guardiola.

Leveret af Kunena Forum