Spansk presse: Varane kræver samme løn som Alaba

5 år 1 måned siden #13 af Fondo_Sur

​​
Barcelona har stået for sig selv som klubben der betaler den højeste løn til deres spillere i mere end 10 sæsoner i træk. Uden sammenligning den klub i verden, der lokker med de højeste lønninger igennem mere end et årti

Det er vidst lidt en overdrivelse. Real Madrid er i hvert fald ret tæt på deres lønniveau nu. Som sagt så ser Real Madrid dumme ud på den liste, da vi ikke har en spiller som Messi som forgudes. 

Det er forbløffende, at man snakker om, hvor meget bedre stillet PL klubberne er økonomisk, når Real Madrid betaler klart mere i løn end dem. 

Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #14 af El Chino
​Sidder med en underlig følelse. Jeg er egentlig ikke så ked at miste Varane af sportslige grunde, da jeg mener at han kan erstattes. Men det rammer mig alligevel på stoltheden, at en spiller med hans status ikke ønsker at blive i klubben (jeg tror ikke det udelukkende handler om løn). Mister vi både Ramos og Varane mister vi også to “super stjerner”, som vi efterhånden ikke har mange af i truppen. 

Ikke at vi er på vej til at ende som Arsenal og Milan, men det giver alligevel en bange aner. 

A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
5 år 1 måned siden #15 af Madridista02

DeLaRed post=138672 skrev: Interessant at folk synes at Militao er starter fremfor Nacho, det er naturligvis helt hen i vejret, men interessant ;-)

​Interessant tankegang du har, i forhold til, at hvis ikke man er enig med dig, så er vedkommendes tankegang helt hen i vejret. Jeg foretrækker personligt Militao frem for Nacho, selvom jeg også er meget tilfreds med Nacho. Er heller ikke utryg ved, at lade dem spille en sæson sammen, de var ret stabile, da de dannede makkerpar i sidste sæson.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Kialpe, Estadio Santiago Bernabéu

5 år 1 måned siden #16 af Jbner

El Chino post=138690 skrev: ​Sidder med en underlig følelse. Jeg er egentlig ikke så ked at miste Varane af sportslige grunde, da jeg mener at han kan erstattes. Men det rammer mig alligevel på stoltheden, at en spiller med hans status ikke ønsker at blive i klubben (jeg tror ikke det udelukkende handler om løn). Mister vi både Ramos og Varane mister vi også to “super stjerner”, som vi efterhånden ikke har mange af i truppen. 

Ikke at vi er på vej til at ende som Arsenal og Milan, men det giver alligevel en bange aner. 

​Jeg tror ikke du skal være bange for at vi er på vej mod Arsenal-status. Jeg tænker bare at det handler om at han har vundet alt hvad der kan vindes i sin tid i Real Madrid. Hvad skulle han kunne opnå mere her? De sidste par år har hans form været nedadgående, og det kan muligvis skyldes manglende sult, og den kan han få stillet ved en ny udfordring i et nyt land.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

5 år 1 måned siden #17 af Estadio Santiago Bernabéu
Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

5 år 1 måned siden #18 af Estadio Santiago Bernabéu

Fondo_Sur post=138689 skrev: Det er forbløffende, at man snakker om, hvor meget bedre stillet PL klubberne er økonomisk, når Real Madrid betaler klart mere i løn end dem.

Det er nok fordi PL klubberne er økonomisk meget bedre stillet.

5 år 1 måned siden #19 af DeLaRed

Madridista02 post=138691 skrev:

DeLaRed post=138672 skrev: Interessant at folk synes at Militao er starter fremfor Nacho, det er naturligvis helt hen i vejret, men interessant ;-)

​Interessant tankegang du har, i forhold til, at hvis ikke man er enig med dig, så er vedkommendes tankegang helt hen i vejret. Jeg foretrækker personligt Militao frem for Nacho, selvom jeg også er meget tilfreds med Nacho. Er heller ikke utryg ved, at lade dem spille en sæson sammen, de var ret stabile, da de dannede makkerpar i sidste sæson.

​Fair nok, og naturligvis skal man holde ved den tankegang man nu har. Hvis jeg forstaar dig ret, saa er det ikke paa baggrund af det der bliver leveret paa banen af de 2 spillere, men derimod bunder dit valg i at du bare bedre kan lide Militao, og det er da fint, men hvis vi kigger paa de senste 12 maander, saa er det umuligt at sige at Militao har vaeret en bedre all-round midter-forsvarer end Nacho. (jeg mener du og jeg foer har stoedt hovederne sammen omkring Militao, men det nytter bare ikke at bedoemme ham paa de sidste 6 uger af seasonen). Dette skulle dog heller ikke vaere en kritik af Militao (hvilket det ser ud til at den er blevet forstaaet som, det jeg tager paa min kappe), for jeg har intet imod at forsvaret bestaar af Ham og Nacho, men hvis man forsoegere at tvinge Alaba ind i start opstillingen (hvilket jeg nu i foerste omgang mener han skal goere sig fortjent til) saa kan jeg ikke se at man, baseret paa spillet paa banen, vaelger Militao fremfor Nacho til at vaere hans partner (medmindre Nacho er udset til at vaere klar til reserve rollen paa en af back'erne).

