Spansk presse: Real Madrid foretrækker Ramos over Varane
Du ser tydeligvis på det som real madrid fan, ikke som en fodboldspiller, der vil have mest muligt ud af sin karriere. Faktum er at spillerne næsten altid vælger det sted, hvor de kan få den største løn. Og hvorfor skulle de ikke gøre det, de har kun nogle få år, til at tjene de store penge - jeg ville gøre det samme.Thomaskjensen post=138835 skrev: Man kan jo bare gætte her, og det er da helt hyggeligt.
Men om han får 20 eller 25 millioner € om måneden er vel hip som hap, det er vel brandet og fansene han vil have, dem der på sigt bliver mere værd end hvad han får i løn, og der er ingen klub i verden med flere fans end RM :) Vi er desuden de bedste fans, det er der ingen tvivl om...
Derfor mener jeg ikke at løn er vigtigst (JA, det er rene spekulationer, men hvad har vi ellers at lave inden vi skal hjem og drikke øl og se EM)
Når det handler om holdet, hvilket der er bedst i dag, så kan det jo også betyde noget at han ikke direkte kommer ind og bliver stjernen over stjernerne, der er masser spillere han skal indordne sig under, om vi starter med DeBryne som vel stadig er ret stor i City.
Min pointe er ikke at jeg har ret, mere at det kan være + og - alt efter hvordan man er som person.
Vil man vinde pokaler i dag og tjene kassen, ja så er det City eller PSG, eller vil man blive forgudet, elsket og være en del af noget langsigtet, en epoke, så vælger man noget andet, måske Barca, hvem ved?
At United kom med var mere for at få vinklen med historien, men nej de når os heller ikke til sokkeholderne. :)
Men du har ret - vi ved det ikke... kan da godt være at han er den mest inkarnerede real madrid fan nogensinde... men så er det bare underligt at han ikke valgte os, istedet for psg, i første omgang.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Halvdelen af min egen løn er PT rørlig, og en ting jeg har lært mig den hårde måde er at man ikke altid skal kigge på hvad man kan tjene, men mere på hvor man faktisk kommer at trives. Jeg har lært at det handler mest af alt om "projektet", tror man på projektet så skal resultaterne og pengene nok komme.
Det er min fornemmelse (ja jeg ved det er meget vagt), at ret mange spillere kigger på projektet, det er vel derfor Barca har held med at gafle en masse spillere helt gratis, jeg tror Aguero kunne tjene mange flere penge i andre klubber, samme for Alaba.
Så findes der masser af spillere som Bale, og det er måske sundt at vi siger NEJ til Mbappe om han bare går efter pengene.
Lige som vi siger nej til RRamos, som jo vil spille for RM gratis...
Handler det bare om penge, så kommer Mbappe ikke i år, så bliver han sin kontrakt ud, næste sommer er han vært det dobbelte i løn.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen