Mirror: Real Madrid vil sælge Vinícius til Manchester United

2 dage 9 timer siden #13 af BBB

Thomaskjensen post=139604 skrev: Er der ikke en der kan sende dette link til Vini :) og AC for den del.

Nu spørger jeg helt dumt, men hvem er AC?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 dage 9 timer siden #14 af Thomaskjensen
Der findes ingen dumme spørgsmål, bare dumme svar! ​Ancelotti, Carlo 

2 dage 7 timer siden #15 af Dragam

Thomaskjensen post=139627 skrev: Der findes ingen dumme spørgsmål, bare dumme svar! ​Ancelotti, Carlo 

​Hvorfor skriver du hans navn omvendt ?

2 dage 7 timer siden #16 af Thomaskjensen

Dragam post=139635 skrev:

Thomaskjensen post=139627 skrev: Der findes ingen dumme spørgsmål, bare dumme svar! ​Ancelotti, Carlo 

​Hvorfor skriver du hans navn omvendt ?

​Det er også et godt spørgsmål, men tag og kig i dit pas, der står dit efternavn først, derefter dit fornavn efterfulgt at dine mellemnavn. 

My name is Bond, James Bond! 

Men du har nok ret, CA er nok mere "rigtigt" som CR7, eller CR9 om man ikke skal have en holdning til en anden håbløs debat på siden her. 
Hånden på hjertet blev det AC Efter AnCelotti, da det for mig var mere naturligt. 

Måske jeg bare skal skrive træneren, for det kommer tage mig meget lang tid ad kunne skrive Ancelotti (hej det gik da meget godt :) )

1 dag 16 timer siden #17 af Kimbo
Åh gud. Der er kun en AC, og det er ikke Ancelotti

1 dag 13 timer siden #18 af Lars1991

Kimbo post=139643 skrev: Åh gud. Der er kun en AC, og det er ikke Ancelotti

​Nemlig og han spiller i Malmø! ;)

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.