Pérez på lækkede lydfiler: Cristiano Ronaldo er en syg mand
- Cristiano7
- Platin bruger
-
“Well I can tell you that I am part of a very large group that has heard Peréz speak this way about Raúl, Casillas and others. This group includes all the relevant sports journalists in Madrid; a large number of club presidents with whom Peréz would share the traditional lunch on match days; and, above all, the parade of personalities that passed through the Madrid directors box during the years that those two legends graced the Bernabéu. Following the release of those tapes, both Raúl and Casillas will undoubtedly be feeling uncomfortable this week.
It comes as no surprise to any of us to hear Peréz talk this way; he has always tended to be talkative. “
Siger en del om Perez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det kunne være fedt med yngre kræfter snart. Måske endda nogen der har forstand på fodbold og ikke bare økonomien. Måske endda et hold af eksperter og ikke bare én diktatorlignende skikkelse.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg støtter op om Don Perez uanset indholdet af optagelserne. Det er for langt ude, det der er foregået. Et nyt lavpunkt for spansk presse.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Og jeg støtter ingen af de to. Don Perez eller journalisten.Bismo post=139434 skrev: Det viser sig, at der var tale om et forsøg på afpresning. En journalist ved navn Abellan krævede 10 millioner euro af klubben for ikke at lække optagelserne.
Jeg støtter op om Don Perez uanset indholdet af optagelserne. Det er for langt ude, det der er foregået. Et nyt lavpunkt for spansk presse.
Florentino skal ikke slippe afsted med det her. Real Madrid skal da ikke have en præsident der sviner dens egne spillere eller stab. Det er ikke troværdigt eller smart.
Det virker lidt cancel-kultur agtig, at vi nu skal lade vores struktur afgøres af, hvad folk har udtalt i privat regi inden for de sidste 10-20 år. Desuden er der intet overraskende i, at temperamenter kan koge over og at medarbejdere/arbejdsgivere udtaler sig kritisk om andre i organisationen bag lukkede døre.Cristiano7 post=139435 skrev:
Og jeg støtter ingen af de to. Don Perez eller journalisten.Bismo post=139434 skrev: Det viser sig, at der var tale om et forsøg på afpresning. En journalist ved navn Abellan krævede 10 millioner euro af klubben for ikke at lække optagelserne.
Florentino skal ikke slippe afsted med det her. Real Madrid skal da ikke have en præsident der sviner dens egne spillere eller stab. Det er ikke troværdigt eller smart.
hvis man havde spioneret/optaget CR7, Mourinho, Raul, Casillas, etc ville man jo med garanti have fundet lignende -måske endnu værre- udtalelser om dette og hint.
Kan snildt forestille mig hvordan spillerne fx kan have talt om Perez eller træneren efter han har givet dem skældud pga en tabt kamp og derefter gået ud igen..
Men jo Perez er en nar
Har I ikke også svinet nogle af dem?
Jeg har svinet Marcelo fordi han legede med sit hår.
Jeg har svinet Casillas fordi han var (sandsynligvis) muldvarpen, og endda ringede privat til Xavi, og dermed underminerede klubben.
Jeg har svinet Mourinho for hans konfrontatoriske stil.
Jeg har svinet Ramos for unødige røde kort og for at afsløre at han fik gul kort bevidst i CH.
Jeg har svinet Ronaldo for hans ego, manglende fejring af mål og drama over at han vil væk.
Jeg har svinet Perez for en hel del også.
Vi har alle svinet nogle spillere og træner i visse øjeblikke. Det er kun menneskeligt. Bemærk at Perez har taget Raul tilbage som castilla træner og Hierro fik også en rolle senere.
Videooptagelser ændrer intet. Det viser bare at Florentino Perez er... menneskeligt.
Ellers et godt råd til Perez ville være, at svine andre i sit indre hoved i en tid hvor vi har digitale optagelser og internet.
100% Florentinista her.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- Cristiano7
- Platin bruger
-
I kan være florentinista.
Og jeg er ikke en florentinista fordi jeg er så uenig med perez på flere områder. Manden er endda Vinicus Junior’s allerstørste fan.
Ses til sæsonstart med en aldrende trup, trumpsk perez og marcelo som anfører..samtidig med at jeg stadigvæk håber på et lys fremtid for Real Madrid.
Hvis det er sådan det foregår på din arbejdsplads, har du så på noget tidspunkt overvejet at søge væk? Det lyder vildt usundt.Bismo post=139436 skrev:
Det virker lidt cancel-kultur agtig, at vi nu skal lade vores struktur afgøres af, hvad folk har udtalt i privat regi inden for de sidste 10-20 år. Desuden er der intet overraskende i, at temperamenter kan koge over og at medarbejdere/arbejdsgivere udtaler sig kritisk om andre i organisationen bag lukkede døre.Cristiano7 post=139435 skrev:
Tjah nu er det jo ikke bare hvilken som helst spillere vi snakker om.
Men jeg kan da godt forstå hvad du mener og jeg har da faktisk svært med at finde ud af om jeg er enig eller ej. På den ene side Syntes jeg det viser at Perez er en glødende RM fan når Nu han kan lyde som os på forummet efter RM har spillet jammerligt.
Men på den anden side syntes jeg nu også der er en forskel på at være fan og være præsident.
Minder egentlig meget godt om debatten omkring Trump og hans "grab Them by the pussy"
Ja alle og enhver kan sige nogle mindre intelligente ting men ikke alle og enhver kan/skal være præsident.
Har altid været fortaler for Perez hvor det eneste jeg har kunnet sætte en finger på var afskeden af nogle legender samt nogle af tingene vedrørende super ligaen.
alt i alt mener jeg dog han har været fantastisk for RM og en af de bedste præsidenter man har kunnet ønske sig.
Er han et fjols baseret på denne sag? Ja. Hold det dog for dig selv når du har den post...duh...
Skal han fyres kun baseret på han har snakket dårligt om disse spillere? Nej.
Det store spørgsmål er bare om det her gør at store spillere i fremtiden holder sig væk fra RM? Gider de spille for en præsident som snakker så dårligt om selv de største spillere i klubben historie?
Og vi ved vidst alle hvilke transfermål jeg snakker om