Officielt: Zidane stopper i Real Madrid

5 år 2 måneder siden #13 af mohbar

madrid2000 post=138290 skrev: ​Hold kæft hvor var det frækt med Solari som træner. Godt nok tabte han både Copa Del Ray, Ligaen og CL på en uge, men han havde gang i nogle spændende tanker.
Han havde allerede dengang indset, hvor uduelig Isco, Marcelo og Asensio var blevet. 

Jeg håber det bliver Raul. Gider ikke gamle sure italiener. 
Husk på alle træner var grønne på et eller andet tidspunkt. Det gik meget godt for Zidane og Guardiola.

​For andre gik det ikke godt: Fx Pirlo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #14 af El Siete
​Der må simpelthen være en træner klar til at tage over, vi har jo alle vidst at Zidane ville stoppe, så hvorfor (ser det ud til) har man ikke en ordentlig erstatning klar. Det har været Allegri i ugevis, men på falderebet glipper den også, eller har aldrig været en reel mulighed. Kom nu lidt. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

5 år 2 måneder siden #15 af Bismo

Real HWL post=138285 skrev:

Zyconith post=138283 skrev:

Real HWL post=138277 skrev: ​Tak for nu Zidane, den mest succesfulde træner i Real Madrids historie.

Kom så med Raul! Godt nok er han uprøvet, men det var Zidane også.

Så verdens største klub skal lige afprøve om Raul nu også kan løfte opgaven? Nej tak, det er simpelthen så useriøst. Zidane kom ind i januar måned og ikke ved sæsonstart.

Det kan da være lige meget hvornår han kom ind, han var stadigvæk helt grøn. Raul, kender om nogen Real Madrid hvilket er en kæmpe fordel i den her galeanstalt. Så hvis valget står mellem Conte og Raul, så helt klart Raul. Ellers kan Raul komme ind i januar når Conte har fucket det hele op.

Timing er essentiel. Zidane overtog et hold af vindere, som allerede var blevet formet af Mou og Ancelotti. Vi står i en helt anden situation i dag, hvor erfaring er langt mere afgørende. Der skal træffes en masse hårde beslutninger om til- og afgange mm. som Zidane ikke rigtigt skulle forholde sig til i starten af sin trænerkarriere. Dertil skal lægges, at vi står i en langt sværere situation rent økonomisk. Presset kan vise sig at være for meget for en ung og uprøvet træner som Raul.

Conte ville være perfekte i denne situation pga. hans erfaring, gennemslagskraft, høje krav til kvalitet mm.. Vi har brug for én der kan rydde op og tage de svære beslutninger fra dag et. 

Allegri har samme temperament som Zidane ligesom hans tilgang til fodbold også er meget pragmatisk. Der kan være fare for, at han bliver alt for "yes-man" agtig overfor "lederne" i truppen. Vi har brug for en stærkere personlighed, der kan få kampgejst tilbage i spillerne + reformere truppen over 2-3 sæsoner. Så kan Raul passende overtage. 
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

5 år 2 måneder siden #16 af Jbner
​Hvad med Guti? 

5 år 2 måneder siden #17 af Thomaskjensen
Maurizio Sarri
Joachim Low
Mauricio Pochettino
Antonio Conte
Raul Gonzalez

Enligt rygterne. (Times) Vrøvl, enligt Mirror
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Thomaskjensen.

5 år 2 måneder siden #18 af Real HWL

Bismo post=138294 skrev:

Real HWL post=138285 skrev:

Zyconith post=138283 skrev:

Real HWL post=138277 skrev: ​Tak for nu Zidane, den mest succesfulde træner i Real Madrids historie.

Kom så med Raul! Godt nok er han uprøvet, men det var Zidane også.

Så verdens største klub skal lige afprøve om Raul nu også kan løfte opgaven? Nej tak, det er simpelthen så useriøst. Zidane kom ind i januar måned og ikke ved sæsonstart.

Det kan da være lige meget hvornår han kom ind, han var stadigvæk helt grøn. Raul, kender om nogen Real Madrid hvilket er en kæmpe fordel i den her galeanstalt. Så hvis valget står mellem Conte og Raul, så helt klart Raul. Ellers kan Raul komme ind i januar når Conte har fucket det hele op.

Timing er essentiel. Zidane overtog et hold af vindere, som allerede var blevet formet af Mou og Ancelotti. Vi står i en helt anden situation i dag, hvor erfaring er langt mere afgørende. Der skal træffes en masse hårde beslutninger om til- og afgange mm. som Zidane ikke rigtigt skulle forholde sig til i starten af sin trænerkarriere. Dertil skal lægges, at vi står i en langt sværere situation rent økonomisk. Presset kan vise sig at være for meget for en ung og uprøvet træner som Raul.

Conte ville være perfekte i denne situation pga. hans erfaring, gennemslagskraft, høje krav til kvalitet mm.. Vi har brug for én der kan rydde op og tage de svære beslutninger fra dag et. 

