Spansk presse: Varane kræver samme løn som Alaba
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spansk presse tyder mere og mere på, at også Raphaël Varane er fortid i Real Madrid i løbet af sommeren.
Den franske forsvarer kræver angiveligt at få det samme i løn som David Alaba for at forlænge sin kontrakt og det skal Real Madrid ikke være indstillet på, og derfor trækker det op til et salg til en af de mange interesserede klubber, som står klar med 60-70 millioner € for Varane.
Real Madrid har angiveligt tilbudt Varane en årsløn på 9 millioner €, men han kræver i omegnen af 11 millioner €.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så skal Alaba gå direkte ind og være forsvarsgeneral. Det er lidt af et ansvar.
Jeg forstår at lade én af dem gå, men både Ramos og Varane forstår jeg ikke.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
En lille side note er så at Alabas løn er alt for høj også selvom han var gratis.
Dog syntes jeg faktisk det er OK at vi slipper af med Varane, jeg syntes han er fuldstændig overvurderet og laver alt for mange fejl, dårlig med bolden osv. han var god de første par år men han koster ofte og bliver kun reddet af hans fart.
Ramos har jeg ikke noget imod at beholde men det skal dog være på en årlig kontrakt.
Så må vi bare bare bruge Alaba og Militao i forsvaret og ud og finde en ung ny Varane.
RAUL!!!!
Hellere beholde Varane til 10 millioner end at købe Alaba for 12.
Til gengæld kan man sælge Varane for 60+ millioner.BBB post=138658 skrev: Der var vist en eller anden, som nævnte at Alaba vil smadre lønbudgettet i Real Madrid. Der er ikke gået en måned, og allerede ser det dårligt ud...
Hvis Ramos smutter, er det dog ikke en katastrofe. Så har vi Nacho, Alaba og Militao samt, formodentligt, en ny ung forsvarspiller.
Jeg har dog også hørt rygter om, at Jesús Vallejo måske vender tilbage, hvilket jeg dog ikke håber, da han slet ikke har niveau til Real Madrid.
Det er meget fint, men med Varane har vi en spiller, der er integreret i truppen, og vi sætter ikke en præcedens for at forsvarsspillere bliver hentet ind til dobbelt løn af en starter, som har været fast mand i 7 år eller hvor længe det nu er.Fondo_Sur post=138660 skrev:
Til gengæld kan man sælge Varane for 60+ millioner.BBB post=138658 skrev: Der var vist en eller anden, som nævnte at Alaba vil smadre lønbudgettet i Real Madrid. Der er ikke gået en måned, og allerede ser det dårligt ud...
Donde está la biblioteca?
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
DeLaRed post=138672 skrev: Interessant at folk synes at Militao er starter fremfor Nacho, det er naturligvis helt hen i vejret, men interessant ;-)
Men det var da sådan klubben stillede op da de begge to var klar sidst på sæsonen.
Link:
www.bold.dk/fodbold/kamp/real-madrid-vs-villarreal/36920278/
Altså, har Nacho og Militao ikke overhælet Varane? Og på den front bør man sælge en bænkspiller, der er så meget værd.BBB post=138669 skrev:
Det er meget fint, men med Varane har vi en spiller, der er integreret i truppen, og vi sætter ikke en præcedens for at forsvarsspillere bliver hentet ind til dobbelt løn af en starter, som har været fast mand i 7 år eller hvor længe det nu er.Fondo_Sur post=138660 skrev:
Jeg er med på at Real Madrid ikke er en sælgende klub og alt det der, men der er alvorligt brug for offensive forstærkninger. Alabas løn er jo højere end Varanes alene fordi at han var gratis at hente. Hvis spillere er fornærmede over det faktum, kan de bare finde et andet sted. Som om at Varane ikke vil få tilbudt en kæmpe løn i PL, hvis han først vil skifte næste sommer som kontraktløs. Alaba fik i hvert fald tilbudt en højere løn i England. Fordi han var gratis at hente. Real Madrid betaler i forvejen mest i løn verden over sammen med Barcelona. Og de har Messi.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Fondo_Sur post=138681 skrev:
Altså, har Nacho og Militao ikke overhælet Varane? Og på den front bør man sælge en bænkspiller, der er så meget værd.BBB post=138669 skrev:
Jeg er med på at Real Madrid ikke er en sælgende klub og alt det der, men der er alvorligt brug for offensive forstærkninger. Alabas løn er jo højere end Varanes alene fordi at han var gratis at hente. Hvis spillere er fornærmede over det faktum, kan de bare finde et andet sted. Som om at Varane ikke vil få tilbudt en kæmpe løn i PL, hvis han først vil skifte næste sommer som kontraktløs. Alaba fik i hvert fald tilbudt en højere løn i England. Fordi han var gratis at hente. Real Madrid betaler i forvejen mest i løn verden over sammen med Barcelona. Og de har Messi.
Barcelona har stået for sig selv som klubben der betaler den højeste løn til deres spillere i mere end 10 sæsoner i træk. Uden sammenligning den klub i verden, der lokker med de højeste lønninger igennem mere end et årti.
www.google.com/amp/s/www.besoccer.com/ne...top-5-leagues-766852