Pérez på lækkede lydfiler: Cristiano Ronaldo er en syg mand

5 år 2 uger siden #1 af Nicklas
...

Som vi kunne fortælle i går, har Real Madrid-præsident, Florentino Pérez, på skjulte optagelser fra 2006ytret sig i særdeles uheldige vendinger om to af klubbens største og mest elskede profiler, nemlig Raúl og Iker Casillas, som han kalder for to af klubbens største fuskere.

I dag har El Confidencial så frigivet yderligere lydfiler, denne gang fra 2012, hvor Pérez endnu engang sviner folk i Real Madrid til, mere specifikt en række portugisere.

Om klubbens topscorer og muligvis største spiller nogensinde, Cristiano Ronaldo, lyder det:

- Han er skør. Manden er idiot, en syg mand. Du tror han er normal, men han er ikke normal. Hvis han var, så ville han ikke gøre de ting han gør.

Der er ingen tvivl om, at Pérez vægter penge i fodbold højt, og det kommer til udtryk i det næste klip. Han fortsætter om Cristiano, men blander så også José Mourinho ind i det:

- Det er fyre med forfærdelige egoer, begge forkælet, træneren og ham. De ser ikke virkeligheden, fordi de kunne begge to tjene mange flere penge, hvis de var anderledes. Vi taler om mange penge i rettigheder.

Om Coentrao siger Pérez:

- Han er et fjols. Lige nu er han dårlig, og Mourinho er en idiot. Det er ikke fordi han ikke vil spille. Han er lidt dum. Han kører bil uden kørekort. Presset overvælder ham og det gør ham syg. De andre er ligeglade med om det gør ham syg.

El Confidencial forventes at frigive flere lydfiler i morgen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 2 uger siden #2 af 9eren
Skal han gå af efter alt det her eller hvad forventer folk. Det ligner at man virkelig prøver at få Perez ned nakken. Men er et par knasende lydfiler nok.

5 år 2 uger siden #3 af Fondo_Sur
Han lyder jo som en bruger i madridista.dk’s forum.

Man har før set, at lederposter gives videre efter sådan et læk, men man har sine tvivl hvad angår Florentino.

Sidste redigering: 5 år 2 uger siden ved Fondo_Sur.

5 år 2 uger siden #4 af Salix7
Det er naturligvis svært uheldigt med alle disse udtalelser, og på ingen måde okay. Men jeg har svært ved virkelig at tage det seriøst, fordi der vil kunne laves sådanne optagelser på alle mennesker, når de bliver optaget i skjul og med onde hensigter. Lur mig om ikke alle har sagt noget grimt/dumt om andre, som de ikke er stolte af, og troede de sagde i et fortroligt forum? (ikke for at forsvare Perez, men sådan er vi mennesker bare indrettet)

Når det er sagt, så kan presset meget vel blive for stort, og vi skal kigge efter en ny mand i spidsen - dog tror jeg ikke det sker før næste år, når byggeriet er færdigt, da det er Perez stolthed.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle

5 år 2 uger siden #5 af baggins
Jeg håber at man kan afsætte Perez efter disse optagelser. El Confidencial vil angivligt fortsætte med nye bånd hver dag denne uge - og de skulle kun blive mere opsigtsvækkende.
Men med det som er kommet frem ind til nu, så mener jeg ikke længere Perez har den respekt, som skal til for at være præsident. Der er jo ikke længere nogle som kan stole på den mand indenfor fodboldverden.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

5 år 2 uger siden #6 af Sahinovic
​De omtalte personer har nok kun haft pæne ting at sige om Florentino.... i privaten.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
5 år 2 uger siden #7 af Brylle
​Jeg kan ikke spansk, så jeg er lidt i tvivl: Er det lydfiler, som er lagt ud, hvor man kan høre hans stemme? Eller er det ren transskribering af lydfilen? Der er jo ikke så meget at komme efter, hvis det er filer hvor man kan høre, at det er ham. Og derudover, så er det alt alt alt for groft hvis det er SÅ mange personer, han har haft et behov for at tale dårligt om. Det smadrer fuldkommen tilliden. Vi har et kæmpe trænertalent i Raul, som pt er på Castilla og som alle forventer skal tage skridtet op som førsteholdstræner en dag. Det kan jo ikke være med Perez som præsident hvis han angiveligt mener at Raul tidligere har prøvet at ødelægge klubben.

Skal man lægge noget i at det kommer kort tid efter, at der faktisk var potentiale for en seriøs modkandidat til ham? Plus timingen lige efter Super League hvor presset i forvejen var ved at dale lidt igen.
Sidste redigering: 5 år 2 uger siden ved Brylle.

5 år 2 uger siden #8 af mohbar
​Hvis det er lydfiler hvor man direkte kan høre hans stemme, så er det jo ret alvorligt. Var det ikke Jan Beck fra Brøndby der stod bag noget lignende situation hvor han offentlig (under en en bruger) bagvaskede daværende træner Thomas Frank...? Dette førte så til Thomas Franks opsigelse og Jan Beck er der stadig men er mere skjult bag kulissen..

Forhåbentlig er det det sidste vi hører/læser. Er dog bekymret for at der kommer mere frem.. og selvom det er noget gammelt stads kan det vel godt betyde at Perez som minimum, stækkes og mister alvorlig tillid, hvis der er "dokumenterbart" trash talk mod Zidane eller måske Ancelotti.. 

Det han tilsyneladende skulle have sagt om Raul og Ronaldo er jo slemt nok i sig selv og viser lidt hvorfor de i sidste ende (især Ronaldo) valgte at finde en anden klub. 

5 år 2 uger siden #9 af Cristiano7
tribunemag.co.uk/2021/04/the-evil-empire-of-florentino-perez

Florentino er en barsk og iskold forretningsmand.

Jeg har aldrig rigtig brudt mig om ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Ramos4

5 år 2 uger siden #10 af mohbar
​Det er vist også kommet lidt fra ham med en sviner til Del Bosque om han skulle være uduelig osv 

Jamen VM og EM titlen er jo også bunden

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 2 uger siden #11 af 9eren
Jeg tænker bare, du ansatte 65 trænere efter Del Bosque der vandt 2 CL titler og 2 liga titler. Hvad var de så?

Jo mere der kommer frem jo mere håber jeg at han går af!

5 år 2 uger siden #12 af Ramos4
Perez' ego er enormt. Han burde feje foran egen dør først.

Smed del Bosque, Hierro og Makelele ud på en sommer. Ind kom en portugisisk assistent fra United i Queiroz og Beckham til den centrale midt. Derefter fulgte folk som Pablo Garcia - efter en sæson med 17-18 gule kort for Osasuna, Gravesen, Woodgate osv. osv.

Florentino er den aller sidste i hele verden, der skal snakke fodboldviden.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Fondo_Sur, Cristiano7, Madridista02

Leveret af Kunena Forum