Allegri har samme temperament som Zidane ligesom hans tilgang til fodbold også er meget pragmatisk. Der kan være fare for, at han bliver alt for "yes-man" agtig overfor "lederne" i truppen. Vi har brug for en stærkere personlighed, der kan få kampgejst tilbage i spillerne + reformere truppen over 2-3 sæsoner. Så kan Raul passende overtage. 

Jeg syntes du har en god pointe i det første du skriver. Opgaven kan på nuværende tidspunkt være for stor for Raul. Men jeg vil stadigvæk hellere give Raul chancen fremfor Conte.

Conte er ikke en træner man bygger et projekt op omkring, han er i en klub i maks 2 år og så er han væk. Ansætter man Conte, så bliver det ligesom med Lopetegui. Så ansætter man en træner som man ikke tror på. Det kan godt være han får ryddet lidt op i truppen, men han vinder ikke en skid. og om 1,5 år er han væk. Og hvad gør man så? Henter Zidane tilbage igen?

Hvis du vil rydde rigtig op så ansæt  Marcelo Bielsa. Han er for vild. 

Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

5 år 2 måneder siden #19 af Real HWL

Thomaskjensen post=138296 skrev: Maurizio Sarri
Joachim Low
Mauricio Pochettino
Antonio Conte
Raul Gonzalez

Jeg er meget enig i de navne du har, men hvorfor Serri som nr 1?

5 år 2 måneder siden #20 af Thomaskjensen

Real HWL post=138298 skrev:

Thomaskjensen post=138296 skrev: Maurizio Sarri
Joachim Low
Mauricio Pochettino
Antonio Conte
Raul Gonzalez

Jeg er meget enig i de navne du har, men hvorfor Serri som nr 1?

​"Mirror" havde dem rangordnet omvendt, med Raul øverst. Så ingen rankning, selv ser jeg gerne Pochettino om Perez nu ringer :) 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

5 år 2 måneder siden #21 af elle44
Hvorfor er folk så besatte af poch? Har han vundet noget nogensinde? Hvornår har nogen af hans hold sidst spillet acceptabelt fodbold?

Jeg føler han er blæst fuldstændig ud af proportioner fordi han havde én sæson i Tottenham hvor de spillede fint bold halvdelen af tiden. Ellers har hans stil jo ikke været meget anderledes end det Zidane har bidraget med.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo, Estadio Santiago Bernabéu

5 år 2 måneder siden #22 af Thomaskjensen
@Elle44, for min del er det udelukkelsesmetoden her, Raul er ikke klar, Low gider jeg ikke kigge på. Sarri ser jeg heller ikke passe i RM, gammel sur røv :)

Conte kan jeg leve med et år eller to til Raul er klar.

Men ja, hvad har Pochettino bevist, ud over han vel er ret sympatisk, måske han er extra gode venner med Mbappe :)

5 år 2 måneder siden #23 af Kasillas
​Folk der argumenterer for at fravælge træner(e) på baggrund af manglende pokaler har tydeligvis ikke forstået hvad der er virkning og årsag. Frank Rijkard var en fiasko som træner før han blev træner for FC Barcelona og førte dem til succes. Pep Guardiola og Zidane havde baggrund som ungdomstræner med nul erfaring, men også begge disse fik succes i deres respektive klubber. Alt dette fortæller at nul erfaring fra top-fodbold eller nul pokaler ikke bør være en del af overvejelserne om en fremtidige træner.

Mourinho har meget erfaring og mange pokaler, men ingen tror, at manden passer til Real Madrid som han gjorde for 10 år siden.

Pochettino har ganske korrekt ikke vundet noget stort, men det skyldes først og fremmest at han har trænet klubber som Espanyol og Tottenham, og ikke klubber som Munchen, Juventus eller United.

Så idéen om at Pochettino eller andre skal fravælges med den begrundelse af at de ikke har vundet 2 Champions League eller nogle stykker Premier League er helt forfejlet.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete, doven

5 år 2 måneder siden #24 af Kasillas

elle44 post=138301 skrev: Hvorfor er folk så besatte af poch? Har han vundet noget nogensinde? Hvornår har nogen af hans hold sidst spillet acceptabelt fodbold?

Jeg føler han er blæst fuldstændig ud af proportioner fordi han havde én sæson i Tottenham hvor de spillede fint bold halvdelen af tiden. Ellers har hans stil jo ikke været meget anderledes end det Zidane har bidraget med.

Er du sikker på at Mauricio Pochettino ikke har spillet acceptabelt fodbold? Jeg husker ham ellers som en, der netop spillede attraktivt fodbold, og endda skubbede en klub af Tottenhams kaliber længere oppe i tabellen og endda førte dem til finalen i Champions League. Med attraktivt fodbold forstås, bortset fra hans sidste tid i England naturligvis.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, doven

Leveret af Kunena Forum