Mirror: Real Madrid vil sælge Vinícius til Manchester United

2 år 8 måneder siden #1 af Nicklas
...

Manchester United og Raphaël Varane er for længst blevet enige om de personlige detaljer i en eventuel kommende kontrakt, men den engelske klub mangler fortsat at nå til enighed med Real Madrid.

Der forhandles dog, og ifølge engelske The Mirror er Raphaël Varane ikke den eneste spiller, Real Madrid forhandler med Manchester United om. Avisen skriver, at man også forsøger at afhænde Vinícius Jr. i jagten på de penge, der skal sikre Kylian Mbappé.

Real Madrid kræver €70 millioner for Vinícius, mens United hellere vil leje ham et år med købsoption. Manchester United mangler dog ikke ligefrem spillere til Vinis position; de har i forvejen Marcus Rashford, Anthony Martial og Mason Greenwood, ligesom de lige har brugt en lille milliard på Dortmunds Jadon Sancho.

Ifølge avisen er Vinícius utilfreds med, at Real Madrid forsøger at sælge ham, særligt fordi Carlo Ancelotti gerne vil beholde ham. Det er dog ikke første gang, Vinícius er blevet kædet sammen med andre klubber.

I foråret blev det rygtet, at han kunne blive en del af Mbappé-handlen og dermed rejse til Paris, men Vinícius insisterede på at blive i Madrid. Her fortalte han et brasiliansk medie, at han ønsker at blive i Madrid for evigt og skabe sin egen historie i klubben.

Ifølge Marca står Real Madrid da også i lidt af et problem med spillere far lande, der ikke er med i EU. Man må kun have tre, og lige nu har man fire. Gareth Bale, Rodrygo, Militao og altså Vinícius.

Vinícius var i gang med processen, men grundet pandemien er tingene blevet forsinket. Det bør dog ikke være nogen større aktion at færdiggøre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #2 af madrid2000
Tror nu ikke de er så dumme at smide 70 mio euro efter Vinicious. Lad os være ærlig, han er ikke i nærheden af det beløb. Nærmere 25-30 mio euro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #3 af Raul7-2880

madrid2000 post=139574 skrev: Tror nu ikke de er så dumme at smide 70 mio euro efter Vinicious. Lad os være ærlig, han er ikke i nærheden af det beløb. Nærmere 25-30 mio euro.

​25-30 mio kr. *
Mindes ikke en spiller der har så lavt niveau, men samtidige spillet over 100 kampe for Real Madrid. 
 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 8 måneder siden #4 af 9eren
Vini har jeg heller ikke nogen fidus til længere. Synes han virker som en der er blevet overhyped.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #5 af Thomaskjensen
Tiden skal vise når i alle har fejl :) jeg er sikker på at i alle stadig håber at Vini laver 16 mål næste år, jeg tror +20 mål.
Jeg regner ikke med Hazard længere, håber naturligvis jeg har fejl der også, men Vini kommer få mange kampe i 21/22 og jeg forventer at AC kan det som ZZ ikke kunde, sætte en strategi for at få det meste ud af vores hurtigløber. Spillet skal helt enkelt bygges op rundt ham og det han kan.

Mener der var en vis præsident der sagde at Vini var hans favoritspiller, så han går ingen steder, skulle også være helt forket at give op på en 21 årig spiller, i værste tilfælde kan man leje ham ud, for han falder jo ikke i værdi af at få mere spilletid for en mindre klub de næste 3-4 år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #6 af BBB

Thomaskjensen post=139584 skrev: Tiden skal vise når i alle har fejl :) jeg er sikker på at i alle stadig håber at Vini laver 16 mål næste år, jeg tror +20 mål.
Jeg regner ikke med Hazard længere, håber naturligvis jeg har fejl der også, men Vini kommer få mange kampe i 21/22 og jeg forventer at AC kan det som ZZ ikke kunde, sætte en strategi for at få det meste ud af vores hurtigløber. Spillet skal helt enkelt bygges op rundt ham og det han kan.

Mener der var en vis præsident der sagde at Vini var hans favoritspiller, så han går ingen steder, skulle også være helt forket at give op på en 21 årig spiller, i værste tilfælde kan man leje ham ud, for han falder jo ikke i værdi af at få mere spilletid for en mindre klub de næste 3-4 år.

​Vi håber alle, at han scorer 400 mål i næste sæson, hvis han spiller for Real Madrid. Det er jo en selvfølge. Spørgsmålet er, om vi tror på det. Hvis vi bygge spillet op om Vinicius, så ender vi på 3. eller 4. pladsen i ligaen. Det er helt uden at overdrive. Hvis spillet bliver sat op om Vinicius, så bliver jeg rasende. Hvis det bliver sat op om knægten, og vi ender på 2. pladsen, så bliver jeg overrasket.

