Spansk presse: Real Madrid foretrækker Ramos over Varane

1 uge 3 dage siden #13 af Thomaskjensen
Du siger det jo selv #Ramos, og det ved Mbappe nok godt. Når han vælger RM, så kommer Haaland, og så kommer alle de andre stjerner.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 3 dage siden #14 af Ramos4

Thomaskjensen post=138813 skrev: Du siger det jo selv #Ramos, og det ved Mbappe nok godt. Når han vælger RM, så kommer Haaland, og så kommer alle de andre stjerner.

Men det kræver cojones at være den første. Det er ikke sikkert en ung fyr lige vil gå forrest. Men vi kan da håbe.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

1 uge 3 dage siden #15 af Thomaskjensen
Går han først. så bliver han størst!

Bliver han størst i City ?
Bliver han en frelser i Liverpool?

Nej, størst bliver han bare i Real Madrid!

1 uge 3 dage siden #16 af Estadio Santiago Bernabéu
Thomas det er ønsketænkning :) Drømme

Sådan skriver de også i Manchester United og Barcelona. Mbappé er ligeglad. Han træffer selv sine beslutninger.​
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 uge 3 dage siden #17 af Thomaskjensen
Jeg er en drømmer, og jeg vil at han kommer til klubben fordi han vil, og ikke for at han har kammerater der, eller der han tjener flest penge. Er det ikke derfor han kommer til RM så er det ikke Madrimisimo eller hvad det nu hedder.

1 uge 3 dage siden #18 af Estadio Santiago Bernabéu

Thomaskjensen post=138828 skrev: Jeg er en drømmer, og jeg vil at han kommer til klubben fordi han vil, og ikke for at han har kammerater der, eller der han tjener flest penge. Er det ikke derfor han kommer til RM så er det ikke Madrimisimo eller hvad det nu hedder.

Jo det er det. Lad os håbe at Mbappé er ligesom dig.

1 uge 2 dage siden #19 af Dragam
Hold nu op altså... fodboldspillere er ikke klub fantatikere, som nogle fans er - det er deres arbejde, og de vælger den arbejdsplads, som de føler passer dem bedst, af hvad end årsag det måtte være. Penge, fremme karrieren, arbejde sammen med sine venner... pick your choice.

1 uge 2 dage siden #20 af Thomaskjensen
@Dragam, de er nu stadig mennesker, og kigger jeg på det med mine briller som er 110% neutrale og slet ikke hvide i kanten, så er det jeg mener at vi har et af de fedeste projekter under udvikling, og min lille SWAT analyse siger at det er klart som mælk hvilken klub der har flest positive sider.

Hvad kan PSG eller Manchester klubberne komme med som han ikke kan få i RM?
Flere penge, ja der er vi nok enige.
Det PT stærkeste hold, men er det et positivt, eller måske negativt?

Men undskyld mig for at være naiv og en drømmer:)

1 uge 2 dage siden #21 af Thomaskjensen
Kigger vi på vores seneste indkøb Alaba, så siger rygterne at han ikke gik efter pengene.

news.in-24.com/sports/laLiga/81634.html
tribuna.com/en/news/2021-03-23-he-declin...ected-have-been-rev/

1 uge 2 dage siden #22 af Estadio Santiago Bernabéu

Thomaskjensen post=138831 skrev: @Dragam, de er nu stadig mennesker, og kigger jeg på det med mine briller som er 110% neutrale og slet ikke hvide i kanten, så er det jeg mener at vi har et af de fedeste projekter under udvikling, og min lille SWAT analyse siger at det er klart som mælk hvilken klub der har flest positive sider.

Hvad kan PSG eller Manchester klubberne komme med som han ikke kan få i RM?
Flere penge, ja der er vi nok enige.
Det PT stærkeste hold, men er det et positivt, eller måske negativt?

Men undskyld mig for at være naiv og en drømmer:)

Du nævner det selv. Højere løn og et bedre fodboldhold. De to vigtigste ingredienser for at vælge sin næste fodboldklub.

Her antager jeg at du kom til at smide Manchester United ind i puljen ved en fejl fordi de er trods alt ikke på vores niveau endnu, hvis man kigger på deres resultater og sammenligner med vores.

1 uge 2 dage siden #23 af Thomaskjensen
Man kan jo bare gætte her, og det er da helt hyggeligt.

Men om han får 20 eller 25 millioner € om måneden er vel hip som hap, det er vel brandet og fansene han vil have, dem der på sigt bliver mere værd end hvad han får i løn, og der er ingen klub i verden med flere fans end RM :) Vi er desuden de bedste fans, det er der ingen tvivl om...
Derfor mener jeg ikke at løn er vigtigst (JA, det er rene spekulationer, men hvad har vi ellers at lave inden vi skal hjem og drikke øl og se EM)

Når det handler om holdet, hvilket der er bedst i dag, så kan det jo også betyde noget at han ikke direkte kommer ind og bliver stjernen over stjernerne, der er masser spillere han skal indordne sig under, om vi starter med DeBryne som vel stadig er ret stor i City.

Min pointe er ikke at jeg har ret, mere at det kan være + og - alt efter hvordan man er som person.
Vil man vinde pokaler i dag og tjene kassen, ja så er det City eller PSG, eller vil man blive forgudet, elsket og være en del af noget langsigtet, en epoke, så vælger man noget andet, måske Barca, hvem ved?

At United kom med var mere for at få vinklen med historien, men nej de når os heller ikke til sokkeholderne. :)

1 uge 2 dage siden #24 af Ramos4
Der er fine muligheder for at få Mbappe. Han var eftersigende Real Madrid fan som ung osv. Han kan sagtens ende med at takke ja til færre penge hos os. Sagtens.

Men vi ved det ikke endnu. Der er lige så mange spillere, specielt nu til dags, der går højere op i løn og sociale medier og pis og lort, end at vinde trofæer. Real talk. Vi snakker unge knægte, med al for meget berømmelse og alt for mange penge.

Vi kan ikke se ind i hovedet på Kylian eller nogen anden. Men hvis Mbappe vælger at vægte penge over os, jamen så er han jo bare ikke den rette. Så har han ikke den rette mentalitet.
Men omvendt kan han altså sagtens vælge PSG eller City af *sportslige* årsager.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.