Donde está la biblioteca?

5 år 1 måned siden #20 af DeLaRed

Estadio Santiago Bernabéu post=138674 skrev:

Men det var da sådan klubben stillede op da de begge to var klar sidst på sæsonen.

Link:
www.bold.dk/fodbold/kamp/real-madrid-vs-villarreal/36920278/

​ESB du er bedre end det, er skuffet over at du vaelger 1 enkelt kamp som data set, da der kan have vaeret et hav af grunde til at det blev netop de 2 der spillede den kamp, og hvis du bruger denne kamp som begrundelse, saa siger du vel samtidig ogsaa at Zidane altid starter de bedste 11 spillere han har til raadighed, det tvivler jeg paa det selv er enig i.

Vi bliver noed til at bedoemme spillerne paa hvordan de praestere paa banen, og her er det svaert at argumentere for at Militao har spillet en bedre season en Nacho, er enig i at han sluttede seasonen bedre af, men nu har vi brug for spillere der kan levere over 9 maaneder og ikke 6 uger, og paa den baggrund var Nacho uden tvivl en af truppens mest stabile spillere i denne season. Militao er bedre til visse ting end Nacho (hovedpsillet for eksempel) men overordnet set er Nacho en meget mere komplet forsvarspiller.

Jeg stoetter folk i at de bedre kan lide en spiller fremfor en anden, det skal der vaere plads til, men hvis man objektivt skal vaelge en start 11'er burde man imo kigge paa de 11 bedste spillere.

5 år 1 måned siden #21 af -#7-
​​@DeLaRed

Tror du ikke også man i klubben er nødt til at forholde sig til at Nacho fylder 32 år i løbet af sæsonen, mens Militao fylder 24 år? (Spøjst nok på samme dag endda, 18. januar). Jeg er egentlig enig i at Nacho er en bedre forsvarspiller på nuværende tidspunkt, men forskellen synes jeg virkelig også er minimal. Jeg kunne forstå Nacho fremfor Militao, hvis brasilianeren nu havde lignet Ruben Gonzalez v.2.0 hele sæsonen.

Jeg er med på fodboldflosklerne som "de bedste skal spille" osv., men vi ser jo igen og igen i fodboldverdenen at det ikke altid forholder sig sådan, når der er så mange andre faktorer at tage hensyn til, såsom netop alder og fremtidsudsigterne, eller løn og købssum som jeg forestiller mig var tilfældet med Gareth Bale i så lang tid. 

DC19

5 år 1 måned siden #22 af Estadio Santiago Bernabéu

DeLaRed post=138698 skrev:

Men det var da sådan klubben stillede op da de begge to var klar sidst på sæsonen.

Link:

​ESB du er bedre end det, er skuffet over at du vaelger 1 enkelt kamp som data set, da der kan have vaeret et hav af grunde til at det blev netop de 2 der spillede den kamp, og hvis du bruger denne kamp som begrundelse, saa siger du vel samtidig ogsaa at Zidane altid starter de bedste 11 spillere han har til raadighed, det tvivler jeg paa det selv er enig i.

Vi bliver noed til at bedoemme spillerne paa hvordan de praestere paa banen, og her er det svaert at argumentere for at Militao har spillet en bedre season en Nacho, er enig i at han sluttede seasonen bedre af, men nu har vi brug for spillere der kan levere over 9 maaneder og ikke 6 uger, og paa den baggrund var Nacho uden tvivl en af truppens mest stabile spillere i denne season. Militao er bedre til visse ting end Nacho (hovedpsillet for eksempel) men overordnet set er Nacho en meget mere komplet forsvarspiller.

Jeg stoetter folk i at de bedre kan lide en spiller fremfor en anden, det skal der vaere plads til, men hvis man objektivt skal vaelge en start 11'er burde man imo kigge paa de 11 bedste spillere.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarh? ;) Den slipper du ikke afsted med. Du indledte med at skrive at det var ‘helt hen i vejret’ hvis man ikke var enig med dig. Så kan du også godt tåle at blive sat på plads med et link til den seneste kamp, hvor begge spillere var kampklar og kun én af dem fik plads på holdet.

Ikke? :)

Jeg kan personligt bedre lide Nacho. Jeg har været meget utryg ved Militao indtil for to måneder siden.

5 år 1 måned siden #23 af DeLaRed

Estadio Santiago Bernabéu post=138700 skrev:

DeLaRed post=138698 skrev:

Link:

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarh? ;) Den slipper du ikke afsted med. Du indledte med at skrive at det var ‘helt hen i vejret’ hvis man ikke var enig med dig. Så kan du også godt tåle at blive sat på plads med et link til den seneste kamp, hvor begge spillere var kampklar og kun én af dem fik plads på holdet.

Ikke? :)

Jeg kan personligt bedre lide Nacho. Jeg har været meget utryg ved Militao indtil for to måneder siden.

​Hahaha, jeg har intet comeback :-)

Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

5 år 1 måned siden #24 af Estadio Santiago Bernabéu

DeLaRed post=138703 skrev: Hahaha, jeg har intet comeback :-)

Du vinder næste gang! :-D

Leveret af Kunena Forum