Hvis Real Madrid udlejer Vinicius til en anden klub, så er det fordi, at klubben ikke længere tror på ham. Du giver ikke en knægt 100 kampe og derefter udlejer ham, medmindre han er på vej tilbage fra en skade, og han bare skal have kampe i benene. At Perez har ham som yndlingsspiller er et tegn på, at Real Madrid fattes kvalitet i offensiven... og at Perez er blind. Perez er jo heldigvis efterhånden kendt for at sige noget offentligt og noget andet i mere intime settings. Så mon han ikke også har bandet Vinicius langt væk?

Når alt det er sagt, så tror jeg stadig ikke på Mirrors historie. Det er en sladdersprøjte, og deres historier har i alt for mange tilfælde 0% basis i virkeligheden.

Jeg sender snøfler til den person, som indgår et væddemål om at Vinicius forlader Real Madrid, og at vi får 70 millioner euro eller mere for drengen. Det burde være et safe bet med de stigende transferpriser. Hvis nogen så et lys i Vinicius.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #7 af Raul7-2880

Thomaskjensen post=139584 skrev: Tiden skal vise når i alle har fejl :) jeg er sikker på at i alle stadig håber at Vini laver 16 mål næste år, jeg tror +20 mål.
Jeg regner ikke med Hazard længere, håber naturligvis jeg har fejl der også, men Vini kommer få mange kampe i 21/22 og jeg forventer at AC kan det som ZZ ikke kunde, sætte en strategi for at få det meste ud af vores hurtigløber. Spillet skal helt enkelt bygges op rundt ham og det han kan.

Mener der var en vis præsident der sagde at Vini var hans favoritspiller, så han går ingen steder, skulle også være helt forket at give op på en 21 årig spiller, i værste tilfælde kan man leje ham ud, for han falder jo ikke i værdi af at få mere spilletid for en mindre klub de næste 3-4 år.

​Det er optimistisk at tro, at et skud der er på vej mod hjørneflaget kan afrettes mod målet +20 gange på én sæson :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #8 af Ramos4
Der er cirka 9000% større chance for at Bale ender på 20+ mål end at Vinicius Jr. gør. Og det er sagt i al seriøsitet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #9 af Ramos4

Thomaskjensen post=139584 skrev: Tiden skal vise når i alle har fejl :) jeg er sikker på at i alle stadig håber at Vini laver 16 mål næste år, jeg tror +20 mål.
Jeg regner ikke med Hazard længere, håber naturligvis jeg har fejl der også, men Vini kommer få mange kampe i 21/22 og jeg forventer at AC kan det som ZZ ikke kunde, sætte en strategi for at få det meste ud af vores hurtigløber. Spillet skal helt enkelt bygges op rundt ham og det han kan.

Mener der var en vis præsident der sagde at Vini var hans favoritspiller, så han går ingen steder, skulle også være helt forket at give op på en 21 årig spiller, i værste tilfælde kan man leje ham ud, for han falder jo ikke i værdi af at få mere spilletid for en mindre klub de næste 3-4 år.

​Nu siger du at spillet skal sættes op om Vini og det han kan. Men det han kan er at løbe hurtigt. Og de fleste hold står lavt mod os. Det kan vi ikke bygge noget som helst op omkring. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #10 af Thomaskjensen
Du har helt ret Ramos4, de fleste står dybt når de møder os, står man højt som Liverpool så koster det.
Nu var min tanke ikke at alt spil skal gå gennem Vini, for det er han ikke god nok til. Fritager man ham for lidt defensive opgaver og spiller bolden hurtigere frem, i stedet for at bruge 80 afleveringer for at komme over midterlinjen er det en start, om man så sikre hjælper ham med at skabe overtalssituationer på kanten så han kan løbe i dybden, få den der lange stikning så han kan løbe lidt :)
Når han så løber skal der naturligvis være muligheder både for at gå mod baglinjen eller på mål og der skal naturligvis være 1-2 spillere i boksen og en på kanten for en skråboldt. Har vi folk omkring feltet kan modstanderen ikke bare lukke ned Vini med 3 mand.

Udnytter vi Vinis styrker, bliver det en hel del sjovere at se på, da spillet bliver meget hurtigere, vi kommer meget længere frem på banen. Det er det jeg tror AC vil, han vil jo at vi skal lave mange flere mål, og så gør det ikke noget at vi inkasserer 3 mål, så længe vi laver 4.

Ved ikke med jer, men jeg er ret træt af at vinde 1-0, og jeg ser hellere at vi laver +100 mål og får en 2 plads i ligaen, end endnu en seassong med dødkedelig fodboldt, med fulstendig kønsløse indlæg som den primære strategi.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #11 af Thomaskjensen
Er der ikke en der kan sende dette link til Vini :) og AC for den del.
www.facebook.com/RealMadrid/videos/225439639432713

Når der dribles har Robben 3-4 muligheder hele tiden, der er stort set altid 3 spillere i boksen. Gode underholdende kampe på den tid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #12 af Kimbo
Ej vi skal dælme ikke bygge noget som helst op omkring Vini...
Han er fin at have siddende på bænken og smide ind når modstanderen er gået kold.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce